B&B vol liefde #2

Ja ik ben snel klaar met dat geklef, daar kijk ik niet voor haha. Ik wil dramaaa. Maar er gebeurde ook gewoon helemaal niks deze aflevering

7 likes

ik had het niet verwacht, maar ik ben Jan over tijd wel gaan waarderen. Vind hem eigenlijk wel schattig zo

17 likes

En ik las vandaag dat hij ook nog steeds contact heeft met Yan, vond dat ook wel leuk

15 likes

Ja ik vond eerst Maarten meevallen en Jan tegenvallen, maar Jan was uiteindelijk veel meer van de groei.

Vond ook dat ie heel lief afscheid nam van Yan en goed dat ie toen z’n excuses aanbood voor z’n gedrag in het begin. Vind hem en Willem ook wel een leuke match.

23 likes

jaa ik vind het wel een grappig mannetje geworden, hij is nu leuk ‘eigen’ en niet meer zo zuur. Jaa en met Yan was ook cute, ik had eerst mn bedenkingen nog of ie hem nou echt een leuk mens vond, maar toen met dat laatste gesprek vond ik hem wel oprecht.

6 likes

Wat een enorme geurstokken :joy:

16 likes

Waarom gooide Maarten dat schaap over het hek ipv gewoon via de deur ernaast??

6 likes

Ohh die brillllllllllllllll :triumph:

2 likes

ik voel toch ook empathie met maarten, my weak heart, niet eens omdat hij ziek is. zijn karakter heeft hem niet echt windeieren gelegd en hij is te oud om nog te veranderen. vind het toch sneu als je zo in het verleden leeft.

vond het wel mooi ironisch dat de eerste vrouw die hij aantrekkelijk vond omdat ze jong was hem niet aantrekkelijk vond omdat hij oud was :poop:

24 likes

Hoe weet je dat dit 4 februari is? Ik dacht gewoon morgen :sob: nu wil ik hem afronden ook, geen geduld

1 like

Op tv lopen ze achter

7 likes

Heerlijk :joy:

35 likes

begrijp echt niet op basis van wat antine en mike nou zoooo once in a lifetime verliefd zijn. ik zie ze helemaal niet echt banter hebben, mike is kk saai komt geen boeiend of grappig woord uit?? hij zegt alleen maar heel droog ‘wat leuk dat je bij me in bad zit antine’ ‘ik heb zo’n klik met je antine’ nja miss hebben ze buiten de camera’s onwijs veel lol of diepe gesprekken

23 likes

Volgens mij heeft ze de gehele Swarovski brillen collectie als ik het goed heb gezien. In het begin droeg ze een model met een grote roze steen volgens mij en nog een ander rond model met gekleurde glazen ook. Dus al 3 geteld.

ja dit echt! het is zo gezapig allemaal. heb ze ook nog niet echt een goed gesprek zien voeren ofzo. maar goed, het is allemaal hoe het in beeld gebracht wordt ook natuurlijk. denk dat er bij mike vooral gefocust wordt op de rol van mama mo, want dat is zo lekker ongemakkelijk en doet het goed op tv. misschien hebben ze wel heel goede gesprekken samen maar die zijn niet leuk om uit te zenden dus laten ze het niet zien. hoop ik voor onze tortelduifjes tenminste :joy:

6 likes

Dat gestuntel met die lammetjes i cant :rofl:

6 likes

Ja ik vond het ook zo nietszeggend en dat geklef inderdaad. Wel mooi dat Monique weinig tot geen screentime kreeg de laatste aflevering.

Ben ook zo benieuwd wat haar aandeel zal zijn in de reünie. Zij propt zit dan waarschijnlijk tussen Mike en Antine in op de bank. Of ze zit op dat strafbankje met de afvallers ( omdat Mike haar eindelijk heeft verteld dat ze ook eens weg moet en de klik er niet is).

6 likes

Of ze komt helemaal niet, uiteindelijk is ze geen kandidaat. Mss dat ze even met haar bellen? Heb ook het idee dat ze nooit echt naar Nederland terug gaan, dus geen idee of ze dat voor dit programma wel zouden doen?

3 likes

Ik zag toevallig een foto van de week dat ze met zijn drieën zijn gespot in Nederland! Dus Mo, vader, Mike

6 likes

Ik vraag me af of Judith naar de reünie kan komen, wie zorgt er dan voor de koeien?

2 likes