O M G
t gezicht van Patty gaat er wel steeds meer als een masker uitzien
Het nieuwe seizoen van Daar gaan ze weer staat op Videoland. Ted van B&B zit in dit seizoen.
Ik zou ook not amused zijn als dit waar is trouwens
Dit is sowieso waar.
Ik denk dat Antine de enige sane persoon in deze situatie is. Denise is een opportunist, Monique is gestoord, de vader van Mike is insane en Mike zelf heeft nul eigenwaarde.
Ik geloof het ook meteen hoor, vooral omdat Antine zich tijdens de reünie zo op de vlakte hield. Als ze uit was op sensatie had ze toen wel uitgehaald en alles op tafel gegooid.
Jeeeezus ook echt die ouders weer mee op vakantie, ik was niet eens gegaan
Zoo maar echt he. Wil jij lekker met je ouders op vakantie? Nou veel plezier, maar zonder mij haha. (In hun situatie dan he, niet dat ik altijd tegen vakantie met ouders ben)
De eerste vakantie ook, zou echt denken laaat maar
Ze heeft nu zelf op insta bevestigd dat dit echt haar verhaal is Vreselijk. Ik geloof zo dat Monique dit doet
Waarom zit Antine nu dan in Seefeld voor een vakantie?
Wat een soap.
Uitgenodigd door dat hotel.
Aha, nou gelukkig zit Mike bij Feyenoord met Bart.
jaaa ik stel me helemaal voor dat Monique naar Denise heeft geappt dat het met Antine niet zo serieus is en dat vast snel op zijn einde gaat lopen en dat Denise van begin af aan al Moniques favoriet was!!
omg het houdt niet op!!
srry voor de dubbelpost mijn tel is gaar
Wel bijzonder hoe ze dit soort mensen (Mike en zijn familie) hebben weten te vinden voor dit programma
ja zit echt te smullen
Ja hoe zouden zij zijn opgegeven? Heeft Monique dat gedaan of zijn ze benaderd door RTL ofzo
Sowieso heeft Mo dat gedaan. Die is wel aandachtsgeil genoeg omdat te doen