Er wordt een realityserie aangekondigd die het heppie couple in Seefeld volgt in 3, 2, 1 …
Neeee joh. Je zou maar genoegen nemen met het zijn van een 2e keus…
Looooooool Monique heeft haar zin gekregen, Denise heeft kennelijk geen ego want hoe ben je er okay mee dat je tweede/derde keuze was? (Ze was al weggestuurd voor Antine kwam).
Deze twee gaan elkaar nooit gelukkig maken.
Nou dit inderdaad. De enige die ze gelukkig maken is Mo.
Ik geef dit ook geen lange adem deze relatie trouwens.
Hoe lang geef jij deze relatie
- 1 uur
- 1 dag
- 1 week
- 1 maand
- 1 jaar
0 stemmers
aaah die b&b vol liefde facebook is zo heerlijk boomer nation soms. de helft van de reacties gaan over dat denise tweede keuze is en de andere helft over hoe antine eigenlijk tweede keus was en hoe stom antine zou zijn en dan is er zo’n vrouw die dit plaatst 🫶 i love schattige boomers
Ja ik vind dus dat ze elkaar wel verdienen eigenlijk. Verwacht binnen de kortste keren een Seefeld baby.
Ja onverwachts omdat Monique gaatjes in de condoom heeft geprikt zodat haar wieg gevuld kan worden
Ik bedenk me nu ineens dat ze toen wellicht al samen waren?
Is dat eigenlijk strafbaar? Het is toch sinds kort dat een man daarvoor aangeklaagd kan worden? Is dat ook met een schoonmoeder?
Jaa beetje Saul/Amyrose verhaal toch. Hahah wat een treurnis. Eerst Antine helemaal afzeiken en zeggen dat zij liegt, en dan blijkt t toch allemaal te kloppen goh surprise surprise
Hema strikes again
Weten we zeker dat dat een fan was?
Fan van An10 zeker
i’m eatinggggg this shit up hahahah ze zetten zichzelf zo voor lul
‘vriendschappelijk’ in een hotel zoenen en bij iemands ouders gaan eten ook jaaaaja. en de tijdlijn loopt sooowieso gelijk met die van denise want die zei samen met mike in een interview dat ze al meerdere maanden/sinds juni aan het daten waren. lijkt me echt heerlijk om antine te zijn op dit moment
Love dit voor alle betrokkenen, het is wat ze verdienen.
En idd Antine is als enige als winnaar weggekomen uit die situatie.
Zelfs dit gaat via zijn moeder
Hahhaa uit dat eerste artikel
“Hi (‘X’), het gaat hem niet worden. Ga jij verder met je leven, dan doe ik dat ook. Groetjes Mike.”
Zo droog ga jij verder met je leven dan doe ik dat ook.
Jaja alleen zoenen op de hotel kamer.