B&B vol liefde #2

Toch ook volwassenen?

1 like

Ohh, ik dacht dat het alleen voor kinderen was

1 like

Mike geeft zelf volgens mij alleen les aan kinderen maar op de website staan ook lessen voor snowboarden e.d.

3 likes

Denk dat Mike niet van de kinderweide af mag van Mo

3 likes

Hij is geen ‘LEITER’ en niet eens ‘ STELLV. LEITER’

Ze maken ons ook alles wijs :smiling_face_with_tear:

3 likes

17388735274144589618460496834973

Wat een hunk

4 likes

Ik vind het jammer dat er bij die voorstelronde niet echt één hottie/spetter/bombshell was, waar ook andere hotties/spetters/bombshells op af gaan komen

3 likes

Maar eigenlijk zijn die hotties tot nu toe wel het saaiste geweest toch? Denise (s2), Joy (s3), Mike (wie hebben we nog meer?) die werden wel gezien als dé hotties van hun seizoen

5 likes

Voor mijn gevoel worden deze mensen als hotties neergezet omdat ze verder enige vorm van persoonlijkheid missen

12 likes

Mijn collega heeft ook zo een moeder. Ze is ook enig kind een haar moeder is totaal op haar gefocust, en claimt haar totaal. Zo heeft ze bijvoorbeeld nog nooit een relatie gehad en heeft ze geen vriendinnen. Wij proberen soms nog wel te zeggen dat bepaald gedrag niet normaal is en dat ze dit kan aangeven bij haar moeder. Maar als je al bijna 40 jaar zo leeft, dan is dat lastig, en zij ziet oprecht niet in hoe ongezond dit is, ze weet niet beter. Op donderdag hebben wij vaak een borrel na werk, en toen kwam haar moeder ook. Toen heeft mijn manager er op een gegeven moment wel wat van gezegd. Maar mijn collega zag oprecht niet in dat dit wel een beetje raar was.

14 likes

Hahaha ja dit vind ik ook altijd zo typerend bij BZV!! Allemaal van die oude boomerboeren en dan zit er 1 jonge hottie bij en die blijkt uiteraard 0 persoonlijkheid te hebben. TELKENS WEER.

6 likes

Hahaha ja never forget die vissen boer in het buitenland. Knappe kop maar daar hield het ook bij op.

14 likes

Omg ja, die verklaarde de liefde tijdens het mango’s plukken en gingen vervolgens de andere kandidaat wakker maken om te vertellen dat ze naad huis kon. Zo awkward.

1 like

Ja i guess dat doodsaaie Roxanne de hottie was in seizoen 1? Dan idd doodsaaie Denise, maar ook Martijn (alleen z’n ogen focuste iedereen op ) in seizoen 2.

Ik vind eigenlijk meestal de hotste persoon de iets oudere vrouwen die er supergoed uitzien voor hun leeftijd: Caroline min de crazy eyes, natasja in Frankrijk, debbie van Paul voordat ze irritant werd, Mirjam in zuid-Afrika, Adrienne minus de sad eyes.

16 likes

Jaaaaa haha mee eens

1 like

Jezus ik heb denk ik 80 uur naar deze mensen gekeken ofzo maar ik ben het alweer helemaal kwijt
Caroline? Natasja? Martijn? Wie waren dit ookalweer man (ga het nu opzoeken)

Edit: Oja Caroline heb ik weer, door de crazy eyes was met dat hondje en man die z’n hand in de wc deed

12 likes

Vincent toch

1 like

Rooooosjeeeeeeee

6 likes

The OG bjoetieful gurlll

7 likes

ik keek gisteren tangled en deze man leek op jorik

16 likes