B&B vol liefde #2

Aahhh RJ en Suus en dat bericht van zijn dochter, zo leuk!!

10 likes

Dit had ik echt niet verwacht? Zo leuk!!!

9 likes

Hahaha van die mensen die verkleed rondlopen maar dan wel worden achtervolgt door een camera crew :rofl:

27 likes

Wat is Els toch een lieve vrouw

27 likes

Ja en ik vind het echt voor RJ spreken dat al ā€˜zijn’ vrouwen zo positief over hem zijn

69 likes

Els die met net zoveel enthousiasme zegt dat ze hun ā€œheel erg leukā€ vindt :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Ja er wordt natuurlijk stevig getypecast, ge-edit en geframed maar denk dat je uiteindelijk best een prima inschatting kan maken op tv. Je voelt bij Thijz dat het niet klopt en bij een RJ dat hij het goed wil doen voor de vrouwen.

17 likes

Maar ze maakten het zo spannend, ik had toch stille hoop dat Els daar dan stond in de keuken :pleading_face:. Maaaaaar wel super schattig zo RJ en Suus

38 likes

Die blikken en uberhaupt alle non-verbale signalen van Thijz op die tv, wat een ongelooflijk vage kerel.

14 likes

Dat zinderde van ongenoegen bij de aanwezige dames en Thijz. Wie weet wat er gebeurd is.

Malgosia spuwde ook vuur. Heerlijk om te zien.

Vond Anja ook vrij fel eigenlijk. En Noor ook.
Jup…Hier kun je inderdaad nog een tweede aflevering van maken.

12 likes

Ik loop heel erg achter, ben bij aflevering 5 ofzo, maar is de vergelijking met zeebonk Woeste Willem al eens gemaakt?

Echt lief opgedroogd zo.

53 likes

Ik vond Noor helemaal niet fel gezien de situatie! Vond haar juist heel volwassen reageren

43 likes

Ben jij een man? :laughing:

12 likes

Ik ben echt verdrietig dat het klaar is :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Ik vind het toch zonde dat het tussen Anja en Peet niks geworden is. Ik heb me het hele seizoen kapot geƫrgerd aan Anja, maar ik had hen beide wel een maatje gegund om de ouwe dag mee uit te zitten!

Ik ben echt blij voor/met RJ en Suus. Hij heeft - samen met Albert, maar op een andere manier - voor mij wel het programma gedragen. En dan nu ook nog delivered

18 likes

OkƩ eerst ff mijn braindump hier en dan ga ik bijlezen hoor :smile:

Mike & Noor: good for her! Ze was nog steeds niet echt blij met hoe het was gegaan en ik vind het echt awesome hoe ze dat gewoon zei. Mike vind ik nog steeds een saaie guy. Heeft hij überhaupt iets gezegd vanavond? :sweat_smile:

Iris & Jan: Wel verwacht dat dat niks zou worden en zo’n geil Grieks mannetje met wilde sex in de jacuzzi bij Iris verbaasd me ook niks. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thijz: Wat een lul. Je kon wel zien dat hij contractueel dit nog moest doen. Ontzettend onaardig en vraag me echt af wat daar gebeurd is tussen hem en Yvonne dat ze niet durfde te komen?

Arno & Niels: Hierover ben ik echt in shock. Ik dacht 1000% zeker te weten dat iig zij nog wel bij elkaar zouden zijn! Zagen er allebei ook vet verdrietig uit :pleading_face:, zielig.

Anja & Jan: Hoe wholesome ik het hele gebeuren tussen Anja en Storm ook vond, kijk ik er niet gek van op dat het niet gelukt is. En rip poes Piet. Awh.

Mirjam & Sjoerd: Allebei relaxte leuke mensen toch wel uiteindelijk, zou best nog es wat kunnen opbloeien misschien?

Robert-Jan & Suus: Jaaa love it dat dit gelukt is. Was niet mijn eerste keuze (hoopte stiekem dat Els in dat keukentje zou staan :relieved:) maar ze zagen er heel verliefd uit en daar gaat het om.

Albert & Joyce: Had niet verwacht dat dit nog stand zou hebben gehouden! Maar again: good for them! Voor hun allebei leuk dat ze iemand hebben gevonden die op hetzelfde level zit. :laughing:

31 likes

Misschien een onpopulaire mening:
Ze hadden de aflevering van mij mogen splitsen in 2 afleveringen en iets meer stil kunnen staan bij dingen. Een hoop kandidaten zijn gevoelsmatig niet/weinig aan het woord geweest waarbij ik het wel interessant had gevonden om daar wat meer over te horen. Bv een Kia bij Mike, een Margreet van RJ, de blonde vrouw die wel aanwezig was voor Thijz.

Edit: en malgosia & peter natuurlijk!!??

38 likes

Malgosia

ik vind dat zij echt te weinig aan het woord is geweest, niks ook over haar avonturen met jakob (en Peter)? Zij had meer verdiend

2 likes

Dit dacht ik ook, maar kan dat niet ontstaan zijn op de borrel?

2 likes

Helemaal mee eens. Er zat zoveel meer in.

1 like

Ik wil eigenlijk nog een aflevering waarin we alleen maar de gezichtsuitdrukkingen van Malgosia zien.

16 likes