De discussie wordt voortgezet vanaf B&B vol liefde #2 - #5306 door FredPaillet.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf B&B vol liefde #2 - #5306 door FredPaillet.
Eerdere discussies:
Reünie
Dat gedrag van Eveline klopt echt van geen kant. En het uitzinnige juichen van Renske maakte mij best wel een beetje verdrietig, ze wilde daar echt bewijzen dat ze ENORM STRAALDE.
Positief puntje dan, vooruit, presentatie/interviews Leonie wel echt veeeeeeeel fijner dan hoe-heet-hij-ook-alweer-met-die-poliep. Je kon aan alles merken dat ze echt invested was in het programma.
Ja alleen jammer dat het gelijk werd afgekapt als ‘t een beetje juicy werd. Zal ook wel met tijd te maken hebben maar dit was allemaal zo SAAHAAI, behalve bij Rob dan misschien. Maar iedereen bleef ook zo netjes, dit is je kans om met modder te gooien ja
Had ook het idee dat Margot van Rob helemaal had uitgedacht wat ze precies zou gaan zeggen.
Ja, tijdgebrek maar denk dat er ook veel geknipt is wat niet echt ‘familieshow-rtl-waardig’ was
Eveline… 2x getrouwd geweest. Paar relaties gehad in Italië en nu weer met een nieuwe vlam (financieel) all in. Fascinerend.
Zure petra, helemaal vergeten. Benadrukken dat ze echt wel eerder met vrouwen is geweest.
@thekellyfam ik denk dat buiten de aflevering via de socials meer juice is.
Ik denk dat Dominique Amy Rose 2.0 wordt en binnen een jaar zwanger is en dan daar zit in dat mini appartement met een man van 40
0 stemmers
Dat het mocht van haar man
Het voelt bij de reünie echt alsof er een of andere jaren 80 lachband onder sommige stukjes zit.
Zo’n overdreven geluiden/reacties steeds op wat er gezegd wordt, heel irritant.
Ik had ook het idee dat Petra die grap over samenwonen met haar kitten van te voren bedacht had maar niemand lachte haha
Dat was ook echt zo cringe.
Maar ik vond Carmen ook heel irritant. Rob is een lul maar hoe hard zij moest lachen om zichzelf was ook mega ongemakkelijk.
Inderdaad! Je zag ze kijken, huh.
Renske was erg blij en enthousiast. Beetje te geforceerd ofzo en steeds die arm omhoog. Ook dat ze goed vangnet omzich heeft etc. Ze doet alsof het jarenlange relatie is geweest.
Die post van Bart op Instagram. Bewijzen dat er 3 maanden echte liefde was. Wat een sneue vent is het toch. Zeker als hij vervolgens dit soort reacties liked
KARINE wat een godin in dat goud en oranje en het zijden sjaaltje mijn god
ohhhh magda ohhhhh rob ohhhh gene ik vind ze allemaal zo lief en wat heerlijk voor rob dat hij aan het daten is
aaah en die bart is zo’n little whiney whambulance boy met dat liedje hahahah. weet niet of jullie het hadden gezien eerder maar hij had ook een hele zeikvideo op tiktok geplaatst omdat mensen zn carbonara goor vonden
wat een vreselijk zuigwijf is pééétra toch.
en ahhh renske ben blij voor haar en dat ze toch goed op terug kijkt!! vind ik echt knap en stoer want ze heeft online (oa van ondergetekende ) toch wel een bak shit over haar heen gekregen ook. good busy girllll. vast een beetje overschreeuwen maar geloof wel oprecht dat ze trots op haarzelf is dat ze het heeft gedaan en daar in die reunie zit.
DIE GOUDEN SCHAKELKETTING VAN ILLYA HAHAHA. i love schakelkettingen maar het staat hem zo niet, alsof zn hoofd met photoshop op dat lijf geplakt is
edit: ik ga nu pas bijlezen dus sorry als ik spuitelf ben
Nou Eveline dodged a bullet met Bart hoor. Ik heb even op zijn tiktok gekeken en het is echt een heel vreemde man die veel te hard probeert en zich nu gedraagt als de gebeten hond, terwijl het duidelijk is dat hij deelnam in de hoop op het Else-effect (B&B dus als springplank voor een carriére in de media/spotlights). Ik denk dat ze zich zelfs schaamde (omdat ze zegt zichzelf niet te herkennen op de beelden als ze met Bart is). Andersom wel heel intens van haar dat ze zich nu weer (financieel) volledig in een (nog heel prille) relatie stort.
Daniël vind ik nog steeds smerig en dom en de vergelijking van Danique met Amy Rose overal vind ik echt ronduit beledigend voor Amy Rose (al denk ik inderdaad wel dat daar ook binnen een jaar een baby komt). Ik heb ook de indruk dat er ook de hele tijd een geur van seks en te lang niet verschoonde lakens rond hen hangt.
nouja aan alles is duidelijk dat het voor haar een indrukwekkende ervaring is geweest, van wat wij op tv hebben gezien, maar ook alles er omheen is niet niks. op tv komen, heel nederland commentaar op je. denk dat ze daar ook op doelde mbt vangnet
Omg ik cringede zo hard om Renske’s nieuwe ‘ik ben een sterke topper’ stick.
Dat gejuich steeds, ja sorry maar die is echt niet goed.
beter blij en enthousiast niet goed dan venijnig en depressief tho!