Leek mij wel ja! Zo van ‘die heb je nooit alleen’
16
Vond het wel grappig toen Monique zei: “heb het gevoel dat ze je in een hele grote kooi wil zetten en helemaal voor zichzelf wil hebben” want dat is PRECIES wat zij zelf met Mike doet Ze kan er gewoon niet tegen dat iemand tegen haar in gaat. En zij vond Antine al gelijk geen leuk persoon, dus dan sta je er ook niet voor open om een klik te hebben met haar. Ze wil gewoon niet dat iemand haar zoon afpakt. Ook toen ze zei dat ze na een paar maanden dan zegt dat Mike bij haar moet wonen, heeft Antine dat ooit gezegd? Vgm vindt ze het juist leuk daar.
Ben wel blij dat Mike er wat van gezegd heeft, want wat een manipulator is die moeder zeg pff
en begrijp van die jules niet waarom ze zo’n slome is? ik dacht dat ze zo’n onwijze horeca tijgah was
Misschien is ze eigenlijk heel introvert maar wordt ze 's nachts (met alcohol op) heel bubbly.
Ik kende wel een paar mensen in mijn uitgaanstijd die ook zo waren, 's avonds hoogste woord en de boel op stelten zetten, en als ik ze dan overdag een keer tegenkwam hadden ze ineens 0,0 persoonlijkheid meer
16
Ja wederom net op het moment suprème is er niet gefilmd ?!
ik hou er zo van als mensen ZO OBVIOUS aan het projecteren zijn
Ahh op die manier. Zou inderdaad goed kunnen dat ze dat bedoelde.
ja maar ook qua doorpakken enzo! bedoel in een bierbar moet je fusten verwisselen en zware kratten sjouwen, hoezo sta je daar dan met 3 sprieten stro te ‘gooien’?
Ws vind ze het vies
Op haar eigen profiel zie ik ook foto’s daar, maar altijd met #girlswhotravel. Weet jij welke plaats? Zijn ouders hebben ook een tijdje daar gezeten en hebben daar misschien nog wel een stulpje. Straks zitten ze er samen
Bleh wat een nare en manipulatieve vrouw is Monique
Ik ben hier ook net. Word gewoon misselijk hoe ze hem manipuleert en guilt tript. Echt niet oké
spoiler roddels Antine
Volgens hen zit ze in Gran Canaria en had ze berichten geplaatst in een Facebook groep met de hashtag solotravel
Edit: oh en zie nu ook Costa Calida dat is geen gran canaria
Samenvatting
Ah ok. Zag dat die ouders op Mallorca zaten.
oooh ik zit niet op te letten dan denk ik, wat zou er voorgevallen zijn?
nvm ik had de aflevering nog niet helemaal gezien
monique is echt niet goed met hoe ze haar volwassen zoon claimt, die vader ook niet. Hou op over een klik, leuk als je het goed kan vinden met de ouders, maar is echt niet het belangrijkste
Arme Mike? Die vent is 30+ hè. Het overkomt hem niet allemaal. Man up en ga je eigen leven vormgeven ipv alles samen met mama. Ik vind hem echt een wandelende rode vlag.
Aflevering 16
Ik vind die trui van Juulsz geniaal
ooooh ik vond dat echt een beetje een vies pyjamading
ik zou bij Jorik snel voor een van zn vrienden gaan bij een van de bbq’s
hoop echt dat iemand monique eens een keer gaat vragen naar haar relatie met haar eigen schoonouders en of die bij ook 8/10 van haar eerste dates waren
Jaa ik ben helemaal hyped over die 2, ik gun ze elkaar ofzo.
Oh ik vind hem ook geen arme Mike? Helemaal eens met wat je zegt!