B&B vol liefde #2

Ik loop achter, dus ff nog over aflevering 5 van gisteren.

Dit is het eerste wat je hoort net nadat je wakker bent. Heb je nog zin in de dag?

• Super leuk juist!
  • Neutraal
  • Ik ga weer in bed liggen, doei

0 stemmers

Je zegt “leuk shirt!” tegen iemand, op welk antwoord hoop je?

• Dankjewel.
  • Dankjewel, is van de c&a
  • Dankjewel, snoopy is mijn persoonlijke held, dit zijn al mijn snoopy ervaringen sinds mijn kindertijd en ik zou graag een snoopybed bezitten.

0 stemmers

7 likes

Dit was echt heel erg hahaha.
Ik vind frank overigens wel leuk
Ingrid en frank zijn de debbie en dinges van dit seizoen.

15 likes

Deze vrouw lijkt toch 1 op 1 op die vrouw uit little brittain (filmpje lukt helaas niet, maar op de oester party van JP)

20 likes

hahaha ja
is de moeder van JP toch

2 likes

Nog steeds aflevering 5, nieuwe b&b houder Rob zegt dit; ligt het aan mij of is dit echt een vreemde manier van zeggen dat iemand je ex is?

• Ja vond ik vreemd
  • Vond ik niet vreemd

0 stemmers

Is dit vreemd om te vragen over je zogenaamde beste vriend, die jou bijna familie noemt?

• Ja vond ik vreemd
  • Vond ik niet vreemd

0 stemmers

2 likes

Ik wil ook een snoopybed.

31 likes

Ben wel bevooroordeeld vanwege de dingen die ik bij realityfbi gelezen heb. Weet niet of het me anders opgevallen was.

13 likes

Ja sorry maar dat hele gesprek dat ze ff met hem gaat praten over wie hij moet kiezen is zo fucking vreemd? Ze praat echt als een tv producent tegen hem, van chop chop schiet op, dit is mijn keuze. Ik vind haar helemaal niet leuk. En ze is ook de enige vriendin die rechtstreeks tegen de camera praat toch? Van “ik vind het voor die vrouwen beter als hij nu kiest”. Waarom horen we haar pov? We willen helemaal niks van Rosalie.

25 likes

Ja sorry ik ben verkocht, wát een intro.

En wat lullig dat ie van meneer ‘ik huil om mijn (mogelijk niet bestaande) racepaard Garibaldi’ niet even mag praten over zijn dode ex-vrouw. Ingrid háát hem ook duidelijk omg.

Hij heeft in 99% van de shots ook geen zichtbare ogen trouwens haha

Edit: Frank is trouwens wel echt direct beter dan ie eerst was zodra Piet komt? Echt magie, maar hij is ineens soort van scherp en sympathiek (buiten de ‘hou het gezellig’, maar nu ik meer van Piet heb gezien denk ik dat ie misschien heel erg lang doorging over dat onderwerp). Ik moest zelfs even lachen om dit:

Help.

51 likes

Hahahahaha ja deze recaps komen alleen zo laat kan je ff inhaalslag doen

9 likes

Jongens ik loop 1 dag achter!!! Jullie lopen een week voor :weary:

11 likes

Ik kijk uit naar je stills van Raisa, Conciërge en Petra. De laatste aflevering op Videoland was een pareltje als je het mij vraagt. Echt vaak hard gelachen.

9 likes

Wie is conciërge

3 likes

Dat is die gast die allemaal erotische spanning voelt terwijl die vrouw nietsvermoedend over haar hond zit te vertellen in de auto

42 likes

Het erge is dat ik online kijk, maar kan gewoon niet meer zo goed bingen als vroeger. Want wil ook echt kijken zeg maar haha, en screenshots maken enzo dus als ik er dan 2 kijk ben ik er wel klaar mee.

Zet nu 6 op, dan ben ik iig weer bij met de tv kijkers haha

Waar zijn jullie?

• 1 gezien
  • 2 gezien
  • 3 gezien
  • 4 gezien
  • 5 gezien
  • 6 gezien
  • 7 gezien
  • 8 gezien
  • 9 gezien
  • Tien gezien haha dat rijmt

0 stemmers

1 like

Wat heb je gelezen? En wie is Rosalie haha

1 like

Please hou de screenshots erin want ik gier (opnieuw) om de intro van Piet.

‘Dat vindt piet wel grappig’ mensen die denken dat dit programma gescript is snappen niet dat je dit soort mensen/opmerkingen gewoon niet kan verzinnen

35 likes

Die ‘vriendin’ van JP die door de productie is ingehuurd en helemaal geen vriendin van hem is

6 likes

Geloof me dit soort mensen kún je niet eens scripten al zou je t willen :joy:

7 likes

Ze schijnt verder wel in Spanje te wonen.
Edit: Niet dat deze post veel zegt. Maar dus wel dat ze bij de televisie werkt wat de roddel geloofwaardiger maakt.

4 likes