Waarom heeft Monique haar zonnebril binnen op!
Zag voorbij komen dat Mike en zijn ouders in Nederland waren. Ik ben benieuwd of zn moeder ook op de bank komt zitten bij de reünie.
Vast wel en anders kunnen ze Mike natuurlijk niet alleen laten gaan, hij moet wel terugkomen. Ergens zie ik nog wel een spin off komen met dat gezin haha
Haha dat zou zo kunnen een spin off.
Volgensmij is het een bril met glazen die meekleuren bij (zon)licht. Want buiten zijn haar glazen veel donkerder dan binnen. Ik zou ook echt zo’n bril willen maar het viel me op bij monique dat haar bril binnen ook meestal half gekleurd is waardoor het inderdaad net is alsof ze binnen een zonnebril op heeft, dat lijkt me nou ook weer niks
mijn moeder heeft een keer zo’n bril gehad en het was echt een miskoop, dat ding gaat al op halfdonker als je uit het raam kijkt. Je loopt de hele tijd met een zonnebril op dus
OHMEKOD vanavond de reünie!!!
echt waaaarom pas om 22u??
Is een goeie wijntijd
Jaaaa zo stom niet. Dan wil mijn partner al lang slapen… dus wordt niet kijken vanavond. Zo op verheugd!
het is altijd wijntijd xo
Ohh ik dacht dat op RTL4 om half 9 de reünie al was…
En daarna pas op Videoland. Wat stom.
De reünie staat online!
Word altijd zo excited van alle kandidaten die random interacties hebben. Bart tegen Mo: ‘niet lullen maar poetsen, zo is dat’ wat heeerlijk
Videoland loopt hier vast
Foutmelding
Heeft adrienne Botox gehad? Ze ziet er anders uit
Krijg helemaal boer zoekt vrouw vibes van deze setting
Ik zit er klaar voor, zin in!!
heerlijk jongens, let’s go!!
nou heel verrassend, not
Typisch ook dat steeds de kandidaat moet uitleggen waarom het niets is geworden