B&B vol liefde #2

Ik ben echt verdrietig dat het klaar is :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Ik vind het toch zonde dat het tussen Anja en Peet niks geworden is. Ik heb me het hele seizoen kapot geërgerd aan Anja, maar ik had hen beide wel een maatje gegund om de ouwe dag mee uit te zitten!

Ik ben echt blij voor/met RJ en Suus. Hij heeft - samen met Albert, maar op een andere manier - voor mij wel het programma gedragen. En dan nu ook nog delivered

18 likes

Oké eerst ff mijn braindump hier en dan ga ik bijlezen hoor :smile:

Mike & Noor: good for her! Ze was nog steeds niet echt blij met hoe het was gegaan en ik vind het echt awesome hoe ze dat gewoon zei. Mike vind ik nog steeds een saaie guy. Heeft hij überhaupt iets gezegd vanavond? :sweat_smile:

Iris & Jan: Wel verwacht dat dat niks zou worden en zo’n geil Grieks mannetje met wilde sex in de jacuzzi bij Iris verbaasd me ook niks. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thijz: Wat een lul. Je kon wel zien dat hij contractueel dit nog moest doen. Ontzettend onaardig en vraag me echt af wat daar gebeurd is tussen hem en Yvonne dat ze niet durfde te komen?

Arno & Niels: Hierover ben ik echt in shock. Ik dacht 1000% zeker te weten dat iig zij nog wel bij elkaar zouden zijn! Zagen er allebei ook vet verdrietig uit :pleading_face:, zielig.

Anja & Jan: Hoe wholesome ik het hele gebeuren tussen Anja en Storm ook vond, kijk ik er niet gek van op dat het niet gelukt is. En rip poes Piet. Awh.

Mirjam & Sjoerd: Allebei relaxte leuke mensen toch wel uiteindelijk, zou best nog es wat kunnen opbloeien misschien?

Robert-Jan & Suus: Jaaa love it dat dit gelukt is. Was niet mijn eerste keuze (hoopte stiekem dat Els in dat keukentje zou staan :relieved:) maar ze zagen er heel verliefd uit en daar gaat het om.

Albert & Joyce: Had niet verwacht dat dit nog stand zou hebben gehouden! Maar again: good for them! Voor hun allebei leuk dat ze iemand hebben gevonden die op hetzelfde level zit. :laughing:

31 likes

Misschien een onpopulaire mening:
Ze hadden de aflevering van mij mogen splitsen in 2 afleveringen en iets meer stil kunnen staan bij dingen. Een hoop kandidaten zijn gevoelsmatig niet/weinig aan het woord geweest waarbij ik het wel interessant had gevonden om daar wat meer over te horen. Bv een Kia bij Mike, een Margreet van RJ, de blonde vrouw die wel aanwezig was voor Thijz.

Edit: en malgosia & peter natuurlijk!!??

39 likes

Malgosia

ik vind dat zij echt te weinig aan het woord is geweest, niks ook over haar avonturen met jakob (en Peter)? Zij had meer verdiend

2 likes

Dit dacht ik ook, maar kan dat niet ontstaan zijn op de borrel?

2 likes

Helemaal mee eens. Er zat zoveel meer in.

1 like

Ik wil eigenlijk nog een aflevering waarin we alleen maar de gezichtsuitdrukkingen van Malgosia zien.

16 likes

Vakvrouw

98 likes

Ik wil geadopteerd worden door Anja, vind haar echt hilarisch. Het mooiste was toen ze Gerard vierkant uit zat te lachen omdat hij geen vraag kon bedenken om haar te stellen.
En rip Piet :sob:

16 likes

Mwah vind ik niet. Die acties met Jacob en Peter is vooral voor de aandacht.

6 likes

Nice, mooie nieuwe stickers

8 likes

Ik zat juist de hele reünie te kijken naar het gezicht van die vrouw rechtsboven (sorry weet haar naam niet meer). Zo vreselijk zuur :joy:

8 likes

Deze zeker :joy:

31 likes

Ja ik heb een hele b&b collectie, na gister is ie alleen maar beter geworden :star_struck:

12 likes

Hahaha…Ik zie ze graag!

3 likes

Heb je ze ook van Thijz die met z’n ogen draait of zich verstopt in z’n pet :joy:

3 likes

Zet ze ajb hier neer :scream:

6 likes

Hahaha…nou ben ik wel heel benieuwd waar deze vraag vandaan komt!

2 likes

Omdat je die vrouwen “fel” noemt, terwijl ze gewoon duidelijk zijn, in tegenstelling tot “hun” slappe meningloze mannen.

24 likes

Nee. Ik vind ze gewoon fel in toon van communicatie. Voor jezelf opkomen kan ook op andere tonen.

en dat is een genderneutrale mening :smiley:

4 likes