ASMR-topic

Zoals @Mimir zei, Isabel Imagination
Voornamelijk Engels, maar maakt soms ook nl video’s, die ik ook heel fijn vind om te luisteren.

Random info: zij heeft ook meegedaan aan de audities voor expexitie robinson

Verder vind ik ook whispersred en chynaunique aangenaam om te luisteren

1 like

Yes meer fans! Gisteren hiermee in slaap gevallen:


Ik vind Gibi ASMR erg fijn. Verder:
  • ASMR Darling (bijna 2 miljoen volgers, shit!)
  • ASMR Glow
  • (Fe)Male ASMR
  • Latte ASMR
  • Tingting ASMR
  • Tena ASMR
  • ASMR PPOMO
  • Gentle Whispering ASMR
  • WhispersRed ASMR

Deel ook vooral jullie favoriete video’s. :heart:

1 like

Loveee ASMR! Hou vooral van haircut,spa en tapping filmpjes

Ik dacht altijd dat ik helemaal niks met ASMR had, ik kan bijvoorbeeld echt niet lang kijken naar filmpjes met (fluister)stemmen, maar laatst heb ik ontdekt dat ik ASMR cooking videos echt chill vind! Dus geen gepraat, alleen rustige kookgeluiden. En de gerechtjes zien er vaak prachtig uit (dus niet kijken als je al honger hebt en wil gaan slapen haha). Bijv. dit soort filmpjes.

1 like

Chynauniqe maakt veel afwisselende, leuke asmr video’s. Ik vind niet alles van haar fijn tho

1 like

Ik vind wel jammer dat ASMR Darling niet meer zoveel video’s maakt. Geld komt wel binnen bij haar. En Latte ASMR maakt ook steeds minder maar damn die steekt wel onwijs veel moeite in haar video’s, zijn alleen al prachtig om te zien. Iedere detail klopt.

Oh en en… Ik ben grote fan van de twin ear cleaning video’s van Rapunzel ASMR. Gelukkig maakt ze regelmatig een nieuwe. In de OP staat er ook één!

Ooh, vooral veel vrouwelijke asmrtists zie ik hier! Persoonlijk ben ik qua vrouwelijke stemmen enkel fan van FASTasmr. Voor de rest hou ik het eigenlijk enkel bij mannen, zoals PJDreams, RaffyTaphy asmr, asmr Zeitgeist en Obviously ASMR (een Nederlandse jongen!) :hugs:

Ik dacht eerst dus dat ze echt tweeling waren en vond het echt super creepy hahahaha

1 like

Mijn favo’s
Pj dreams ASMR
Mascha’s theevideo
En peaceful cuisine

Chyna Unique!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik houd helemaal niet van roleplays en personal attention en zie video’s het liefst zo simpel mogelijk… vaak vind ik white noise of achtergrondgeluiden ook juist fijn! Vooral pure sound video’s / show and tell / rambles kijk ik eigenlijk :slight_smile: En dus alleen van vrouwen realiseer ik me nu haha

Favorieten:

  • Lily Whispers
  • TiaraASMR
  • ASMR Bakery
  • The Starlight Whisper
  • Tena ASMR
  • DutchDannie
  • Oceans ASMR

Luister al een paar dagen de 10 new triggers video van Caroline ASMR en vind haar ook wel echt fijn eigenlijk.

Bij Chynaunique vind ik het per video een beetje verschillen. Soms heeft ze ook videos waarbij het geluid net niet helemaal goed is of waar haar vriend achter haar zit te gamen ofzo, dat vind ik dan toch een beetje jammer want ik vind dat soort geluiden niet per se rustgevend

Een paar van mijn favorieten zijn al voorbij gekomen, maar ik vind Zeitgeist ook heel goed. Hij stopt echt veel moeite en tijd in zijn video’s. En de laatste tijd kijk ik veel naar asmr bakvideo’s van Koreanen of Chinezen oid. Bijvoorbeeld Emojoie Cuisine of HidaMari ASMR Cooking

Ze heeft ook mic nibbing video’s en die vind ik gewoon echt vies… die video’s sla ik altijd van haar over, en de mukbangs al helemaal! Vind haar persoonlijkheid gewoon super leuk, en dat maakt haar asmr video’s al veel leuker

1 like

Ik vind van die personal attention video’s altijd fijn, maar eigenlijk alleen als de handelingen worden uitgevoerd op een echt persoon in plaats van gewoon een beetje gewapper met handen voor de camera. Ik vind vooral filmpjes met haar fijn, maar die zijn dus vaak roleplay en met van die keukenscharen die van dat lelijke knipgeluid maken. De aveda beautygloss video vond ik daarom wel fijn, hoewel de achtergrondgeluiden daarvan wel heftig zijn.

Tikken met nagels ergens op of vieze smakgeluiden vind ik echt walgelijk.

Ik keek de ASMR aflevering van die nieuwe Buzzfeed ‘docu’ serie op Netflix, en dat begint met een clip van een bekende ASMRer die ik nooit kijk die met haar mond aan de oor van zo’n microfoon-hoofd begint te lebberen? GADVERDAMME. Het escaleerde echt snel, ze fluisterde, begon toen aan dat oor te likken, en had ineens dat hele oor in haar mond. Ik zat daar echt van ???

Aah leuk dat er een topic is! Ik kijk GentleWhispering het liefste. Ik vind haar handen zó triggerend haha. Hoe ze die beweegt, hoe zacht en flexibel ze alles buigt of zo. Ik kan het niet uitleggen maar ze raakt altijd alles zo fijn aan.

Roleplays vind ik ook niet zo… kent iemand nog leuke personal Attention video’s met echte mensen?

(Fe)Male ASMR? Of bedoel je dat niet.