B&B vol liefde #2

Ja ik deel dit ook wel. Vraag me af of die diepere klik er op de lange termijn is.

Ik denk dat dit de montage is en dat dit reacties zijn op dat het lastig voor haar is om de ander af te wijzen die ze ook leuk zou kunnen vinden. Het wordt zo gemonteerd dat we allemaal in spanning zitten, maar uiteindelijk komt het toch goed.

3 likes

Ja eens wel alleen ik vind die nieuwe vrouw ook niet bij haar passen

2 likes

Hij praat er wel gewoon over toch, je hoeft t niet altijd 100% met elkaar eens te zijn over dit soort zaken want dan ben je ook snel uitgepraat.

8 likes

moet nu denken aan Macy en haar moeder van het programma ik heb het nog nooit gedaan. Krijg er nog de kriebels van!

1 like

ontkennen dat het een probleem is staat volgens mij wel lijnrecht tegenover judiths ideeën
kweenie ik zou dat zelf wel een dealbreaker vinden

1 like

Die vader is echt minstens net zo erg trouwens, echt allejezus hoe vaak heeft die man gezegd ‘echt een mooi welkom, echt heeeeeel mooie ballonnen’.

Hoop dat Mike snel ontsnapt, kreeg heel erge rillingen bij die ouders met hun quasi nonchalante

‘nee joh wij vinden het allemaal heel leuk, nee joh wij hebben een hechte band en zijn ZEKER NIET BANG ONZE PLAATS KWIJT TE RAKEN en helemaal geen haast met babies maken hoor!!! Nee hoor haha ik zeg alleen 356x dat de wieg in de berging staat’.

Ik weet niet, ik heb echt het gevoel dat Paps en Mams beiden in staat zijn tot een familiedrama (dubbele moord en dubbele zelfmoord) als het zo ver zou komen. Meer dan grappig unhinged, gewoon eng.

31 likes

Ik heb wel eens gedate met een jongen met dit soort ouders (na 1 date werd ik al uitgenodigd voor een etentje voor het huwelijksjubileum van de ouders) en dit was reden nr. 1 dat ik meteen ben weggerend. Yikes.

5 likes
afl 19

Jemig dat suggestieve “en lag het bed een beetje lekker” van die ouders van Mike ook gadverdamme.

13 likes

Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met iemand wiens ouders net zo possessive zijn als die van hem (zonder de focus op het voortplanten dan). Dit terug krijgen brengt echt die trauma’s weer naar boven, besef nu pas hoe toxic die situatie was (okĂ© en het feit dat ik er 2 jaar therapie voor moest hebben ghehe)

6 likes

Toch net een horrorfilm dit, waar je ook kijkt Monique is altijd dichtbij

36 likes

Hahaha ik weet niet waarom, maar moest echt lachen om de bevestiging dat Jork adhd heeft. Het is echt zo merkbaar en alle errors zijn ook zo zichtbaar telkens. Geen shade trouwens hoor, eerder herkenbaar.

5 likes

Nou ik vind het echt te gestoord voor woorden dat hij zijn complete horkerigheid en gebrek aan oog voor de ander wegschuift onder de noemer: ja maar ik heb ADHD. Ja én je bent volwassen dus doe ff je best joh.

47 likes

Hahaha de montage van dit programma blijft echt top notch
Die JuulsZZZ die het heeft over het mooie uitzicht bovenop de berg, volgende shot een uitzicht wat letterlijk niet meer is dan grijze mist, is toch goud

9 likes

Hahaha ja Mike zei toch ook toen er in die hotelkamer een karretje met eten binnenkwam van “ik dacht echt even dat het mijn moeder zou zijn. In een dirndl”

32 likes

Oh ja dat sowieso. Het is geen excuus om je zo bot te gedragen tegen anderen. Het praat ook niks van zn gedrag naar die meiden goed.

2 likes

Ja wtf hoezo Antine haar favoriet, 2 afleveringen geleden zat ze nog helemaal te bitchen op haar. Hoe nep kan je zijn.

24 likes

Hahaha Jan: ik ben wie ik ben
 *heeft 10 persoonlijkheden

9 likes

Best een succesvol seizoen dit! Ik ben heel benieuwd naar Adrienne en Frits, vind het nog heel awkward tussen hun.

Is aflevering 20 de laatste? :cry:

Ik twijfel wel erg over Willem en Jan trouwens, denk dat het een beetje van 1 kant komt

2 likes

Voor deze aflevering dacht ik dat de vader van Mike wat normaler was, maar die doet gewoon mee met Monique :joy:

7 likes

Die durft niet tegen der in te gaan :joy:

4 likes