Yes Maar ik verhuis binnenkort wat dichter naar de Deutsche grens!
@Steady vind ik dat je ook met accent moet typen!!
Yes Maar ik verhuis binnenkort wat dichter naar de Deutsche grens!
@Steady vind ik dat je ook met accent moet typen!!
Ik woon sinds 2 jaar in Arnhem! Was er eigenlijk nog nooit geweest voor ik verhuisde (ik kom totaal niet uit de buurt en ben verhuisd voor werk) maar ik voel me nu wel helemaal thuis. Ik ben nog elke dag heel blij met het Sonsbeekpark en de Veluwe zo dichtbij .
Elke x als ik in arnhem ben en een vrouw kijkt me iets te lang aan denk ik “Omg zou dat een forummer zijn” haha
Ik heb dat altijd als ik in de bus ofzo op t forum zit en dst ik denk omg herkent iemand dit?? (Zou ik super leuk vinden trouwens)
Ik kwam een keer bij de koffiewinkel waar jij toen werkte maar ik ben een bange poeperd en durfde je niet aan te spreken
Aaah noo heb je me wel gezien toen?
Jazeker! Jij was die dag aan het werk. Is wel echt al lang geleden, daarna heb ik je niet meer in Arnhem gespot.
Volgende x gewoon iets van Veenmol roepen ofzo
Ik loop nu in Arnhem en ben overal aan het loeren of ik je zie!
Ik ben niet in arnhem
Ik zal t hier posten als ik er ben dan kunnen jullie een speurtocht doen haha.
Hoe moek da doen dan? Da geet nie zo makkelijk.
Ja! Woon een dorp naast arnhem. @Hetty ik heb een vaag vermoeden dat we dicht bij elkaar wonen haha. En ik heb geen idee hoe @Soy.peor eruit ziet dus ik zou je echt niet herkennen
Zal de volgende keer opletten en zwaaien als ik vermoed dat jij het bent 🥸
Ja dat vermoeden had ik ook!
Ik ken nog bijna niemand in Arnhem omdat ik hier tijdens lockdown ben komen wonen, ik sta zeker open om meer mensen te leren kennen!
Ik sta er ook zeker voor open!
Ja gezellig!
Lijkt me ook heel leuk, alleen ook heel spannend!
Ik heb altijd dat als ik op t envelopje bovenaan naast het vergrootglas klik ik niks kan zien of openen maar gewoon rechtsboven in t menu werkt het wel