ooooh ik vond dat echt een beetje een vies pyjamading
ik zou bij Jorik snel voor een van zn vrienden gaan bij een van de bbq’s
ooooh ik vond dat echt een beetje een vies pyjamading
ik zou bij Jorik snel voor een van zn vrienden gaan bij een van de bbq’s
hoop echt dat iemand monique eens een keer gaat vragen naar haar relatie met haar eigen schoonouders en of die bij ook 8/10 van haar eerste dates waren
Jaa ik ben helemaal hyped over die 2, ik gun ze elkaar ofzo.
Oh ik vind hem ook geen arme Mike? Helemaal eens met wat je zegt!
Kan mij niet voorstellen dat hij ooit nog Seefeld mag verlaten ![]()
Kracht en wijsheid voor Mike.
Ik vind het wel grappig want die “aantrekkelijke” man lijkt hem een beetje hetzelfde te behandelen als die Jan tegen de rest doet. Beetje bot ofzo? Lijkt alsof Jan dan extra die bevestiging wil krijgen en extra zijn best doet voor hem
Leuk om te zien dat Adrienne wel een klik met Frits voelt. Je ziet meteen een spontanere kant van haar. Ze had hiervoor ook wel echt vreemde kerels, dus snap wel dat ze wat geslotener bleef
[afl 16]
ja ze heeft echt glunder-oogjes als ze met hem praat he? Ik vond het ook cute!
ik val trouwens niet zo op oudere mannen maar ik vind hem best wel aantrekkelijk
Jaaa fijn dat er niet alleen maar creeps haar kant op komen. Bij Gerard dacht ik echt check alsjeblieft je hotelkamers want je komt nooit meer van hem af.
Ik vind het wel griezelig dat Frits daar alleen in dat grote hotel zit. Zou daar echt nooit in m’n eentje gaan slapen, zeker niet met die verdieping met baden enzo van vroeger.
Of nouja, hij zal niet helemaal alleen zijn want het spookt daar geheid.
Ohhh sorry dan heb ik dat er zelf bij gelezen!
Eric was echt best oké!!
Weetjewel met die Youp bril, kaal, eerste man.
Tot en met aflevering 16 gekeken mijn GOD die MANNEN.
Biggest
:
0 stemmers
Wat heeft Frits voor waterfles???
Ja ik wilde dit net komen posten haha love it, lijkt me dus echt ideaal om mee te nemen
Ja die was wel oké, had wat schattigs.
die muziek dit keer weer
helemaal als kantine en Monique gaan praten
Kantine ![]()
Haha ja ik heb in mijn notes bij hem “bizarre drinkfles”