Kit Kat lemon seasalt
Vind het meeste daar echt troep. En skincare en spf is duurder dan bij de drogist waar je een normale ervaring hebt ipv miljoen keer die jingle en alle lampjes en megaveel mensen in supernauwe gangetjes.
ja omg wat een hel is die donki ik heb nooit een ayahuascaceremonie gedaan maar ik denk dat het wel overeen komt
ieder gangpad een ander muziekje met gare voice over en 3829 kermiseffecten en dan nog die DON DON DON DONNNKIIII overal bovenuit
Hahaha precies dit, echt een out of body experience. Mijn vriend had ook het enige krukje gevonden in heel die winkel van 91 verdiepingen. Elke keer als ik hem dan even zocht zag je drommen jaloerse mannen die overal in de weg stonden naar hem kijken.
Ben uiteraard vergeten de foto op te zoeken, maar zal als ik thuis ben deze even opzoeken.
Precies dat, en het leek alsof in heel Japan alle winkelmedewerkers super super vriendelijk zijn behalve in alle Donki’s, daar zijn ze gewoon hard aan het werk alle zooi aan te vullen. Snap het wel, zou ook echt niet kunnen glimlachen. Ik ben er denk ik een paar min geweest? En meteen naar buiten, kon het gewoon niet aan.
@Bunnyslippers ![]()
![]()
![]()
40 jaar later, want ik was deze post kwijt en volgens mij zit je al bijna in het vliegtuig.
Maaaarrr, ik heb even wat foto’s teruggekeken, en wat beautyproducten betreft heb ik best een klein lijstje van alles wat ik heb geprobeerd.
Ik vind Shiseido fino mask plus de olie fijn. Ruikt ook lekker. Tsubaki masker (gouden pot) vond ik ook best fijn eigenlijk.
Verder ben ik al jaren fan van Shu Umuera qua reinigingsolie. Niet goedkoop, maar heel fijn (tenzij je heel gevoelige huid hebt want vaak wel iets van parfum in). De face wash vind ik mwah. Ik vind de hervulbare eyeliner pen trouwens ook goed.
Verder, ook geen budgettip maar vond ik een heel leuke winkel (dacht bij Harajuku). Ahres. Echt mooie huidverzorging en ook heerlijke parfums. Ik heb een soort zwarte reiningsbalm, echt geweldige verpakking ook. En een soort scrubpoeder. Parfum had ik klein flesje gekocht en was een LE geur, echt spijt dat ik niet de grote heb gekocht.
Voor de rest heb ik wat leuke maskertjes en een glittereyeliner en zo, maar dat is meer voor de fun en zou ik gewoon kijken wat je leuk vindt.
En qua eten/andere aanraders? Eettentjes mag ook trouwens. Of sowieso aanraders qua leuke plekken om heen te gaan haha. Planning staat nog in de kinderschoenen dus alle input is welkom
Of had je dat al in het ‘wat je van ver haalt’ topic gezet?
Hahaha nog op tijd! Morgen vertrekken we. Thanks voor de tips💕 Ik zie het Fino masker veeel voorbij komen.
Ik ga over een paar weken naar Thailand en heb op de terugweg een lange overstap in Singapore en wil daar dan graag van het vliegveld af en de stad bekijken. Ik heb een uur of 10. Heeft iemand tips wat leuk is om te doen/eten shoppen?
Ik wil in ieder geval naar de Gardens by the bay en naar Chinatown.
Maar ik dacht wellicht is er iets dat ik echt niet mag missen of moet kopen qua eten of beauty ofzo.
Sowieso gaan eten bij een hawker center, allemaal kleine stalletjes met heel betaalbaar eten.