Ik vraag me ook vooral af hoe je daarvan rond kunt komen
Volgens mij is ze gewoon werkloos en is ze hier in haar vrije tijd mee bezig
Precies dit denk ik ook, wordt zo vaak gemonteerd en dan blijkt het totaal anders te zijn
Ze moeten wat om die laatste afleveringen enigszins boeiend te maken
Ja maar ook vooral dat ze verwachtte van Judith dat die ook geen geld hoeft te verdienen?
“Waarom moeten de oude koeien weg?”, “waarom moeten ze kalfjes krijgen?”, “waarom kan je ze niet allemaal eeuwig houden?”
Vrouw. Realiteit? Bekend mee?
Vond ook dat ze stom naar Bart deed, die deed ook gewoon z’n best.
Ja kwam zo wereldvreemd over
Of de koeien niet naar een andere plek konden waar oude koeien werden opgevangen zo naïef
Aflevering 14, Judith maakt een opmerking over dat die nieuwe dame de hond weg duwt maar van wat ik zag ging die hond lekker ongemakkelijk met de snuit naar haar kruis toe.
Yan is echt een schatje. Maar hij doet zichzelf echt te kort door te accepteren en zelfs erover te grappen dat Jan hem zo behandelt (en de andere man niet).
afl 18
Antine die aan die harige knieën van Mike loopt te plukken, sex
Ja Yan is leuk!
Het verwenpakket van mama Monique…
Die moeder is obsessed met het seksleven van haar zoon. Dit is toch echt heel vreemd
Oh jongens het is toch er verschrikkelijk dit. En gewoon gênant voor Mike. Maar ik vraag mij echt oprecht af of hij wel door heeft dat dit niet normaal is. Ik ben ook benieuwd naar zijn referentie kader. Want we hebben ook geen vrienden van hem gezien, of vrienden van zijn ouders, of enige vorm van andere mensen dan dat gezin.
afl. 16
die amber lijkt me een leuke meid maar ik snap dus die teletubbie knot nooit. sorry als ik nu iemand beledig maar als je dan in de spiegel kijkt hoe denk je dan “ja nu zit m’n haar leuk”? nmsmvpe
Op de Instagram van Mike is wel te zien dat hij echt bevriend is met prins Pieter Christiaan. Zo showerig.
Grappig ik heb dat juist bij die Lana van Jorrit en dat ik steeds haar pony anders wil doen, maarja ik ben dan ook een Teletubbie for life
Ze liet ergens een keer vallen dat ze een miskraam heeft gehad maar geen idee of dat dan ook is wat ze daarmee bedoelt.
Ik zag dit super geverifieerde verhaal op FB voorbijkomen: https://www.story.nl/showbizz/oom-winter-vol-liefde-mike-waarschuwde-rtl~e1ce988
Dus ik dacht misschien daarover ook. Maar weet dus niet of dat wel waar is want vind dat dan ook raar van die man dat ie het zo tegen een roddelblad vertelt.
Ik vermoed meer want ze laat ook vallen van ja we hebben in Nederland genoeg meegemaakt en achter ons gelaten