ik vond het ook zooo zielig, ingrid heeft echt issues
Hij ook hoor, dat hij dit zooo erg vond van zichzelf terwijl hij in eerste instantie weinig verkeerd deed
Maar Frank ook. Man man man wat zat ie zichzelf te vernederen.
Eerst vond ik goed dat hij zichzelf verdedigde. Maar toen excuses en alsnog dat onkruid wieden, slap.
Ingrid heeft der zin, haar onkruid is weg. Tuin weer netjes en mannen weg.
Inrit
Hahaha ja ik stel me nu voor dat zijn supermarkt personeel hem zo zietâŠ
Vraag me af of dat nog iets doet in de mate dat hij serieus wordt genomen.
Frankrijk
ahahahhaha die scĂšne van Magda dat ze Fons vertelde dat ze hem dik vond leek wel een sketch joh, zo ongemakkelijk. Ze walgde echt met haar hele lichaam toen ze vertelde hoe zijn buik in de weg zat. En dat ze dan ook ENORM zichtbaar opgelucht is als ze in drievoud heeft gezegd hoe dik hij is ![]()
![]()
Vond wel dat Fons het heel goed oppakte, echt een uniek sympathieke Amsterdammer vind ik. Maar ja dat wordt niks meer; die handgeschreven kaartjes ook met als themaâs als âben je ervan bewust dat je dik bentâ en âwat kan je hier voor me betekenen in huisâ.
â
Vond het bij Rob wel mooi hoe open Margot is, leuke vrouw wel. Deze scĂšne was perfect
Spanje
Jezus JP is zoân typische man die alleen met zân âvriendjesâ bezig is, zij maar eiersalade maken en dan ook nog gecommandeerd worden. Denk dat Yvonne en die nieuwe vrouw er echt niks mee hebben. Echt goeie cringe wel de oesterparty
Soms denk je huh? Is dat iemandâs type?!
Van mensen die deze broeken dragen kennelijk
Ingrid bleeeef ook maar herhalen; âik denk dat je het al aanvoeltâ, omdat Frank gewoon afwachtte wat ze ging zeggen. Toen 'ie dan uiteindelijk maar reageerde over de koffer ging ze in de biecht zeggen dat ze dat voorbarig vond. Vrouw, wat wil je?
Ik hoop voor haar dat er nog wat leuke mannen komen, maar dat ze ook haar verwachtingen wat bijstelt over wat iemand komt doen.
Ja Fons, wat een parel. Hoop hem een keer tegen te komen voor een kopstootje!!
Verder hou ik er ook echt van als gasten âwelkom!â terug zeggen tegen de b&b-eigenaar of âjij ook!â als ze een goede reis terug wordt gewenst đ«¶
ook al die Hollanders (tering ordinaire types) bij elkaar in die totaal uitgestorven badplaats.
Die muziek en het zingen ook ![]()
Ik vind PĂštra en Lieske zo heerlijk samen
Weet niet of ik hier nieuwe hartsvriendinnen zie of potentiele liefde, maar ik geniet echt van hun shots.
Ik heb trouwens in een ver verleden een wijn & spijs cursus bij Lieske gedaan. Vond het toen ook al een hylarische (en intense) vrouw. We mochten van haar nooit âeen wijntjeâ zeggen, maar moesten âeen WIJNâ zeggen. Ben benieuwd of dat nog terug gaat komen in de afleveringen. Of dat ze dat na al die jaren los heeft gelaten ![]()
Ik kijk ook echt het allerliefste naar Petra en haar dames, krijg daar helemaal positieve vibes van. Wat grappig dat je Lieske kent, zij lijkt me zoân gezellig mens
Ja maar even hĂšâŠ.zij heeft echt geen smaak. Die tweede man die er bij komt, die ziet er toch gewoon niet uit? Ze zegt helemaal verlekkert dat dat echt haar type is en dat hij mooie ogen heeft, een man waar ze op zou vallen?!?!
Ze heeft wel een type want ik vind die beide mannen echt net broers zo lijken ze op elkaar
Ben jij niet gewoon de doelgroep niet?
Ze zei in haar intro toch al dat ze sinds haar 16e het probleem heeft dat ze snel verliefd wordt. Je zag tijdens de selectie van de filmpjes ook dat die vriendin het alweer mis zag gaan, haha, met haar ânee jĂ©zus, Eefâ toen ze echt op elke sukkel enthousiast reageerde. Dus ik zei al tegen mân vriend: âHopelijk sturen ze als nr 1 en nr 2 even de leukste mannen want waarschijnlijk wordt het één van de eersten die aankomen.â
Maar helaas stuurden ze deze manâŠâŠ ![]()
Zo veel bodyshaming in aflevering 7! Ook nog een sneertje van die Rob dat die Margot er toch wel ouder uitziet dan op de foto.
dit was zoooo dom echt weer typisch man ook, ze ziet er precies zo uit als op het filmpje (wat hij zelf ook zei) maar meneer heeft ergens van facebook of zo een foto vandaan getoverd die weet ik veel hoe veel jaar geleden gemaakt is, die zo overbelicht is dat je haar neuscontour maar net aan ziet, met een grote zonnebril en pony die de helft van haar gezicht bedekken, en dĂĄt is het beeld waar hij voor kiest van uit te gaan, niet het kraakheldere en recente filmpje dat zij heeft ingestuurd.
en dan met een soort verwijtende toon ânou je lijkt niet op deze super onduidelijke foto waar ik mn eigen fantasie compleet op heb geprojecteerdâ alsof zij iets fout heeft gedaan door er uit te zien zoals ze er in het echt en op het ingestuurde filmpje uit ziet ![]()
![]()
wĂĄt een idioot echt, het verbaaste me oprecht dat die vrouw zo kalm bleef
Ik vind sowieso die vrouw (Margot) hard werken in alle opzichten en hem ontzettend lauw reageren daarop. Hij lijkt mij het type man dat stiekem toch liever alles onder de 50 heeft.