Oh top dankjewel voor de tip!
Weet iemand waarom er al een half uur een helikopter rondvliegt over de binnenstad? Of waar ik dit soort info kan vinden? Eerst zich ik wel eens op Twitter maar sinds ik mn account heb opgeheven kan ik daar niets meer zien. En het is geen traumaheli dus op al die 112 meldingen sites staat ook niets.
Heeft iemand nog een tip voor een restaurant met iets van een Aziatische keuken maar dan liever niet Indonesisch of all you can eat? Vind zelf Renao super maar ga naar het theater, dus liever iets in het centrum.
Yi mian noodle bar of dadawan?
Minasan misschien?
Ik hoorde goeie dingen over 55degrees…
Set for wish voor noedels
Rung, thais
Mantra, Indiaas/Nepalees
Rung, Thais
Salathai, Thais
Matsuzaka als je van sushi houdt. Echt heel lekker! Ze hadden ook wokgerechten maar die zag ik de vorige keer niet meer op de kaart staan
We wilden eigenlijk wat uitgebreider uit eten maar uiteindelijk kwam ramen beter uit! Bedankt voor de tips allemaal!
Ik heb voor mn verjaardag heel lief zo’n pakket met douchgeld, badzout, bodylotion etc gekregen. Super lief, en ik ben dankbaar voor het cadeau, maar ik gebruik dit soort dingen niet. Is er iemand hier die deze kerst een doos vol van die dingen verdient en het wil komen ophalen (of op het station op werkdagen, of bij mij, 10 minuten lopen van het station). Ik heb een flesje opengemaakt om te ruiken maar niets gebruikt. Het is magnolia geur.
Weet iemand waarom de hele avond de klokken al af en aan luiden van de Eus? Dacht eerst vanwege de kerstmarkt, maar die was rond 19u afgelopen. De klokken luiden nog steeds.
Er was een kerst-samen-zang avond in de Eusebius dus ik denk daarom.
Waar halen jullie je oliebollen? Wij meestal bij de kraam naast Musis, maar ze zijn eigenlijk altijd vrij droog en daarom wil ik eens wat anders proberen.
De kraam in Elderveld schijnt het beste te zijn. Vanmorgen om 6 uur stond er al een rij.
Een paar jaar geleden hebben m’n man en ik bij een bakker vlakbij de AH aan de lawick van pabstraat gehaald. Vonden we wel lekker!
Bakkerij Theunissen in Velp
In Huissen. Aan de dijk. Waar ook de kermis in september staat. Staat wel enorme rijen. Die van
Musis zijn idd niet te nassen zo droog.
Dit is m geworden. Was logistiek wat makkelijker dan naar zuid op en neer. Als het niks is gaan we volgend jaar wel naar Elderveld!
Mijn man heeft ze zonder overleg bij Hilversum besteld ipv Theunissen . Hopelijk ook lekker.