ASMR-topic

Haha ik had hetzelfde. Ik vind dat zo vies he. Gelukkig was Maria haar stukje wel leuk om te zien.

Ja, dat type, maar dan niet bij een man :see_no_evil: ben verder niet moeilijk hoor!

hey @grace ik vond een kanaal van eentje die leuk zweverig babbelt, misschien is 't wat voor je

Hahaha, ik ga straks eens kijken! Reiki vind ik inderdaad wel een hoge bullshitrelax factor hebben. Stiekem lijkt het me best leuk om eens een echte behandeling te proberen puur voor de tingles.

1 like

Haha ik zat gisteren Better Call Saul te kijken en er zit in S01e02 een vet chill ASMR stukje https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/5/6/5647d06c768ca7432f676b928426e44464b795f4.m4a
edit: waarom gaat dit nou weer helemaal mis

Geen spoiler overigens

Dat is een van de redenen waarom ik zo van die serie houd haha! Het geluid is echt fantastisch, echt genieten bij voetstappen enzo

1 like

:heart:

kijk nouā€¦ filosofie-asmr, yum

3 likes

tip: als je om 2:14 niet kunt slapen he, ga dan vooral geen youtube comments lezen. zelfs niet van een ASMR kanaal.

1 like

Een baby rapist???

1 like

Wow dit meisje is elf jaarā€¦ :scream:

had ik deze kerel hier eigenlijk al gedropt?

Haha ik vind dit soort videoā€™s niet echt boeiend maar het doet me er wel aan denken dat ik als tiener heeeeeeeel erge ASMR had bij mijn docent Grieks. Volgens mij was ik niet de enige en werden wel meer leerlingen slaperig van haar, en dat was niet omdat het zo saai was ofzo.

Ik ben dol op ASMR requests, maar ben wel een beetje door haar filmpjes heen. Dus ik op zoek naar iets anders en toen ontdekte ik dat er ook een boel extreme ASMR te vinden is, waar mensen dus echt aan de camera en mic likken :thinking: dat vind ik toch niet zo ontspannend

Wat vind je van ASMR Latte? Ik vind haar filmpjes zo mooi gemaakt.

Ga ik eens bekijken, thanks voor de tip!

1 like

Uhhh hier gaat iets mis

ā€œieder diertje zā€™n pleziertjeā€