Arnhem topic

Ah leuk! Dan ga ik er ook maar een keer heen binnenkort.

3 likes

Ooh tof! Ik vond vooral die locatie vet

1 like

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Ik ken zowel de eigenaar van Stella als van Nelson Ʃrg goed (niet dezelfde, maar zijn wel vrienden). :slightly_smiling_face:

2 likes

Weet iemand toevallig een sportschool in Arnhem zuid waar ze aan dagpassen doen?

Basic-fit, al vind ik een dagpas wel duur daar in vergelijking met wat een maandabonnement kost.

2 likes

Dankjewel voor de tip! Ik ben er alleen dit weekend en heb morgen niks te doen :joy::smiling_face_with_tear:

Ik weet niet of het bij form upgrade kan, maar ik zou even afreizen naar het centrum en naar indoor action gaan. Denk dat je dan meer waar voor je geld krijgt dan bij een basic fit.

2 likes

Iemand tips voor leuke speeltuintjes in Arnhem-noord? En dan vooral voor peuters ook…

Speeltuin onder de Linden, Thialf en Park Angerenstein vindt mijn dochter van 2 heel leuk! In die eerste twee worden ook vaak activiteiten georganiseerd. Kinderboerderij Presikhaaf heeft ook een leuke speeltuin

1 like

Thanks! Thialf en Presikhaaf kende ik inderdaad, maar wilde even wat meer variatie. Park Angerenstein ben ik nog nooit geweest dus dat maar eens verkennen.

Mag trouwens ook gewoon een kleinere speeltuin zijn in een woonwijk. Ik vind speeltuinen vaak zo tegenvallen voor peuters, vaak net even iets te hoge/moeilijke dingen (in mijn buurt althans).

Dan zou ik eens naar Onder de Linden gaan, daar is heel veel voor de echte kleintjes. Woon je zelf ook in de buurt?

Ja ziet er inderdaad leuk uit, denk dat ik morgen eens langs fiets! Er is alleen geen horeca of wel? Ik woon zelf in het Statenkwartier (tegen de spijkerbuurt aan) dus Thialf ga ik regelmatig heen maar mijn dochter heeft echt variatie nodig :sweat_smile:

Sorry late reactie: nee het tentje dat er zit kun je geen horeca noemen helaas. Hoop dat het desondanks leuk was!

1 like

Jaaa, de speeltuin zelf was inderdaad super leuk voor peuters ook! De fietstocht erheen wat minder, wat een bizarre heuvel die ik op moest fietsen :joy:

Haha ja dat is de reden dat ik vaak lopend ga :innocent: want ik woon aan dezelfde kant van Arnhem. Fijn dat het leuk was!

1 like

Naast Onder de Linden zit wel een leuk cafeetje, het heet ā€œBeerā€ :slight_smile:

2 likes

Wat zijn leuke kringloopwinkels in Arnhem?

Ik hoor net dat hemels is gestopt :sob::sob:

Jaaa echt jammer, zo’n fijne plek

1 like

weet iemand een plek waar ze russische manicure doen?

1 like