Asian Beauty

Ik heb deze ook gekocht nav positieve verhalen hier maar vind het ook… medium.
Ligt missh aan hoe ik het gebruik, doe ik iets fouts. Blijft zo plakkerig en geeft niet echt een umpf bij mij

1 like

Qua toner raad ik de Rice toner van I’m From héél erg aan!! Heb er al 2 flessen doorheen gejaagd hahahah, hele fijne frisse toner die niet plakt en ook lekker snel intrekt.

LW doet nooit echt aan acties, sws niet meer dan 20% want dat is enkel met black friday, verdere acties zijn dan 15% of je moet even bij de sale producten kijken

2 likes

Bestelling geplaatst! Met nog zo’n 33 euro ‘korting’ van die oude Purito zonnecrèmes, dus heb nog maar wat dingen extra in m’n mandje gegooid :sweat_smile:

• 1 × Haruharu Wonder Black Rice Hyaluronic Toner For Sensitive Skin
    150 ml
  • 1 × Purito Daily Go-To Sunscreen
    60 ml
  • 1 × Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF 45 PA+++
    50 ml
  • 1 × iUNIK Calendula Complete Cleansing Oil
    200 ml
  • 1 × Pyunkang Yul Essence Toner
    200ml

En ja, toch opnieuw de Pyunkang ook gekocht. Vond de andere niet zo boeiend eruit zien of toch wat te duur, en uiteindelijk issie wel fijn als basic! Ik denk dat het misschien zo’n product is waarvan je pas beseft hoe goed het is als je het niet meer gebruikt.

Edit: Wow, mijn pakje was er al deze ochtend! Vind ik wel super snel want ik woon in België!

4 likes

Ik heb de Innisfree Jeju cherry blossom gel cream besteld, wederom gevallen voor de hype :’)

Hoe was het? Ik vond de winkel eigenlijk best tegenvallen…? Ze hadden wel veel maar bijvoorbeeld helemaal geen BoJ wat ik echt jammer vind. Ik ga nog steeds liever naar Haru Haru in Rotterdam eigenlijk.

Heeft iemand een aanrader voor een fijne Koreaanse zonnebrand? Voor gevoelige, droge huid. Andere skincare aanraders voor dat huidtype zijn ook welkom :smiling_face:

1 like

Purito

2 likes

Cosrx en Beauty of Joseon

2 likes

Heeft iemand misschien interesse in deze? Ik heb het maar een paar keer gebruikt maar merk dat ik het nooit meer pak dus wellicht heeft iemand anders er belang bij.

1 like

Ik ben van de week naar little wonderland gegaan en ik vond het wel een leuke winkel. Het had best wat producten die ook nog eens redelijk goed geprijsd waren en soms onder de online prijs zat.

3 likes

update ik krijg hier gerstekorrels van rip

verder wel fijn maar ben toch gestopt

ik spam dit topic echt vol maar ik vind het jammer dat er zo weinig in wordt gepost haha dus bij dezen mijn poging om het actiever te maken :sob:

wat zijn jullie favoriete plekken om kbeauty te kopen? (ik ga zelf nog niet zeggen want als dit topic dood blijft ga ik later op mezelf antwoorden om dit topic WEER leven in te blazen)

3 likes

Komt een beetje omdat alles naar het Beautytopic gaat. :blush:
Maar ik kocht het altijd bij Yesstyle, maar sinds hun prijswijzigingen en hoge verzendkosten ben ik een beetje zoekende. Mijn probleem is dat mijn holy grail Japans is, en dus niet beschikbaar op kbeauty websites.

En jij? En wat zijn jouw holy grails?

1 like

Ik bestel altijd bij littlewonderland.nl

6 likes

oh dat wist ik niet! ik kijk daar nooit want mijn interesse in beauty is heel niche haha.

qua fysieke winkel is haru haru in rotterdam echt mijn tempel, ze werken samen met alle merken en geven goed advies zonder je producten aan te smeren. misschien iets duurder dan online maar ik vind die winkel en medewerkers zo prettig dat die paar euro me niet echt boeit. ik ga ook wel eens naar yaoskin en online rose korean beauty. ik ben een beetje een little wonderland hater, heb rare dingen over die organisatie gehoord en ik vind ze een beetje sketchy ofzo

4 likes

Al die zaken hebben niet mijn geliefde Hada Labo Gokujyun Premium Lotion. Ik denk dat het Bol wordt.

Ik hou trouwens ook van Purito, heb dat goede ervaringen mee.

1 like

Littlewonderland of Stylevana. En dat laat ik dan naar mijn familie in NL sturen want hier in Zweden is het aanbod echt bar en boos

1 like

Wat heb je dan precies gehoord over Littlewonderland? Als je het wilt delen!

1 like

Heb jij goede ervaringen met Stylevana?

Een keer besteld maar dat ging allemaal prima! Je moet wel rekening houden met lange levertijden, duurde volgens mij wel meer dan een maand voor het er was

2 likes