Wtf hoezo denkt 70% nee bij Mike en antine.
Kansen zijn bij hun hoger dan bij Judith en Bart imo.
Wtf hoezo denkt 70% nee bij Mike en antine.
Kansen zijn bij hun hoger dan bij Judith en Bart imo.
Zij had iets gepost op Facebook over wonen in Spanje.
Edit voor een bepaalde typo
Faceboob🤣
In Jorik heb ik echt 0 vertrouwen, zou me echt verbazen als ze nog bij elkaar blijken te zijn
Wat een saaie aflevering die laatste zeg
Jorik die in de eerste afl zegt dat hij elke week wel een ander had, maar hóé dan wat een ongemakkelijke vent is dit zeg, bij het afscheid van Lana gaat de trein ook niet snel genoeg weg voor ‘m dus dan staat ‘ie daar weer in zo’n ongemakkelijke houding te wachten
skileraar, apres ski, dronken, vrouwen die een vakantiefling willen. sportseizoenswerkers hebben het echt makkelijk wat dat betreft, geloof niet dat je heel veel moeite hoeft te doen
Ja maar zelfs dan vind ik het knap omdat er niks zinnig uit ‘m komt, maar hij zal z’n “looks” wel meehebben
Ja ik zie het ook niet maar overal is een markt voor
Ik denk dat ze elkaar niet meer hebben gesproken sinds de terugkomst
Dat maakt dronken in de apres-ski vrij weinig uit
Hij zei ook dat ‘ie heel direct is dus hij zegt wel meer wat niet waar is
Ja ik had een moreel dilemma of ik Maarten nou moest doorspoelen omdat het saai was, of niet omdat dit misschien zijn laatste beelden ooit zijn.
Ik ben alleen bij hem blijven hangen vanwege de lammetjes, die waren cute met die witte stip op hun kop.
Ahh vond je dit echt saai? Ik vond het echt een heerlijke aflevering, zo lekker zoetsappig met van die verliefde stelletjes 🥹🥰.
Zelfs moppersmurf blijkt gewoon een liefje te zijn en Adrienne is wat ontdooit en geeft stiekem snel een zoen op de MOND . Ik vind het zo leuk om dit te zien haha.
Wat een saaie laatste aflevering zeg. Maar woont Jorik nu echt het hele jaar door daar of alleen tijdens het seizoen? Ik vind hem zo’n hork en ik snap niet dat hij het ‘normaal’ vind hoe hij doet.
Haha ik moest zo lachen om het nummer ‘mama’ van de spice girls onder stukje van mike in de afl gister
Vond het ook saai behalve het einde met Judith en Bart. Judith met een groene muts en Bart met dat blauwe overhemd, helemaal matchy zittend op zo’n reling met een fucking mooi uitzicht
Zag er zo cute uit
Eigenlijk wel jammer dat Frits pas als laatste is gekomen, nu hebben ze maar heel weinig tijd gehad
hij woont daar permanent! werkt 's zomers als timmerman en verhuurt appartementen