Arnhem topic

Ik vind Loft leuk om te neuzen voor kleding en by Maeve. Maar bij die laatste vlucht ik ook altijd de winkel uit om de prijzen, hebben wel goede sale soms. En Eigen Stijl in de Steenstraat!

2 likes

Eigen Stijl heeft sinds een jaar of zo ook een winkel in de Bakkerstraat in het centrum, die is ook heel leuk. Verder zou ik Nova & Lucie ook aanraden en Marie Marie, van die laatste zijn drie verschillende winkels.

2 likes

Als ik ga uit eten aan de Rijnkade - en van te voren nog even de stad in wil - is dan parkeergarage Rozet een handige/fijne optie? Of heeft iemand nog een goeie tip?

1 like

Ja perfect, is tussen de stad en de Rijnkade in

2 likes

Kan prima, zou ook naar de Trans kunnen, die ligt er ook perfect tussen.

1 like

Daar sta ik nu, las dat Rozet heel smal was haha! Ben met een grote auto :upside_down_face:

1 like

Rozet is idd een hele irritante garage qua ruimte. Beter dat je op de trans staat. Veel plezier!

2 likes

Weet iemand of er in Arnhem een bakkerij is waar je amandelcroissants kan kopen?

Ja! Boulangerie – Boulangerie Hotel Karel hier kan je ze halen, sowieso al het brood en de broodjes zijn heerlijk.

2 likes

Oh top dankjewel voor de tip!

1 like

Weet iemand waarom er al een half uur een helikopter rondvliegt over de binnenstad? Of waar ik dit soort info kan vinden? Eerst zich ik wel eens op Twitter maar sinds ik mn account heb opgeheven kan ik daar niets meer zien. En het is geen traumaheli dus op al die 112 meldingen sites staat ook niets.

Heeft iemand nog een tip voor een restaurant met iets van een Aziatische keuken maar dan liever niet Indonesisch of all you can eat? Vind zelf Renao super maar ga naar het theater, dus liever iets in het centrum.

Yi mian noodle bar of dadawan?

1 like

Minasan misschien?

2 likes

Ik hoorde goeie dingen over 55degrees…

2 likes

Set for wish voor noedels
Rung, thais

1 like

Mantra, Indiaas/Nepalees
Rung, Thais
Salathai, Thais

3 likes

Matsuzaka als je van sushi houdt. Echt heel lekker! Ze hadden ook wokgerechten maar die zag ik de vorige keer niet meer op de kaart staan

1 like

We wilden eigenlijk wat uitgebreider uit eten maar uiteindelijk kwam ramen beter uit! Bedankt voor de tips allemaal!

5 likes

Ik heb voor mn verjaardag heel lief zo’n pakket met douchgeld, badzout, bodylotion etc gekregen. Super lief, en ik ben dankbaar voor het cadeau, maar ik gebruik dit soort dingen niet. Is er iemand hier die deze kerst een doos vol van die dingen verdient en het wil komen ophalen (of op het station op werkdagen, of bij mij, 10 minuten lopen van het station). Ik heb een flesje opengemaakt om te ruiken maar niets gebruikt. Het is magnolia geur.