B&B vol liefde #2

Ik dacht dat het een thermosfles was voor koffie haha. Moest gelijk weer denken aan die man die bij Anja was met zn eigen koffiezetapparaat haha.

Edit: ik zie nu pas de echte waterfles die jullie bedoelen, die transparante dunne?
Ik zag hem 's ochtends met een blauwe fles in haar keuken. Maar hij is ook duurzaamheids iets toch? Dus goed dat ie dat uitdraagt in het meenemen van zijn eigen flessen en bekers :rofl:

4 likes

dit was een snelle autocorrect, maar geen zin om aan te passen:P

4 likes

Ik neem aan dat Jorik door zijn ‘vrienden’ is opgegeven zodat ze lekker kunnen lachen om hoe gek hij wordt?

afl 13

Judith die daar hand in hand verliefdjes op de bank zit met Bart en dan verbaasd doet dat die andere gozer concludeert dat het een done deal is :skull::skull: meid
 nog erg in ontkenningsfase

Jorik is een horik en emotioneel niet ouder dan 8 maar ik vond het ook wel vervelend hoe Nienke op het einde pushde terwijl hij daar bijna een mental breakdown had en het echt niet wist. Had dangezegd ‘ja ik wil wel morgen toch meer weten’. Was toch duidelijk dat ze op dat moment geen antwoord zou krijgen.

“Antine is een seksbom” is wel raar en slecht om te zeggen, maar ik denk wel dat Antine na 2 maanden zou zeggen hey was gezellig maar ik wil toch wat anders/nieuwe avontuur. Lieve mike in het lieve dorpje met mams en paps lijkt me niets voor haar

4 likes

Afl 17 Die laatste vrouwen bij Mike zijn toch echt helemaal voor niets daar naartoe gereisd. Van die laatste wist ik nog niet eens haar naam :joy:

8 likes

Wat voor handige travel mug met antiklotsdingetje heeft Frits? :joy: Ik heb dit nodig in mijn leven.

6 likes

Vieze Maarten liet ook weer even z’n ware aard zien hù. Die vieze blik en opmerkingen in dat ijsbad (afl 17) :nauseated_face:

7 likes

Wat is Gotta tell you van Samantha Mumba een lekker nummer.

8 likes

ja definitie van een bop

3 likes

Die laatste vrouw bij Maarten (Annet) lijkt op Louis van Gaal, vooral als ze lacht.

14 likes

JA! Heel vakvrouwerig nummer

3 likes

Gewaagd om als Limburger te willen gaan bush craften op een date. :zipper_mouth_face: Ik heb maar één associatie in elk geval. :smiling_face_with_tear:

25 likes

Zijn we het einde van het seizoen aan het naderen? Ik wil juist meer

3 likes
18

:clap:t3: er is geneukt :clap:t3::clap:t3:

11 likes

‘’Jeuk is erger dan pijn, dus ja dan mot je krabben’

8 likes

Afl 18

Haha die mega omslachtige liefdesverklaring van Jorik, ‘het schip is vergaan’ :sailboat: Vond t ook eigenlijk wel ergens heel schattig

7 likes
18

Ik kan pas in het weekend kijken waarschijnlijk maar nu ben ik nieuwsgierig. In Seefeld gok ik?

3 likes
18

In de Pyreneeën!
Misschien ook wel in Seefeld, zo ver ben ik nog niet haha.

2 likes

Dat citaat uit de spoiler van @Snork leek me ook niet perse iets voor Mike om te zeggen :laughing:

3 likes

Dacht ik eerst ook maar die comment van @Snork moet wel van Bart zijn!
Love it! Is dit een B&B/Winter vol liefde primeur?? Kan me even niet meer herinneren of dit al eens eerder is gebeurd.

4 likes
18

Haha nee dat is zo! Ik twijfelde nog even over Maarten :sweat_smile:
Ik dacht het vooral n.a.v. het voorstukje. @Branko Albert en Malgosia hadden de sponde wel gedeeld geloof ik.

6 likes