Arnhem topic

Sorry ik lees dit nu pas! Wat erg :see_no_evil:
Wij zijn naar het Airborn museum geweest. Was erg indrukwekkend inderdaad! Goede tip van je (al lees ik dit heel laat, nogmaals excuses hehe). Ik wou ook graag naar de kerk, maar we hebben elke dag slecht weer gehad met veel bewolking dus dat leek mij niet een heel goed idee.

Arnhem is een prachtige stad. Ik ben vooral heel enthousiast over het feestaardvarken! Leuke verrassing, want ons hotel zat er recht tegenover. Het hotel (naast het Rozet gebouw) is ook een aanrader. Net als de mexicaan Amigo. Heerlijk gegeten en echt uren gezeten :blush:

2 likes

Er is er wel een vanuit Egf! Verder weet ik niet, er gingen er laatst ook wat drinken van hier maar weet niet wie dat waren!

Is er ergens in het centrum (liefst echt tussen de winkels) een plek waar ik zeewier snacks kan kopen? Een toko of iets. Ik moet het zaterdag even hebben voor een afsvheid van een collega. Maar heb niet veel tijd.

Volgens mij is die aan de koningsmarkt opgedoekt, weet dan alleen de Steenstraat dicht bij t centrum maar dan kun je net zo goed naar de Johan de wit haast

1 like

Thanks! Even kijken misschien kom ik wel een veel beter cadeau tegen onderweg haha. Maar vond het wel grappig om erbij te geven.

Naast het station zit een Waar! Is ook altijd wel een handige voor cadeautjes

1 like

Hey!

Ik weet niet of het mag, maar anders hoor ik het wel. Vorige week was ik een dagje aan het winkelen in Arnhem en zag toen bij de primark (had een reiskussen nodig, don’t judge haha) een shirt van freddie mercury. Ik twijfelde toen, maar wil hem nu natuurlijk wel. Helaas ligt Arnhem niet bij mij om de hoek. Bij de primark bij mij in de buurt was hij er helaas niet meer.

Is er iemand die voor mij wou willen kijken of hij er nog is (hing toen bij de ingang) en hem naar mij zou willen opsturen? Op mijn kosten natuurlijk!

Het was dit shirt
s-l300

Ergens deze week moet ik in de stad zijn nog. Wil best even voor je kijken. Welke maat?

Oh top! Een 36 of 38 mag wel :slight_smile:

:scream: gewoon helemaal vergeten te reageren. Sorry! Wel gekeken maar was zo druk dat ik na tien minuten de winkel uitgerend ben.

Wat is een leuke plek in Arnhem voor lunch of high tea?

1 like

Bij goed proeven kan je echt heel lekker een high tea doen! Wel iets uit het centrum maar zeker de moeite waard

1 like

@Astor @Hectometer thanks!!

1 like

Weet iemand nog een fijne, rustige plek om te werken/studeren in Arnhem behalve Rozet?

Ik wil graag prints laten maken van schilderijen die ik heb gemaakt. Ik denk op mat fotopapier (bestaat dat?). Dus niet op canvas oid. Liefst online of in Arnhem/Nijmegen. Iemand de gouden tip?

https://www.gelderlander.nl/arnhem/iconische-arnhemse-kroeg-stopt-na-tweede-lockdown-uitbater-wil-gezin-beschermen-tegen-enorme-schuld-br~a654de80/ Jammer! Daar heb ik mijn vriend leren kennen!

oh was the move nog open? Dacht dat die allang gesloten was. (voor rona)

1 like

Dacht dat ze een keer een doorstart ofzo hadden gemaakt! :thinking: ben wel spontaan in de war want er was wel echt iets een keer

1 like

Dat dacht ik ook zoiets! Rot blijft het wel natuurlijk :frowning:

1 like

Weet iemand nog een leuk afhaalrestaurant?