Volgens mij ben jij de zonnebrandexpert van het forum: Welke vind jij het fijnst voor dagelijks gebruik?
En
Ik vond die van Purito ook fijn, maar die zijn nog bezig met verbeteringen. Hopelijk wordt hun nieuwe formule goed
@TanteBetje heb jij nog aanbevelingen?
@Marsepein Haha, nee, ik ben super nieuwsgierig naar die van Rohto, want ik ben fan van de Hada Labo Gokujun lotion.
Maar ik ben al jaren trouw aan de Suncover zonnebrand van Jetske Ultee. Ook voor mijn gezicht. Dus niet echt Asian Beauty.
In mijn " nog een keer testen" lijstje staan (niet getest, maar goede ingredienten en goede reviews op Yesstyle):
en @Vaiana heel erg bedankt! Ik ga ze allemaal bekijken en er eentje bestellen. Ik gebruik nu zo’n mist SPF van La Roche Possay die hier op het forum ook veel werd aangeraden, maar wil ook iets om te smeren en dan kan ik later op de dag wel sprayen met die mist.
Yess is m’n fave! Wordt alleen niet meer geproduceerd 🥲
Zal wel de laatste voorraad bij Yesstyle zijn.
Deze gaf bij mij geen puistjes. Je moet hem wel goed bij je wenkbrauwen en haargrens deppen, want hij geeft een witte waas en kan daar rullen.
Dan zou ik eerder voor de Skin Aqua gaan. Is iets meer wateriger dan die van Bioré
Wat is er veel out of stock bij little wonderland. Was net van plan om zonnebrandcreme te kopen van m’n bon. Hopelijk is het binnenkort weer aangevuld
Precies hetzelfde hier!
Komt dat niet doordat veel K-indie brands hun zonnebrand bij dezelfde fabriek als Purito lieten produceren?
En meestal rond deze tijd komen er vaak nieuwe producten uit.
YesStyle is ook meestal snel met shippen en op eBay zitten ook goede verkopers. Mocht je een bepaald merk willen kopen
Bedankt voor je berichtje! Wat jammer dat 'ie tegenvalt.
Mag ik vragen wat voor huidtype je hebt? Mijn huid is vrij droog en vraag me al een tijdje af of deze toner iets zou doen voor mijn huid
Ik ben niet @Bill, maar voor mij werkte deze toner ook niet! De “Vitamin Hyaluronic Acid Vitalizing Toner” van IUNIK daarentegen doet echt wonderen voor mijn droge huid! Voornamelijk na een warme douche voelt het echt geweldig
Ohh dat klinkt heel goed, bedankt!
Tnx! Leek me al zo sterk; ik ga bijlezen!
Ik draag vandaag deze en wow! Trekt snel in en laat een mooie glow achter.
Heb zelf de witte versie, maar die wordt tijdens het smeren doorzichtig
Hahaha ik zeg doen!
Deze staat hoog op mijn verlanglijstje Heeft het ook een beetje een blurring-effect of dekking?