Ook dat âals je naar mijn rij exen kijktâ. Uh ja maar daar ben je toch niet meer mee samen? Misschien was dat het dan toch niet?
Zag hem bij Boulie ook voorbij komen!
Nah sorry maar dan denk ik echt stel je ff niet zo aan. Die beste man zaagt zich een ongeluk daar en wil gewoon weten wat ze vindt na die eerste dagen.
Vind hem ook wel weer een softie en heel erg in de benieuwd hoe lang ze me nog wil houdenâ ipv wat vind ik er zelf van hoor. Maar Ingrid neemt wel echt ĂĄlles heel zwaar op.
Bij Rob zitten ze echt al een week dezelfde appeltaart te eten volgens mij
afl 11 / rinus
Dat sommige mannen later zich niet kapot schamen als ze terug kijken wat ze allemaal uitkramen. Rinus: âik krijg het wel warm van haar en ja moet mn handen thuis houdenâ.
Hij is er net een uur!?!? Doe normaal
Hahahah ik zit dit echt net te kijken en ik denk huh weeral appeltaart ![]()
Ik ben net met aflevering 13 begonnen
en moet wel lachen dat Daniël over Rinske zegt: nog geen kriebels, maar ik vind het wel steeds leuker om haar weer tegen te komen op dit moment. ⊠ja, dat wel.
Ja dat wordt echt iets ![]()
Leuk dat de hond ook bij hem op schoot zit. ![]()
Dat moment dat hij een krop sla staat te snijden en zegt dat hij eigenlijk niet weet wat hij aan het snijden is đ« Zoân man die op zijn 76e nog zoân kleine wereld heeft. Lijkt me erg vermoeiend als vrouw. Denk dat magda er ook snel klaar mee is eigenlijk
Afl 13
Sorry maar dat verschil tussen de voorstelvideo vs. realiteit van die nieuwe bij Daniël is gewoon schrikbarend
Ja en ook in de supermarkt moest ze van alles uitleggen⊠heb echt het idee dat Magda alleen Rob nu wel ok vindt omdat ze Fons zo verschrikkelijk vond :â)
ja of omdat hij misschien de indruk geeft dat hij wel âals broerâ voor haar wil zijn. Het is me nu twee keer opgevallen dat ze een heel aseksuele beschrijving van een partner geeft, dus klinkt het een beetje als opvulling van de ruimte, maar niets te dieps
Hahaha Magda âik hoop dat je snel over je teleurstelling heen bentâ. Wat denk je dan, Fons dacht ook echt, houdoe en bedankt!
Heb het idee dat de story arc van Rob vooral bestaat uit het opeten van die zelfgebakken appeltaart
Ik heb het vermoeden (of hoop, wie zal het zeggen) dat die tweede vrouw heel nasty gaat worden als blijkt dat Rob haar toch niet ziet zitten.
Vind het van hem ook niet heel netjes om er al uit te zijn en dan ook gewoon te zeggen dat je eigenlijk geen behoefte meer hebt aan een date. Maar toch gaat uit een soort medelijden. Als ik haar was had ik liever meteen gehoord dat het niks wordt.
Afl 13
Hahaha ja al salty over dat hij Margot erbij roept met de borrel, terwijl ze net een middag met zijn tweeën zijn weggeweest.
Ik weet ff niet meer wie dat zei over haar handgebaren - ik dacht dat ikzelf veel met mijn handen praatte, maar deze vrouw is next level joh
halve gebarentolk
13
Magdaâs hele leven bestaat uit eten zegt ze ![]()
![]()
vind ik echt grappig dat ze dat zegt na hoe ze tegen Fons deed wbt eten
13
De voiceover noemde het ook de liefdadigheidsdate, zo treffend. Vond het ook wel sneu want zij had al wat vlindertjes en hem boeide het totaal niet.