Ben wel bevooroordeeld vanwege de dingen die ik bij realityfbi gelezen heb. Weet niet of het me anders opgevallen was.
Ja sorry maar dat hele gesprek dat ze ff met hem gaat praten over wie hij moet kiezen is zo fucking vreemd? Ze praat echt als een tv producent tegen hem, van chop chop schiet op, dit is mijn keuze. Ik vind haar helemaal niet leuk. En ze is ook de enige vriendin die rechtstreeks tegen de camera praat toch? Van “ik vind het voor die vrouwen beter als hij nu kiest”. Waarom horen we haar pov? We willen helemaal niks van Rosalie.
Ja sorry ik ben verkocht, wát een intro.
En wat lullig dat ie van meneer ‘ik huil om mijn (mogelijk niet bestaande) racepaard Garibaldi’ niet even mag praten over zijn dode ex-vrouw. Ingrid háát hem ook duidelijk omg.
Hij heeft in 99% van de shots ook geen zichtbare ogen trouwens haha
Edit: Frank is trouwens wel echt direct beter dan ie eerst was zodra Piet komt? Echt magie, maar hij is ineens soort van scherp en sympathiek (buiten de ‘hou het gezellig’, maar nu ik meer van Piet heb gezien denk ik dat ie misschien heel erg lang doorging over dat onderwerp). Ik moest zelfs even lachen om dit:
Help.
Hahahahaha ja deze recaps komen alleen zo laat kan je ff inhaalslag doen
Jongens ik loop 1 dag achter!!! Jullie lopen een week voor ![]()
Ik kijk uit naar je stills van Raisa, Conciërge en Petra. De laatste aflevering op Videoland was een pareltje als je het mij vraagt. Echt vaak hard gelachen.
Wie is conciërge
Dat is die gast die allemaal erotische spanning voelt terwijl die vrouw nietsvermoedend over haar hond zit te vertellen in de auto
Het erge is dat ik online kijk, maar kan gewoon niet meer zo goed bingen als vroeger. Want wil ook echt kijken zeg maar haha, en screenshots maken enzo dus als ik er dan 2 kijk ben ik er wel klaar mee.
Zet nu 6 op, dan ben ik iig weer bij met de tv kijkers haha
Waar zijn jullie?
- 1 gezien
- 2 gezien
- 3 gezien
- 4 gezien
- 5 gezien
- 6 gezien
- 7 gezien
- 8 gezien
- 9 gezien
- Tien gezien haha dat rijmt
0 stemmers
Wat heb je gelezen? En wie is Rosalie haha
Please hou de screenshots erin want ik gier (opnieuw) om de intro van Piet.
‘Dat vindt piet wel grappig’ mensen die denken dat dit programma gescript is snappen niet dat je dit soort mensen/opmerkingen gewoon niet kan verzinnen
Die ‘vriendin’ van JP die door de productie is ingehuurd en helemaal geen vriendin van hem is
Geloof me dit soort mensen kún je niet eens scripten al zou je t willen ![]()
Ze schijnt verder wel in Spanje te wonen.
Edit: Niet dat deze post veel zegt. Maar dus wel dat ze bij de televisie werkt wat de roddel geloofwaardiger maakt.
Brr nee echt niet, straks zwemt er een krokodil dacht ik
oh die zijn niet in Suriname lees ik, maar de kaaiman wel.
Ik zie dan voor me dat je uit dat water komt en helemaal onder de bloedzuigers zit.
In m’n eentje niet. Met Dick wel, ik zou me helemaal laten geruststellen haha. Maar ik vind hem ook echt een sympathieke en aantrekkelijke Tarzan.
Ik wil jullie Jeroenen allemaal weleens zien!