Hahaha wat verrassend
Heppieā¦
Is dit echt? omg
Haha wat
Mike heeft de foto ook in zijn verhaal staan alleen dan zonder tekst.
Oh zie nu dat ze (Mike en Denise) het hebben bevestigd aan Boulevard.
ja, ze hielden allebei van lasagne, t stond in de sterren geschreven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi wel dat die moeder zat te haten op Antine want die zou influencer willen worden, alsof Denise niet bezig is met gesponsorde dingen ![]()
ook alsof Monique zelf geen influencers wil worden door haar zoon uit te buiten
Er wordt een realityserie aangekondigd die het heppie couple in Seefeld volgt in 3, 2, 1 ā¦
Neeee joh. Je zou maar genoegen nemen met het zijn van een 2e keusā¦
Looooooool Monique heeft haar zin gekregen, Denise heeft kennelijk geen ego want hoe ben je er okay mee dat je tweede/derde keuze was? (Ze was al weggestuurd voor Antine kwam).
Deze twee gaan elkaar nooit gelukkig maken.
Nou dit inderdaad. De enige die ze gelukkig maken is Mo.
Ik geef dit ook geen lange adem deze relatie trouwens.
Hoe lang geef jij deze relatie
- 1 uur
- 1 dag
- 1 week
- 1 maand
- 1 jaar
0 stemmers
aaah die b&b vol liefde facebook is zo heerlijk boomer nation soms. de helft van de reacties gaan over dat denise tweede keuze is en de andere helft over hoe antine eigenlijk tweede keus was en hoe stom antine zou zijn en dan is er zoān vrouw die dit plaatst ![]()
š«¶ i love schattige boomers
Ja ik vind dus dat ze elkaar wel verdienen eigenlijk. Verwacht binnen de kortste keren een Seefeld baby.
Ja onverwachts omdat Monique gaatjes in de condoom heeft geprikt zodat haar wieg gevuld kan worden
Ik bedenk me nu ineens dat ze toen wellicht al samen waren?
Is dat eigenlijk strafbaar? Het is toch sinds kort dat een man daarvoor aangeklaagd kan worden? Is dat ook met een schoonmoeder? ![]()