Asian Beauty

Wat is jullie ervaring met de Cosrx advanced snail essence?

1 like

Minder fijn dan de crème in pot. Die in pot maakt mijn huid veel zachter :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Echt een topproduct, hele goede aanvulling op mijn (al redelijk uitgebreide) routine! Maakt mijn huid super zacht en gehydrateerd.

1 like

Sorry dubbelpost maar ik heb ook echt een nieuwe favoriete website, Rose Korean Beauty. Zijn volgens mij zussen uit België (ik ben zelf NL maar ze verzenden binnen Europa), ze pakken alles heel leuk in met kaartjes en gratis maskers enzo en een deel gaat naar het goede doel. Echt een cadeau om uit te pakken :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind zo’n kleine onderneming toch een stuk leuker om bij te bestellen dan een groot iets.

2 likes

Goede tip die website, dankjewel! Ik heb altijd moeite om dit soort producten te vinden hier (of alleen met torenhoge invoerrechten :confused:). Helaas verzenden ze niet naar Zweden maar ik kan het bij mijn ouders in NL laten bezorgen.

1 like

Ik heb het Cosrx snail muccin nu 1x gebruikt en mijn hele gezicht werd rood en ook mijn ogen begonnen te jeuken en werden helemaal rood. Het werkt dus helaas niet voor mij.

Is er iemand die interesse heeft in dus nog een vol flesje (2 pompjes zijn eruit)? Ik vind het zonde als het de prullenbak in moet. Ik kan foto’s maken bij interesse.

Ja! Ik vind hem echt super fijn! Wat wil je er voor hebben? Stuur je me een pb?

De pyung kang yul toner werkt niet goed voor mijn huid:( Zo jammer want ik weet dat velen er lyrisch over zijn.
Wat is nog meer een fijne? Ik vind marine hyaluronics wel fijn van TO maar dat is zo’n klein flesje en ben ik zo doorheen.

@kali ik zou die Hyggee zonnebrand nog reviewen! Ik gebruik hem dagelijks en vind m echt chill. Geen witte waas, trekt snel in, niet vettig en ik merk ook geen verschil met m’n make-up erna. Ik gebruik wel geen foundation maar concealer gaat er in ieder geval prima overheen en heb ook niet gemerkt dat poeders gaan creasen oid. Aan het eind van de dag glim ik ook niet, en ik heb ook niet ineens breakouts ofzo, m’n huid gaat juist heel lekker nu. Er zit volgens mij ook niacinamide in de zonnebrand maar dat gebruik ik ook los dus durf niet te zeggen hoeveel dat doet. En ik had hem dus gekocht omdat ie vegan en cruelty free is dus dat is ook een win (: Wat mij betreft aanrader dus!

6 likes

Voor mij heeft die toner ook echt niks gedaan, vond het zelfs onprettig op mijn huid. Ik ben nu overgestapt naar eentje van de Rituals (kleine probeer versie kreeg ik) en tot nu toe ben ik eigenlijk niet ontevreden.

Waar ik wel blij mee ben is deze:
afbeelding
Het is een reinigingsolie en echt al mijn make-up gaat hiervan weg, zonder dat mijn huid trekkerig aanvoelt. Veeeeel beter dan reinigingsdoekjes met alcohol of andere rotzooi. Gewoon 95% olie en het is nog eens cruelty free.

3 likes

Hada Labo Gokuyiun Lotion. Ik gebruik nu de premium versie, maar de moist versie is ook heel fijn.

1 like

Ik vind de rice toner van I’m From echt super fijn. Krijg je een hele gezonde glow van en hij is ook niet plakkerig of lastig aan te brengen.

3 likes

Ik vind de toner van Dear Klairs (unscented) ook erg fijn, al een paar keer opnieuw gekocht!

De nieuwe zonnebrand van Purito is toppie! Iets vetter dan de vorige varianten (maar effe… dat is ook logisch). Ook fijn voor touch up!

2 likes

Dit is ook mijn favoriet!

Ik ga morgen naar Little wonderland in Utrecht. Ben echt benieuwd hoe de winkel eruit ziet en met wat ik thuis kom!

4 likes

Ik wil binnenkort nog eens een bestelling plaatsen bij Little Wonderland want ik heb een nieuwe spf nodig. Ik ga iig die nieuwe van Purito proberen en dan misschien nog wat andere die hier genoemd zijn (Missha, Rohto Mentholatum). Hebben jullie nog spf aanraders?

Verder heb ik nog een hydraterende toner nodig. Nu heb ik Pyunkang … wat de naam ook is, en die is wel fijn maar ook niet wauw ofzo? Hebben jullie nog tips? Misschien een milky toner?

Oh en denken jullie dat er binnenkort nog iets van kortingen of acties is? Ik denk niet dat LW vaak zo’n dingen doet maar zou toch stom zijn om net ervoor te bestellen :sweat_smile:

1 like

En, hoe was het?

Ik was die dag niet lekker en ben niet gegaan :frowning:

1 like

Ik weet niet welke producten je nog meer zou willen bestellen maar toen ik laatst een bestelling deed waren die producten (oa van Iunik) bij hen ook gewoon het goedkoopst, ook in vergelijking met Yesstyle en Koreanscincare. ging paar procent korting vanaf, maar toch.

Ik gebruik nu de Missha spf en die bevalt goed! geen witte waas, trekt lekker in en geen puistjes tot nu toe. gebruik 'm nu 2 weken denk ik.

1 like