Ah ik dacht dat echt alle zonnebrandcremes van die merken niet meer verkocht werden.
Ik doe even alsof ik die edit van je niet heb gelezen , ga even mijn bankieren op slot zetten :’)
Ah ik dacht dat echt alle zonnebrandcremes van die merken niet meer verkocht werden.
Ik doe even alsof ik die edit van je niet heb gelezen , ga even mijn bankieren op slot zetten :’)
Gebruikt hier iemand de Heimish balm? Zo ja, waar haal je em vandaan? Ik had via ebay besteld maar het is na 2.5 maand nog niet aangekomen en ik heb mn geld terug maar mn huid is een disaster…
Ik! Onlangs een nieuwe bij notino besteld omdat die van eBay ook nog niet binnen was. Bij welke verkoper had jij hem besteld?
Bij simplenavy. In het verleden wel goede ervaringen mee gehad en ze hebben ook onmiddelijk mn geld terug gestuurd maar mn huid is echt een bende atm… Was Notino snel binnen?
Op hun eigen site
Ik heb bij dezelfde verkoper besteld op eBay. 1,5 jaar geleden ook al eens en toen kwam het ook niet binnen, deze keer wacht ik het nog even af.
Over notino ben ik wel tevreden, kwam heel snel binnen!
Met de hand!
Wattenschijfje, maar zo gaat het wel snel op inderdaad
Ja! Is veel zuiniger dan op een watje.
Iemand nog een vitamine C serum/treatment tip? Ik heb de Jumiso gebruikt maar die ging heel snel leeg, met weinig resultaat (naar mijn gevoel).
Ik heb het Purito Vitamin C serum. Mijn huid wordt er prachtig zacht van, alleen wel iets uitdrogend. Vind het wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb zowel deze als die van Paula’s choice en die peeling van the ordinary geprobeerd en deze is veeeel milder heb ik het gevoel, en deed voor mij vrij weinig
@5HT ik vond die van purito zelf niet zo fijn, maar dat kan aan mn huid liggen. Nu gebruik ik die van Goodal en ik ben er erg tevreden over.
Oeeh thanks! Ik bekijk het meteen!
Ik wilde de bioré zonnebrandcreme die hier wel eens is aangeraden bestellen, zou dat gewoon via ebay kunnen of is de kans dan groot dat ik een nepvariant krijg? De laatste keer dat ik op ebay heb besteld was namaak nog de norm daar
Ik heb er vaak besteld en was altijd de echte. Ik koop ook alleen bij verkopers met positieve reviews en alleen bij verkopers uit het land waar het product vandaan komt. En je kan achteraf ook checken of je een echt product gekregen hebt.
Heeft iemand weleens besteld bij Stylevana?
Ik gebruik zelf deze producten:
Na die Happy cleansing foam gebruik ik altijd the ordinary peeling en dan werkt dat echt goed.
Ik ben nog alleen opzoek naar producten die mijn huid hydrateren.
Ik gebruik ook veel koreaanse makeup!
Hi! Ik wil graag iets hebben waarmee ik deze rode vlekken kan verminderen. De puistjes op mijn kin en kaaklijn gaan wel weer weg, maar die rode vlekken heb ik altijd op mijn gezicht. Kent iemand hier aanraders voor?
Is het überhaupt mogelijk om dit met skincare egaler te krijgen of moet ik naar de huisarts?
Foto;