Hebben jullie misschien tips voor producten die de structuur ban je huid gladder maken? Ik heb best wijde poriën en soms last van ‘bultjes’ in mijn gezicht en wil dat graag verminderen, al denk ik dat daar misschien niet per se een product voor is, maar ik wilde het toch vragen voor de zekerheid.
Oh, en ik vermoed dat sommige oneffenheden ook kleine littekentjes zijn, dus als iemand een tip heeft?
Ik had zelf (op yesstyle) ooit eens het masker van goodal geprobeerd.
Ik heb helaas best wat acne gehad afgelopen tijd en toen heb ik deze besteld:
Nu heb ik dus ook het serum gekocht en dat werkt best goed. Ik gebruik overdag het vit c serum en ‘s avonds niacinemide en dark spot serum op de littekens. En het word nu al een stuk beter. Het masker gebruik ik in het weekend voor een extra opfrisbeurt.
Oh ja en chemical exfoliator helpt ook vind ik. Ik gebruik die van glossier zelf, maar volgens mij is PC ook populair.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Vitamine C serum gebruik ik inderdaad, alleen dan s avonds omdat het reageert op zonlicht. Niacinemide maakte mijn huid juist wat weer onrustig, maar misschien komt dat omdat ik toen pas met skincare begin en moet ik het nog een kans geven. Dat masker van Goodal en het dark spot serum ken ik nog niet, dus ik ga dat even onderzoeken! Nogmaals bedankt voor de moeite
Ja ik gebruik ook altijd spf. Maar ik gebruik ook retinol (avond), dus vandaar vit c overdag. Merk dat dat voor mezelf goed werkt.
Niacinamide versnelt volgens mij de celvernieuwing, dus ik had ook best wel last van purging op het begin, maar even een paar weken volhouden. Hetzelfde met exfoliator voor mij, was geen pretje op het begin😂 maar het is ook niet voor iedereen natuurlijk en iedere huid is anders.
Yess thanks, dat doe ik inderdaad (ook met TO HA)!
Purito heeft een nieuwe update geplaatst. De sunscreens hadden idd geen SPF50 en ze gaan op zoek naar een nieuwe producent. De producten zullen voortaan ook door 2 bedrijven getest worden en regelmatig getest blijven worden.
Ik vind het wel goed hoe ze ermee omgaan. Ze proberen het niet te verdoezelen en gaan meer testen.
Ja inderdaad. Vind de kritiek die ze krijgen echt onterecht
Op eBay heb je ze nog wel voor een redelijke prijs. Als ik me kan herinneren waren ze in 2018 ook tijdelijk overal uitverkocht.
Je hoeft niet alle 10 de stappen te doen en zeker niet iedere dag hoor. Ik denk dat als er met reiniging 4/5 stappen in zitten per keer, dat je dan al goed bezig bent.
En als zonnebrand gebruik ik Suncover 30* van Jetske Ultee en dat is 15,95 per 250 ml. Daar doe ik zeker een half jaar mee, als het niet langer is. En in de winter een betaalbare moisturizer met spf, zoals de dagcreme van Dr Leenarts.
- Dat doe ik over in een airtight pompje van 30 ml om het makkelijk te maken. Van Ali: https://www.aliexpress.com/item/32843340900.html
Misschien kan je kijken naar welke producten je ‘echt’ nodig hebt of producten zoeken die meerdere dingen aanpakken. Bijvoorbeeld een essence waar ook niacinamide inzit ipv een essence én nog zo’n serum. Vooral bij the ordinary waar een product meestal op 1 ingrediënt is gefocust had ik gevoel dat ik daardoor zoveel verschillende dingen nodig had. Je kan ook producten afwisselen (serum 's ochtends, ander serum 's avonds ipv beiden 2x ofzo, ik zeg maar iets) waardoor je er langer mee doet?
Dat kan perfect! Ik vind 'm echt fijn.
Wil je laten weten hoe de mist toner bevalt?
Geen probleem hoor. Ik heb nog een volle fles toner staan waar ik tevreden over ben, maar zo’n sprayflacon lijkt me echt ideaal.
Haha oh wat stom, dat kan natuurlijk ook gewoon Ik gebruik nu de Klairs unscented toner en daar zit een soort van extra dopje op met een gaatje zodat je het beter kunt doseren en ik weet niet of ik die eraf kan halen. Heeft iemand dat eens geprobeerd?
@Bill
" Greetings from ETUDE! Thank you for reaching out to us.
We are sorry but the Sunprise Airy Finish Sunscreen has been discontinued and it is no longer available.
We seek your kind understanding. Should you have further questions, please do not hesitate to contact us."
Miss de Soon Jung sun screen gaan proberen?
Ja snap het ook niet. Misschien willen ze er een met mildere ingrediënten uitbrengen? Deze bevatte als 2e ingrediënt alcohol
Misschien dat ze erachter kwamen dat de SPF ook lager uitviel? Net zoals met de Purito sunscreens een aantal maanden geleden?
De rest van de zonnebrandcrèmes zijn wel te koop.
Voor zover ik weet waren echt die indiebrands degene die bij die beruchte fabrikant hun zonnebrand lieten maken.
edit: woops bijna alles is met 50% korting. Hmmm