Heb jij ook inhoudelijk nog wat over die mannen te zeggen of blijft het bij het afzeiken van hun uiterlijk?
Had haar nooit 67 gegeven. She looks good!
Nou tbh vond ik Rob wel een sympathieke man, zeker. Ik kan mij de reden waarom ze hem wegstuurde wel voorstellen, zij gaat gegarandeerd over hem heenlopen.
Verder vind ik naast zijn creepy gezichtsuitdrukking Dick heel saai en inhoudsloos, van wat ik tot op heden heb gezien.
Fons vind ik een heerlijk nuchtere man. Die kan echt wel beter krijgen dan die zure Magda.
Frank een grote afhankelijke kleuter.
Heb ook wel met hem te doen.
Zo beter?
Ja zijn we het inhoudelijk iig met elkaar eens
Voordeel bij Dick is dat ik de vrouwen tot nu toe ook vrij saai vind, dus dat zou nog best een match kunnen worden (tot halverwege 11 gekeken, ik weet niet of er nog iemand bij gekomen is)
EP 11 over Dick
Die vraag ook over datingapps. En dat Dick zegt Suriname is klein en je komt alleen bekenden tegen, met als voorbeeld tijdens denkbeeldig scrollen: JIMMY. ![]()
En die verkleinwoorden. Tandjes poetsen? ![]()
![]()
Dit is een spoiler voor aflevering 10 of 11, weet niet meer precies welke maar ik ging sowieso heel slecht op dat hele gedoe over tandenpoetsen en dat Sharon dan ook mee wil kijken terwijl Dick zân tanden poetst
.
Sharon
Ik ook! Laat die man lekker zn tandenpoetsen man man man
Aflevering 12
Die vrouwen op lesbos voor petra en de hele tijd die grappen over naakt seks en trioâs pfffff
Word er een beetje moe van. Ja ja jullie zijn geile oude vrouwtjes nu weten we het wel
En nu zitten ze op een terras âpottenâ te spotten. Net een stel pubers
12 Petra
Ik vind die nieuwe vrouw (ook Petra geloof ik) ook echt veel te hard haar best doen. Lijkt wel een soort bewijsdrang omdat ze voorheen altijd met mannen was.
Maar verder vind ik de OG Petra en Lieske wel gezel ![]()
![]()
(Aan het klungelen met spoilers)
Samenvatting
Ja, en dan zeggen âik heb dr nu wel te pakken hoor door mn boobiesâ
Gedraaaag je even puber
Is idd ook echt alsof ze zichzelf opnieuw wilt laten zien als lesbische vrouw maar dood vermoeiend om naar te kijken haha
aflevering 12
Zoân simpele vent ook die JP, blond haar dikke tieten is wel zân typ
Ik vind het wel echt leuk hoe iedereen bij Petra constant hard met elkaar lacht. Zelfs bij een normale opmerking wordt zo vrolijk gereageerd. Ze hebben weinig nodig om het gezellig te hebben. Echt een positieve sfeer.
Nou stom b&b van vandaag staat er niet op.
Ik zie maar tot aflevering 8 !
Hopelijk vanavond wel.
Klopt dat niet dan?
Er zou tot 12 op moeten staan ik heb het wel al kunnen kijken
Misschien heeft het hiermee te maken? https://www.telegraaf.nl/video/heftige-online-aantijgingen-over-familielid-bb-vol-liefde-eveline-reageert/79746440.html?fbclid=PAQ0xDSwLvJzxleHRuA2FlbQIxMQABpzLIfpSNuOgxNzSb3OXWLZHm-H32VLSi3w_bBUEi2oO6_lX1q5Dtcod9MHMN_aem_xEcOfPuc_WkNiDxg18y_cw
Edit: heb nu pas de video gezien denk het toch niet, maar dit deelde realityfbi
Op videoland is het een week verder, zou t/m 12 op moeten staan. Ik was halverwege 11, maar die is ook ineens verdwenen
Ik zit er ook helemaal klaar voor maar zie ook maar tm 8.
Oh huh ja idd ik zie nu dat aflevering 8 van vorige week was. Maar heb deze week (inclusief vandaag) nog de nieuwe afleveringen kunnen kijken? Wel vreemd als het idd met dat verhaal van Eveline te maken heeft
Ughhhhh ik wilde juist dit weekend bij kijken t/m 12.
Maar lekker boeiend wat haar zoon jaren geleden heeft gedaan, hij is niet eens in beeld en wordt niet benoemd. Tis niet alsof Eveline iemand heeft mishandeld.