B&B vol liefde #2

Het is toch ook vrij logisch dat ze het niet deze winter kunnen opnemen? Dat is zegmaar nu

Al zou november misschien nog wel kunnen

1 like

Ik zag bij Mike ook wat kerstversiering, bij dat hotel enzo… dus dan zou dat wel kunnen kloppen aaangezien het niet deze winter gefilmd is. Ik dacht dat het aan het eind van de winter gefilmd werd in 2024, maar nog voordat de winter begon een jaar geleden is wel heel lang geleden :sweat_smile:

1 like

Toen Maarten met zn zus aan het videobellen was zag je in beeld dat het 24 februari 2024 was. Dus iets minder dan een jaar geleden is het gefilmd (bij hem dan)

1 like

Ohja ik denk dat ze ook niet voor elke deelnemer een complete eigen crew hebben en dat ze het dan dus na elkaar opnemen. Bijvoorbeeld bij Jorik is het einde skiseizoen en dat zal wel maart/april 24 zijn ofzo.

Ze maken er volgens mij ook geen geheim van dat de opnames inderdaad al een jaar geleden zijn gemaakt?

3 likes

Stel je doet hieraan mee en je hebt een goede klik met de eerste of tweede die langskomt. Er komen nog meerdere kandidaten. Wat zou je doen?

• Ik neem afstand en stel me open voor de kandidaten die nog komen
  • Ik ga voor de klik en houd de andere kandidaten op afstand

0 stemmers

2 likes

Dan ga ik uit van Judith en Bart. Die zijn zooo leuk samen. Ze lijkt ook helemaal verliefd.

4 likes

Ja ik ben nog niet helemaal bij maar bij deze programma’s vind ik dat het vaak gaat over “de anderen ook een kans geven” maar ja… hoezo eigenlijk (mag misschien ook niet van het programma maar als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik daar m’n energie op richten eerlijk gezegd)

6 likes

Afl 18, (het begin)

Hoe naar dat Mike zo met zn ouders op de bank zit en dat ze allemaal aan het benadrukken zijn dat hij gaat genieten vanavond in het hotel met antine (seks!!!) en dat ze hem dan feliciteren en een kus geven??? Man man man

En mo’s pretpakket

Je zou je maar zo erg bezig houden met het (tot nu toe niet bestaande) seksleven van je zoon van 33

“Ik moet bijna weer huilen” - mo op de bank als het over haar zoon van 33 gaat die misschien gaat seksen vanavond

9 likes

ik denk dat dit het is, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het lullig vindt voor die mensen die nog moeten komen. Het verbaast me ook wel hoe lang sommige kandidaten het met elkaar uithouden terwijl je al na vijf minuten ziet dat het geen match is, daar vermoed ik dan ook dat je niet iedereen na een dag mag wegsturen

6 likes

Zag net Denise voorbij komen op insta… Echt vreselijk :joy:

7 likes

Hahah ik ga stuk. Ik heb het nu anders gedaan, dus hopelijk zie je mijn profiel niet meer. Thanks iig

1 like

Woerden… :joy:

3 likes

Echt zin in een nieuwe aflevering

6 likes

Ja het was een lang weekend

7 likes

Eigenlijk hebben alle deelnemers therapie nodig ivp een relatie. Alleen Judith niet misschien

30 likes

19

Omgggg wat erg dat je seks hebt gehad en je ouders je staan op te wachten met ballonnen en cadeaus :sob::sob::sob::sob::sob:
En wat zit Monique nou te lullen dat Antine altijd al haar favoriet is geweest, dat mens is echt delulu

32 likes

OMG de voorvertoning van aflevering 19 maakt me helemaal gestresst :scream:

Gaat Judith Bart nou dumpen voor dat irritante wijf?

1 like

Vast niet

2 likes

nee geloof ik ook niet
al zou ik het wel leuk vinden want ~impopulaire mening~ ik vind bart helemaal niet zo goed bij judith passen, lijkt me heel vervelend als je geen gesprekken kunt voeren over de dingen die je belangrijk vindt en hij er dingen ingooit als klimaatverandering gebeurt toch wel blabla

7 likes