Oké eerst ff mijn braindump hier en dan ga ik bijlezen hoor 
Mike & Noor: good for her! Ze was nog steeds niet echt blij met hoe het was gegaan en ik vind het echt awesome hoe ze dat gewoon zei. Mike vind ik nog steeds een saaie guy. Heeft hij überhaupt iets gezegd vanavond? 
Iris & Jan: Wel verwacht dat dat niks zou worden en zo’n geil Grieks mannetje met wilde sex in de jacuzzi bij Iris verbaasd me ook niks. 
Thijz: Wat een lul. Je kon wel zien dat hij contractueel dit nog moest doen. Ontzettend onaardig en vraag me echt af wat daar gebeurd is tussen hem en Yvonne dat ze niet durfde te komen?
Arno & Niels: Hierover ben ik echt in shock. Ik dacht 1000% zeker te weten dat iig zij nog wel bij elkaar zouden zijn! Zagen er allebei ook vet verdrietig uit
, zielig.
Anja & Jan: Hoe wholesome ik het hele gebeuren tussen Anja en Storm ook vond, kijk ik er niet gek van op dat het niet gelukt is. En rip poes Piet. Awh.
Mirjam & Sjoerd: Allebei relaxte leuke mensen toch wel uiteindelijk, zou best nog es wat kunnen opbloeien misschien?
Robert-Jan & Suus: Jaaa love it dat dit gelukt is. Was niet mijn eerste keuze (hoopte stiekem dat Els in dat keukentje zou staan
) maar ze zagen er heel verliefd uit en daar gaat het om.
Albert & Joyce: Had niet verwacht dat dit nog stand zou hebben gehouden! Maar again: good for them! Voor hun allebei leuk dat ze iemand hebben gevonden die op hetzelfde level zit.