Ok hier nog wat reviews

Deze van Innisfree is qua ingrediënten fijn, maar geeft een lelijk effect. De zonnebrand is nl roze en droogt niet doorzichtig op waardoor je met een rare roze glans loopt. Iig dat had ik. Ik denk dat mijn ondertoon neutraal is en misschien dat hij daarom een raar effect geeft. Ik kwam erachter toen ik in de sportschool mezelf er ziekig uit vond zien (en maar 1 helft was roze waardoor ik er als Two Face uitzag). Yikes.

Ik heb er een van Missha geprobeerd en aangezien dit een roze flesje is, denk ik dat het deze was. Deze is erg waterig wat ik zelf bij zonnebrand altijd gevaarlijk vind, want je weet niet of je genoeg smeert. Bovendien heeft deze een poederig effect en dat vond ik niet fijn aanvoelen. Ik weet dat ik door mijn autisme daar gevoeliger voor ben, maar ik denk dat niemand op een poederig/“stoffig” gevoel zit te wachten.
![s-l400|400x400]
Deze wordt niet meer gemaakt (dacht ik), maar ik raad iedereen af om zonnebrand in een cushion of pot te kopen. Je weet namelijk niet of je zonnebrand de SPF behoudt zodra het met lucht in aanraking komt. Je moet ook nog eens 20 keer met je kussentje drukken voor je een goede hoeveelheid op je gezicht kan smeren. Je make-up blijft er ook niet beter door zitten.