B&B vol liefde #2

Waarom heeft Monique haar zonnebril binnen op!
Zag voorbij komen dat Mike en zijn ouders in Nederland waren. Ik ben benieuwd of zn moeder ook op de bank komt zitten bij de reünie.

1 like

Vast wel en anders kunnen ze Mike natuurlijk niet alleen laten gaan, hij moet wel terugkomen. Ergens zie ik nog wel een spin off komen met dat gezin haha

5 likes

Haha dat zou zo kunnen een spin off.

1 like

Volgensmij is het een bril met glazen die meekleuren bij (zon)licht. Want buiten zijn haar glazen veel donkerder dan binnen. Ik zou ook echt zo’n bril willen maar het viel me op bij monique dat haar bril binnen ook meestal half gekleurd is waardoor het inderdaad net is alsof ze binnen een zonnebril op heeft, dat lijkt me nou ook weer niks :joy:

2 likes

mijn moeder heeft een keer zo’n bril gehad en het was echt een miskoop, dat ding gaat al op halfdonker als je uit het raam kijkt. Je loopt de hele tijd met een zonnebril op dus

2 likes

OHMEKOD vanavond de reünie!!!

14 likes

echt waaaarom pas om 22u??

6 likes

Is een goeie wijntijd

12 likes

Jaaaa zo stom niet. Dan wil mijn partner al lang slapen… dus wordt niet kijken vanavond. Zo op verheugd!

1 like

het is altijd wijntijd xo

8 likes

Ohh ik dacht dat op RTL4 om half 9 de reünie al was…
En daarna pas op Videoland. Wat stom.

2 likes

De reünie staat online!

5 likes

Word altijd zo excited van alle kandidaten die random interacties hebben. Bart tegen Mo: ‘niet lullen maar poetsen, zo is dat’ wat heeerlijk

1 like

Videoland loopt hier vast :clown_face:

1 like

Foutmelding :partying_face:

1 like

Heeft adrienne Botox gehad? Ze ziet er anders uit

Krijg helemaal boer zoekt vrouw vibes van deze setting

4 likes

Ik zit er klaar voor, zin in!!

2 likes

heerlijk jongens, let’s go!!

2 likes