Ik ga ook een dm sturen!
Leuk om te zien dat er zoveel Ernemmers zijn. Ik woon helaas zelf niet meer in Arnhem maar zou heel graag terug willen, hou echt van die stad.
Mijn favoriete uitspraak is ‘Hij je de goedwies kepot?!’
Hoi!
Heeft iemand de tip voor een fijne salon in Arnhem waar ik mijn wenkbrauwen kan laten doen? Bedankt alvast!
Paint the beautyspot! Zij is echt heel goed
Heeft hij een beetje wachttijd bij entree? Ik zie daar in Arnhem best vaak studentenwoningen langskomen, daar heb je volgens mij maar weinig wachttijd voor nodig. Misschien zijn er daar ook lotingwoningen, maar dat weet ik niet zeker.
Ooh! Ik heb dit helemaal gemist… ik woon ook sinds coronatijd in Arnhem en zou graag wat nieuwe mensen hier ontmoeten. Gaan jullie nog een keertje meeten?
Loting moet je echt geluk bij hebben. Misschien kan hij via Camelot een ruimte huren, anti kraak. Vaak kunnen ze daar langere tijd gebruik van maken. Weet niet of hij persee in Arnhem wilt wonen want ik weet dat ze in bijv Zevenaar ook kamers verhuren.
Altijd weer die kleine hoop als ik met een loting meedoe op Entree, ondanks dat er 2000 andere meedoen
Gisteren na tien jaar naar een andere plek verhuisd.we reden ‘s avonds langs de flats in het duifje en toen moest ik huilen omdat ik zelfs die flats ging missen werd vandaag ongesteld dat verklaarde een hoop haha
Afgelopen jaar ben ik in Arnhem komen wonen met mijn dochtertje (nu 2,5 jaar). Ik ben (alvast) op zoek naar een goede basisschool voor haar maar vind het enorm lastig. Kennen jullie een goede basisschool in Arnhem noord? Of welke scholen zouden jullie vooral afraden? Ik ben zelf een voorstander van montessori/openbaar onderwijs.
Waar precies in Arnhem noord, welke wijken ongeveer?
Ik ben leerkracht in Arnhem en ken wel een aantal goede scholen in Noord. Je mag altijd een berichtje sturen als je wat wilt weten.
Poeh ja enige reistijd vind ik niet erg maar bijvoorbeeld de Arnhemse Montessori bij sonsbeek leek mij een geweldige school maar toch echt te ver . Voorkeur gaat uit naar: Spijkerbuurt, Klarendal, of Sint Marten/Transvaalbuurt.
Er is ook een Montessori basisschool in de binnenstad Mijn beste vriendin heeft daar gewerkt en vond het een erg leuke school:
Ja, deze wilde ik ook zeggen @Paisleypark
Is wel echt lang geleden dat ik daar was (stage) maar ik vond het toen echt een leuke school.
De Jan Ligthartschool hoor ik ook goede dingen over, daar zitten de kinderen van een vriendin van mij.
Misschien vind je miyagi and jones wat
Aah jaa snap ik wel. Arnheym heeft wel hapjes enzo en je hebt de foodhallen voor als je allemaal verschillende dingen wilt zoals cali en credible ook hebben.
Maar echt iets mrt die vibe zou ik niet weten eigenlijk
Als je vooral wil borrelen of losse hapjes wil vind ik café Bosch wel een aanrader en goed vergelijkbaar. Qua maaltijden wat duurder dan Cali en Credible, maar ik heb daar wel echt heel lekker gegeten. De sfeer vind ik ook goed vergelijkbaar. Eerder had je ook Stella by Starlight, wat voor mijn gevoel ook wel vergelijkbaar is met Cali en Credible, maar dat is nu weg. Daar zit nu Nelson, ook een restaurant en bar, maar daar heb ik nog niet gegeten. Konijnenvoer vind ik ook heel leuk, maar daar kan je nu alleen afhalen. Je kan het wel opeten in het boekencafe wat daar vlak naast zit. Dat zit wel in Klarendal, dus iets verder weg. In het centrum vind ik café Meijers ook altijd leuk. Ik zie nu trouwens pas dat het voor vanavond is en weet niet of dit allemaal open is haha.
Is stella by starlight weg
Ah ik lees her net wat kut zeg. Ik ben dr een keer geweest en vond t zon chille plek. Wou daar steeds nog eens terug gaan mja facking pandemi!
Oeeh di3 ken ik nog niet. Thanks voor de tip