ASMR-topic

Zijn er hier liefhebbers van ASMR filmpjes? :relaxed:


1 like

Jaa! Ik kijk dit sinds Ilse (TheWaterwhispers, nog steeds een favoriet) bij DWDD kwam jaren geleden en ik nog dacht ‘wat is dit voor iets raars’. Vooral voor het slapen/als ik niet kan slapen/tijdens studeren, het ontspant echt.

Ik vind ASMR filmpjes geloof ik het meest fascinerende internetverschijnsel! Wou er ook al eens een topic over openen. Soms fijn, soms afschuwelijk en er zit zooooo veel tussenin! Ga binnenkort wat favo’s opzoeken.

1 like

Ben benieuwd naar je favoriete filmpjes.

Ik vind dat soort filmpjes ook chill hoor. :heart: Ik vind dat Gibi ASMR ook altijd wel leuke roleplays doet. Zij is sowieso wel een favoriet van mij. Oh en Latte ASMR!

Mijn favoriet is WhispersRed ASMR. Ik vind haar stem fijn en ze lijkt me een heel leuk en lief mens.
Ik kan niet tegen Amerikaanse stemmen. Alleen ASMR Therapist vind ik wel fijn, maar zij is Canadees.

5 likes

Ik ben gek op ASMR maar kan extreem slecht tegen eetgeluiden en dat lijkt zo populair de laatste tijd :sob:. Sowieso mondgeluiden vind ik heel naar, een tijdje terug dacht ik een fijne video te luisteren en toen begon ze ineens in mijn oor te zoenen en ik voelde me echt aangerand.

2 likes

Eetgeluiden vind ik ook vreselijk. :face_vomiting: En van mij hoeft dat gelebber ook niet.

Bedoel je dit meisje?

Hahaha ik wist het. Heb er ook niks mee.

Denk dat ze ook vooral mannen heeft die naar haar kijken hehe.

Seks-ASMR vind ik een enorme bummer :unamused:. Dat zijn voor mij twee dingen die echt niet samengaan.

2 likes

Ja vreselijk! En ik raak ook echt neerslachtig als ik denk aan de mannen die daar graag naar kijken. Die een soort sexy verzorgende moeder willen ofzo :nauseated_face:.

Ik heb al 100x die Aveda video van beautygloss bekeken als ik niet in slaap kom… werkt altijd!

Jammer dat er weinig meiden hier dit leuk vinden schijnbaar. Ik luister het nog steeds bijna elke avond. Love it. Val er heel vaak bij in slaap.

Recente favoriete video’s:



En ik vind dit een geweldig duo. Is een Duits stel. Sinds kort hebben ze ook allebei hun eigen kanaal maar oorspronkelijk hadden ze alleen het kanaal waar ze samen video’s maken. Zijn eigen kanaal is niet heel erg actief.


Hoop echt dat er wat meer mensen durven mee te posten want er zitten hier vast wel meer fans.

1 like

Ik snap niet waarom Mascha een nieuwe mic heeft gekocht en vervolgens nog steeds vrijwel geen ASMR video’s maakt. Haar laatste video kwam al steeds meer in de buurt van wat ik fijn vind.

Ik luister heel vaak ASMR voor het slapen gaan! Ik krijg nooit echt die tingles waar mensen het over hebben maar word er wel rustig van. Favoriet zijn Gentlewhispering, Whispersred, Frivolousfox en Chynaunique (ik houd op de een of andere manier meer van vrouwelijke stemmen om naar te luisteren) en de ASMR video’s van Mascha vind ik altijd net zoals zo ongeveer al haar content het net niet, dus die sla ik eigenlijk altijd over. Ik ken sowieso niet echt Nederlandse ASMR-tists dus als jullie aanraders hebben laat het even weten in de comments!1!!

2 likes

Die tingles heb ik ook niet. Het maakt me gewoon zen. Ik weet ook geen goed Nederlands kanaal.

Isabel imagination! Zij maakt veel engelse filmpjes, maar sinds kort ook af en toe nederlandse, en haar dutch trigger words video’s vind ik ook wel fijn.

1 like