B&B vol liefde #2

Leonie is niet per se een toevoeging. Ook niet slechter dan Art so far maar gewoon allebei niet echt iets toevoegend.

6 likes

Surprise surprise maatschappelijke discussies met Jan

8 likes

Hopelijk bewaren ze best for last.

3 likes

Mike die nonstop “ja” tijdens gesprekken zegt terwijl hij niet eens onderdeel is van dat gesprek

9 likes

:heart::heart::heart::heart::tada::tada::tada::tada::mountain_snow::fr::cow:

6 likes

Hahaha die vrouwen van Maarten op die bank

4 likes

wat een vreselijk licht in die studio, iedereen is winterwit en vlekkerig

6 likes

“Ben ik in Engeland?” :joy:

23 likes

Hahahaha dit vond ik ook mooi “hou je bek gewoon”

7 likes

Omg Barbara is giving Moira Rose!

8 likes

Jezus wat kraamt die Mike een potje onzin uit, je moeder is gewoon eng obsessief bezig met je. Niks beschermend opgevoed bladiebla. Knip die navelstreng eindelijk eens door man

42 likes

Haha ja ik kwam hier om dit ook te zeggen, heeel erge BZV vibes :joy: Misschien moeten ze volgende keer gewoon Yvon vragen.

8 likes

Zo’n vakvrouw :rofl:

6 likes

Ik kan nu niet kijken maar wil wel graag spoilers :joy: wil iemand me ff updaten?

3 likes

ik vind haar een beetje ongemakkelijk soms en ze stelt alleen maar dezelfde vragen

7 likes
Samenvatting

Haha wat is Antine politiek correct in haar antwoorden! “Je kan zelfs geen telefoongesprek alleen met Mike hebben” ipv “Je moeder is geobsedeerd door je en bemoeit zich OVERAL mee”

19 likes
snelle samenvatting van reĂŒnie
  • jan en willem: geen rela, misschien vrienden?
  • jorik en lana: geen rela (hij was niet zo’n apper)
  • adrienne en frits: goede vriendschap
  • mike en antine: geen contact meer (mo was te veel onderdeel van de relatie)
  • judith en bart: helemaal in luv en wonen samen
26 likes

THANKS

3 likes

Ja was ik ook net aan het typen! Chapeau voor hoe ze het allemaal verwoord. Wel eerlijk en laat het wel doorschemeren maar nog wel respectvol en tot op zekere hoogte “objectief” ofzo.

Wat een slappe dweil is Mike wel, wisten we natuurlijk al maar wordt nog even flink bevestigd.

39 likes

Vond dat ze dat heeeel netjes doen. Moddergooien was hier heel makkelijk geweest maar ze houdt zo de eer aan zichzelf. Monique zit toch op een berg dus lekker in hun eigen sop laten gaar koken.

18 likes