B&B vol liefde #2

Het is toch gênant dat die moeder op alles reageert. Alleen zoenen, ja vast. Mama mo gelooft dat vast zelf ook.

6 likes

Waarschijnlijk was de hotelkamer ook door mama mo geboekt

1 like

bij MIJ in seefeld haagahaha
en mensen die ‘overal in huis’ camera’s hebben hangen deze vrouw is randje psychotisch hoor

5 likes

Hahaha wat is dit allemaal joh :skull_and_crossbones:
Na Denise komt Mike echt nooit meer aan een relatie hoor

7 likes

Hahaha oke wat is dit allemaal :joy:, al is het natuurlijk ook niet de meest betrouwbare bron…

2 likes

Ik ga stuk om deze juice

6 likes

En massaassie

4 likes

Jorik en zijn laatste date (ik ben haar naam kwijt, maar kleine meid met krullen en best wel lekker spontaan) zijn verliefd en hebben volgens mij een relatie!!

3 likes

Bron?

3 likes

Marilou heet ze :slight_smile: bron: de insta van Marilou

2 likes

Is zij daar geweest, ik kan me haar niet herinneren 🫣

1 like

Zij is er letterlijk maar een paar uur geweest

2 likes

Ah vandaar hahaha. Ze lijkt wel leuk op insta! (Te leuk voor Horik ehh Jorik maar hoop dat ze gelukkig worden🙃)

2 likes

oooh je hebt natuurlijk alleen een beeld van wat je op tv gezien hebt en verder niet, maar ik vind dit dan weer zo gaar van hem. Dat hij dan nul moeite heeft gedaan met die andere meid en dan gaat ie het nu met haar proberen. zal wel mijn eigen projectie zijn

8 likes

Ik denk ook dat hij zich nu gewoon wil bewijzen naar de buitenwereld om te laten zien dat het echt niet aan hem lag hoor!

2 likes

Ach, Maarten is overleden

5 likes

Hahaha wie heeft nog meer Mike en z’n moeder gezien bij the passion?

6 likes

Ik kijk het nooit, maar kwam dat fragment wel tegen en moet elke keer weer lachen als ik eraan denk.

14 likes

Hahahahahahahaha wat ís dit joh :joy:

4 likes

:flushed::rofl: WHY

2 likes