Asian Beauty

Als ik verder geen reactie krijg mag je van mij betreft alles hebben!

En ik ben gek op kbeauty en dit is eigenlijk ook het enige wat ik koop en gebruik als verzorgingsproducten. Ze zijn altijd zeer genereus met proefmonstertjes en ik bestel redelijk vaak dus heb ik snel meerdere monsters van een soort. Ben vanmiddag lekker bezig geweest met manlief om alles te sorteren en uit te zoeken haha.

1 like

Wat leuk Popsicle, ik zou het ook leuk vinden om wat dingen uit te proberen. Ik stuur je een code :slight_smile:

Ik ga de proefmonsters tussen jullie beiden (@wompie en @ValsKreng ) verdelen! Stuur me jullie adres + postzegelcode en dan maak ik het in orde :blush:.

2 likes

:partying_face: wat leuk!! Ik stuur je nu een berichtje.

1 like

Superlief! Ik kan je geen bericht sturen geloof ik omdat je account is afgeschermd. Kun jij mij misschien eerst een bericht sturen? Of misschien kan het wel, maar ben ik te digibeet :confused:

Ja haha ik had dit ook, maar het kan wel als je via je eigen profiel naar de berichten gaat en nieuw bericht doet. Dan kan je haar naam invullen.

1 like

Late reactie, maar heb je uiteindelijk een bestelling geplaatst voor meer dan 35 euro? Ik zag dat je de kosten later kunt declareren. Heeft iemand daar ervaring mee?

Heb uiteindelijk niet meer besteld dus ik kan je niet helpen helaas!

1 like

Bedankt voor je reactie! Heb je ook voor meer dan 35 euro besteld voor gratis verzending?

Ik heb nu vier keer iets besteld bij Yesstyle en dat waren inderdaad allemaal bestellingen boven de €35. Tot nu toe heb ik nog nooit douanekosten hoeven te betalen maar volgens mij klopt het inderdaad dat je de gemaakte douanekosten kunt declareren.

1 like

Dank jullie wel @Mgg en @Boba! Dan ga ik het gewoon proberen.

1 like

In ieder geval de SPF 50 van Purito en COSRX, de All clean balm van Heimish en de Unscented toner van Klairs! Ik zie nu dat het gratis verzending is vanaf 65 euro, dus nog even dit topic doorspitten om mijn lijstje aan te vullen.

2 likes

Ik ga denk ik de One Step Pimple Clear Pads van COSRX bestellen, heeft iemand hier ervaring ermee? Vanuit het niets heb ik opeens weer acne, en ben echt wanhopig. Gebruikte tot nu toe producten van TO (glycolic acid en azelaic acid), maar wil nu dus iets van COSRX proberen. Wat is een andere echte aanrader van dit merk? Ik heb een vochtarme huid met best wat pigmentvlekken en acne :weary:

De morning cleanser en de snail mucin

1 like

Thanks, ik zat ook al naar die snail mucin te kijken! Ik gebruik nu hele neutrale en zachte facewash van Neutral, denk je dat die morning cleanser iets zou toevoegen? Ik denk bij producten die je wegwast altijd dat het zonde is als daar iets actiefs in zit.

Ik denk dat als je al een zachte cleanser gebruikt dat het dan niet iets toe gaat voegen, maar ik ben er geen expert in. Misschien heeft iemand in dit topic er meer verstand van?

1 like

Misschien mosterd, maar ik had laatst voor €40 ofzo besteld en geen extra douanekosten.
Op de doos stond dat het een sjaal was van €10 :joy: (was ook helemaal in de war toen ik mn pakketje kreeg, wtf heb geen sjaal besteld :see_no_evil:). Maar eventuele douankosten krijg je terug inderdaad.

1 like

De morning cleanser is ook heel neutraal, dus het zou eerder een vervanging zijn dan een toevoeging :slightly_smiling_face: en de BHA blackhead power liquid als je een mildere versie van bha zou willen! M’n huid is ook acnegevoelig en voor mij is ie persoonlijk iets te mild

Ah ja, dan blijf ik denk ik toch maar bij m’n vertrouwde cleanser. Als je het over een mildere versie van de bha hebt, bedoel je dan milder dan die one step pimple clear pads? Of heb je een andere aanrader voor een sterke bha?

M’n go to is de paula’s choice clear bha (extra strength), wou nu de salycilic acid van the ordinary proberen maar aangezien ze die aan het herformuleren zijn blijf ik maar bij m’n vertrouwde paula’s choice. Die is echt fantastisch!

2 likes