B&B vol liefde #2

Afl 18

Wat ongemakkelijk bij Mike. Moeder die allemaal spulletjes in je rugzakje doet zodat je kan gaan seksen.

Had het idee dat Maarten haar wel leuk vond en het echt jammer vond dat ze weg ging. Wel weer lompe opmerkingen hoor. ‘Van alle vrouwen ziet jij het er fits uit en het jongst’. Zij heel droog ‘en mijn karakter?’

18 likes

Nee

Joy en dat generieke blonde meisje, Albert en Joyce, Albert en Malgosia, vast nog meer.

1 like

Ja echt dit

Samenvatting

IMG_6673

19 likes

Nee bij Mo geen condooms hoor.

3 likes

Nee condoom means massageolie in dit verhaal :yum:

4 likes

Massaasie

21 likes

Oja sorry ik was het allemaal al weer vergeten.

Eigenlijk wel blij om dat ik na het einde van een seizoen ook alles weer meteen vergeet na er toch wel 200 uur mee bezig te zijn geweest.

8 likes

Okee ik ben nu bij afl. 14 en wat een diverse types komen er bij Judith!! Echt iedereen compleet anders. Ze heeft wel echt een heeeeel open blik haha, ik zou dat nooit kunnen (vind ik dus echt heel knap van haar, ik ben zelf bekrompen en heb gewoon 1 type en klaar :joy: :joy:).

7 likes

Ik lees net dat Leendert uit B&B gaat trouwen met een 30 jaar jongere vrouw.

4 likes

Verbaasd me niks, wij noemen hem hier altijd “Geile Leendert” en hebben het nog regelmatig over de jacuzzi scène met Thalia :joy:

3 likes

Ik ben pas bij afl 10 maar naast dat die jorik gewoon een l*l de behanger is, is die Nienke ook wel echt mijn BEC zeg

Edit: en Jan is echt een asshole zeg. Jezus wat een gek.

Ik vind Mike onderhand echt een leuke man, maar ik denk dat dat komt omdat de lat gewoon ZO laag ligt qua mannen dit seizoen :cry:

6 likes

Ik snap alleen niet dat Judith mee doet met winter vol liefde.
Zie geen enkel sneeuw vlokje of ander winters iets bij haar.
Had beter bij de normale versie gekund

4 likes

Ja dit vroeg ik me ook af. Volgens mij is het goed weer bij haar, aan de kleding te zien

1 like

Omdat de gletsjers smelten

27 likes
18

Waarom heeft niemand het over de cliffhanger voor de volgende aflevering :flushed:

Wtf?! Hoezo gaat Judith NU PAS bespreken of iemand open staat voor een open relatie? Ik was helemaal team Judith en Bart en nu dit… Ik heb niks tegen open relaties maar snap niet dat als je ook je kinderwens bespreekt, je dit niet óók even bespreekt. Zeker niet tijdens een programma waarin de kans groot is dat je meerdere potentiële liefdes vindt.

21 likes

Ik denk dat Bart uiteindelijk te simpel is voor Judith, ben benieuwd wat er gaat komen…

16 likes

Ik denk dat je voor de zomerversie een beetje te weinig van haar b&b ziet.

1 like

18

Kan ook manipulatie vd regie zijn natuurlijk dit, zal niet de eerste keer zijn. Dat zij ernaar vraagt betekent niet dat ze dit zelf wil toch?

Denk trouwens dat die nieuwe dame ook niet zo bij Judith past, het gesprek over de koeien gaf al wel aan hoe verschillend zij zijn in bepaalde opvattingen.

14 likes

Ja dat is waar. Ik trap wat dat betreft overal in.

1 like

Die nieuwe vrouw bij Judith zet het activisme ook niet echt op de kaart he, wat een norse vrouw

14 likes