Zou jij hier gaan zwemmen?
- Ja hoor geen probleem
- Lijkt me fantastisch
- Absoluut niet
0 stemmers
Brr nee echt niet, straks zwemt er een krokodil dacht ik
oh die zijn niet in Suriname lees ik, maar de kaaiman wel.
Ik zie dan voor me dat je uit dat water komt en helemaal onder de bloedzuigers zit.
In m’n eentje niet. Met Dick wel, ik zou me helemaal laten geruststellen haha. Maar ik vind hem ook echt een sympathieke en aantrekkelijke Tarzan.
Ik wil jullie Jeroenen allemaal weleens zien!
Echt he, ik vind hem gewoon aantrekkelijk hoor
Ik ben hier nog niet; maar is er iets specifieks ranzigs aan of zijn jullie gewoon bang voor dieren?
Ik vind het er heel chill en idyllisch uitziet
Het is gewoon vies bruin slootwater, toen hij erin sprong zag je ook dat bruine water heel goed. En ik wil ook niet weten wat daar allemaal nog meer zwemt no thanks
Ik was volgens mij nog niet bij deze aflevering, maar is dit niet gewoon de colakreek? Dat water is bruin door de bladeren volgens mij.
Als dit echt jungle jungle is zou ik hoogstens niet willen ivm slangen onder water ofzo.
Niet al het bruine water is meteen ranzig? Ligt vaak gewoon aan de bodem, heb zo vaak in super schoon water boven een rode kleigrond gezwommen dat dan donkerbruin leek.
Nee dat colabad was met die eerste, dit was vgm wel meer in de jungle, ze lieten hier onderweg ook een slang los en er zaten vogelspinnen.
Door al die dieren die je daar al ziet denk ik dat ik continu gewikkeld in een klamboe door het leven zou gaan en dat houdt dan alsnog de slangen onder en boven water niet tegen. Zwemt ook zo lastig. Zoenen ook. Geen Tarzan voor mij
Ik geniet echt weer van de muziekkeuzes van dit seizoen ![]()
Wanneer Petra en Petra samen de koffers van Petra naar boven brengen en Lieske alleen achterblijft, zuur van haar wijn nippend, en dat ze dan youre a little much for me, youre a liability van Lorde eronder geplakt hebben ![]()
Volgens mij werd Lieske in de keuken al helemaal gestoord van Petra, lijkt me ook een vermoeiende vrouw
Paniek in dr ogen hahaha
Ik kijk zo nu en dan een aflevering, maar volg dus niet alles. Geen idee ook waar ik ben, sommige afleveringen heb ik duidelijk nog niet gezien. Maar ik moet wel heel hard om jullie screenshots lachen.
Hij kán vast heel aantrekkelijk zijn maar die constant opengesperde ogen in combinatie die Bas Smit lach maken hem echt onaantrekkelijk en creepy.
Als hij niet in Suriname zou wonen en slangenfluisteraar zou zijn, maar in Utrecht woonde, op een kantoor werkte en van speciaalbier hield, Oja en óók nog zou wielrennen vind ik hem er júist uitzien als een average Jeroen.
Ik zie geen opengesperde ogen hoor, hij heeft zn ogen gewoon normaal ![]()
Ik vind het gewoon stom dat er altijd wel iets mis is of kritiek is, terwijl ikzelf dat niet bij hem zie hoor maargoed
stel je voor dat iemand dit over jou zegt
echt gemeen
Hahahaha @Kusjessoldaat weet je nog wat we allemaal over jouw schoonvader zeiden vorig jaar?