Waarom gooide Maarten dat schaap over het hek ipv gewoon via de deur ernaast??
Ohh die brillllllllllllllll ![]()
ik voel toch ook empathie met maarten, my weak heart, niet eens omdat hij ziek is. zijn karakter heeft hem niet echt windeieren gelegd en hij is te oud om nog te veranderen. vind het toch sneu als je zo in het verleden leeft.
vond het wel mooi ironisch dat de eerste vrouw die hij aantrekkelijk vond omdat ze jong was hem niet aantrekkelijk vond omdat hij oud was ![]()
Hoe weet je dat dit 4 februari is? Ik dacht gewoon morgen
nu wil ik hem afronden ook, geen geduld
begrijp echt niet op basis van wat antine en mike nou zoooo once in a lifetime verliefd zijn. ik zie ze helemaal niet echt banter hebben, mike is kk saai komt geen boeiend of grappig woord uit?? hij zegt alleen maar heel droog āwat leuk dat je bij me in bad zit antineā āik heb zoān klik met je antineā nja miss hebben ze buiten de cameraās onwijs veel lol of diepe gesprekken
Volgens mij heeft ze de gehele Swarovski brillen collectie als ik het goed heb gezien. In het begin droeg ze een model met een grote roze steen volgens mij en nog een ander rond model met gekleurde glazen ook. Dus al 3 geteld.
ja dit echt! het is zo gezapig allemaal. heb ze ook nog niet echt een goed gesprek zien voeren ofzo. maar goed, het is allemaal hoe het in beeld gebracht wordt ook natuurlijk. denk dat er bij mike vooral gefocust wordt op de rol van mama mo, want dat is zo lekker ongemakkelijk en doet het goed op tv. misschien hebben ze wel heel goede gesprekken samen maar die zijn niet leuk om uit te zenden dus laten ze het niet zien. hoop ik voor onze tortelduifjes tenminste ![]()
Dat gestuntel met die lammetjes i cant ![]()
Ja ik vond het ook zo nietszeggend en dat geklef inderdaad. Wel mooi dat Monique weinig tot geen screentime kreeg de laatste aflevering.
Ben ook zo benieuwd wat haar aandeel zal zijn in de reünie. Zij propt zit dan waarschijnlijk tussen Mike en Antine in op de bank. Of ze zit op dat strafbankje met de afvallers ( omdat Mike haar eindelijk heeft verteld dat ze ook eens weg moet en de klik er niet is).
Of ze komt helemaal niet, uiteindelijk is ze geen kandidaat. Mss dat ze even met haar bellen? Heb ook het idee dat ze nooit echt naar Nederland terug gaan, dus geen idee of ze dat voor dit programma wel zouden doen?
Ik zag toevallig een foto van de week dat ze met zijn drieƫn zijn gespot in Nederland! Dus Mo, vader, Mike
Ik vraag me af of Judith naar de reünie kan komen, wie zorgt er dan voor de koeien?
Misschien die klimaatactiviste?
Of de buurman ofzo
maar dat van die gesprekken heb ik ook heel erg bij Jorik en Lana (en ook wel Adrienne en Frits). De enige gesprekken die je ze met elkaar ziet voeren zijn over de relatie en āhoe vind jij nu dat het gaatā. Misschien moet dat wel en zien we de rest niet, maar zo niet dan lijkt het me niet echt een goede basis. Als je alleen maar samen over de relatie kan praten en verder niks gemeen hebt
Wss het enige koppel dat nog samen is tijdens de reunie
Hahaha ja dit zei ik ook al tegen vrienden, lijken wel fakkels joh ![]()
![]()
![]()
Saul en Amy Rose!
Dit is on-ironisch mijn favo Vol Liefde koppel. In het begin was ik ze alleen maar aan het hate-watchen, maar gedurende het seizoen begon ik ze steeds grappiger te vinden en nu kijk ik zelfs hun tiktoks š« vind het serieus zo leuk dat ze een b&baby hebben nu!
En omgekeerd was ik eerst enorm fan van Paul en Debbie, maar die zitten nu in mijn allergie.
ja idd dat denk ik ook. dat antine heel erg zichzelf kan zijn bij mike die op alles ja en amen zegt en eigenlijk heel uitbundig en enthousiast plezier met haarzelf aan het hebben is ![]()
Ik vond het echt een heerlijk seizoen! Veel beter dan de vorige winterseizoen. Alles zat er in: mooie beelden, lastige mannen, vervelende schoonmoeders, een heel verliefd koppel, aanvaringen, goede mix oud en jong ![]()