Kan mij niet voorstellen dat hij ooit nog Seefeld mag verlaten
Ik denk dat mama Monique helemaal lijp wordt als het op kleinkinderen aan komt.
Kracht en wijsheid voor Mike.
Ik vind het wel grappig want die âaantrekkelijkeâ man lijkt hem een beetje hetzelfde te behandelen als die Jan tegen de rest doet. Beetje bot ofzo? Lijkt alsof Jan dan extra die bevestiging wil krijgen en extra zijn best doet voor hem
Leuk om te zien dat Adrienne wel een klik met Frits voelt. Je ziet meteen een spontanere kant van haar. Ze had hiervoor ook wel echt vreemde kerels, dus snap wel dat ze wat geslotener bleef
[afl 16]
ja ze heeft echt glunder-oogjes als ze met hem praat he? Ik vond het ook cute!
ik val trouwens niet zo op oudere mannen maar ik vind hem best wel aantrekkelijk
Jaaa fijn dat er niet alleen maar creeps haar kant op komen. Bij Gerard dacht ik echt check alsjeblieft je hotelkamers want je komt nooit meer van hem af.
Ik vind het wel griezelig dat Frits daar alleen in dat grote hotel zit. Zou daar echt nooit in mân eentje gaan slapen, zeker niet met die verdieping met baden enzo van vroeger.
Of nouja, hij zal niet helemaal alleen zijn want het spookt daar geheid.
Ohhh sorry dan heb ik dat er zelf bij gelezen!
Eric was echt best oké!!
Weetjewel met die Youp bril, kaal, eerste man.
Tot en met aflevering 16 gekeken mijn GOD die MANNEN.
Biggest :
- Jorik
- Mike
- Maarten
- Jan
0 stemmers
Wat heeft Frits voor waterfles???
Ja ik wilde dit net komen posten haha love it, lijkt me dus echt ideaal om mee te nemen
Ja die was wel oké, had wat schattigs.
die muziek dit keer weer helemaal als kantine en Monique gaan praten
Kantine
Haha ja ik heb in mijn notes bij hem âbizarre drinkflesâ
Ik dacht dat het een thermosfles was voor koffie haha. Moest gelijk weer denken aan die man die bij Anja was met zn eigen koffiezetapparaat haha.
Edit: ik zie nu pas de echte waterfles die jullie bedoelen, die transparante dunne?
Ik zag hem 's ochtends met een blauwe fles in haar keuken. Maar hij is ook duurzaamheids iets toch? Dus goed dat ie dat uitdraagt in het meenemen van zijn eigen flessen en bekers
dit was een snelle autocorrect, maar geen zin om aan te passen:P
Ik neem aan dat Jorik door zijn âvriendenâ is opgegeven zodat ze lekker kunnen lachen om hoe gek hij wordt?
afl 13
Judith die daar hand in hand verliefdjes op de bank zit met Bart en dan verbaasd doet dat die andere gozer concludeert dat het een done deal is meid⊠nog erg in ontkenningsfase
Jorik is een horik en emotioneel niet ouder dan 8 maar ik vond het ook wel vervelend hoe Nienke op het einde pushde terwijl hij daar bijna een mental breakdown had en het echt niet wist. Had dangezegd âja ik wil wel morgen toch meer wetenâ. Was toch duidelijk dat ze op dat moment geen antwoord zou krijgen.
âAntine is een seksbomâ is wel raar en slecht om te zeggen, maar ik denk wel dat Antine na 2 maanden zou zeggen hey was gezellig maar ik wil toch wat anders/nieuwe avontuur. Lieve mike in het lieve dorpje met mams en paps lijkt me niets voor haarâŠ