Ja echt een aparte kerel
Hahaha ja dit. Vergeet ook steeds wie het is als jullie het over hem hebben.
Ja ik kan mij bijna niet voorstellen dat mensen écht zo zijn? Zijn het echt geen acteurs denk ik dan
Ik vrees wel dat mensen echt zo zijn ![]()
Het was ook wel een bende haha, dus ergens vond ik het wel mooi dat hij het zei. Het pissige daarentegen.
Ik heb echt precies hetzelfde haha
12
Ik krijg een beetje de kriebels van Petra bij PĂštra wanneer ze bij Lieske aan dâr billen zit in de keuken. Volgens mij komt ze helemaal niet om de liefde te vinden maar gewoon voor een leuk avontuur
afl 13
Ingrid irriteert me echt mateloos. Dat ze niet doorheeft dat ze veel te snel in een beschermende modus schiet en dat gooit onder âik volg mân hartâ. Die vent vroeg enkel om een beetje hoogte te krijgen waar ze stond, ze doet net alsof hij al een liefdesverklaring verwachtte.
Dat domme gelach van Lieske komt echt mijn strot uit.
13
Ja, ze zegt de hele tijd in die interviews âachter de schermenâ dat ze hem een leuke man vindt, dat kan je toch gewoon zeggen? Maar dat je het verder nog niet weet ofzo? Alsof je na 2 dagen nog helemaal niet weet wat je van iemand vind??
13
Zo die Shirley bij Daniël had een lekker filtertje over haar ingezonden video volgens mij. Lijkt 20 jaar ouder dan de video joh
13
Ja ik wilde al zeggen, het enthousiasme druipt er ook vanaf. Is ze daar wel vrijwillig?
Afl. 13
Ik krijg PVV-vibes bij Shirley bij Daniel met haar âik hou van Nederlandse jongensâ, dat heeft ze meerdere keren benadrukt. Vond dat heel raar. Renske zocht er dan wel weer veel te veel achter dat Shirley uit interesse even haar woonplaats opzocht. Ik vind het kijken van de scenes van Daniel gewoon echt hard werken, zo vermoeiend daar.
JP zoekt trouwens gewoon personeel heb ik het idee
Ik snap dit ook niet?
Verder vond ik wel dat ze âleukâ reageerde op de opmerking over tyfuszooi. Ik zou denken wtf.
12
echt super ongemakkelijk ook dat ze het steeds over potten heeft. vind dat heel ongepast als je net komt kijken in de lesbische scene en altijd met mannen bent geweest.
en dat hele gesprek over âmannenâ potten en dingen ook echt heel lelijk allemaal.
moest verder wel lachen om het potten spotten an sich want dat deden mijn moeders ook altijd
niet terwijl ze verder lelijk deden. maar het is toch een soort âsecretâ society ofzo en je bent ook een semi minority, zeker in tijd van mijn ouders/petra & lieske, dus het komt denk ik ook wel voort uit gelijken & een soort veiligheid in je omgeving vinden
13
ach die rob en magda, ik vind het echt schatten zo, die rob met zn meissie ook. geen idee of t een lang leven beschoren is maar cute while it lasts
en marianne bij rob, hahaha, die maakt tering grappige bewegingen en gebaren als ze praat
Nou ik snap opzich ook wel weer dat het wat op haar afkwam. Snap wel wat je zegt. Maar dan zit er weer zoân man voor je die met bijna de tranen in de ogen zegt âlieve Ingrid, deze vraag brandt me de hele dag op de lippen, maar lieve Ingrid, hoe voel je je over mijâ. Het is niet de zin die t benauwd maakt, maar wel de intensiteit die eruit spreekt.
En op insta en ook in de aflevering draagt het personeel shirts met teksten als ânaughty nights and lazy morningsâ âsip, flirt, sleep repeatâ. En dan ook nog de kamernamen⊠zeg dan gewoon dat het een wat vrijere b&b is ipv geheimzinnige gedoe ![]()
Aflevering 13
Haha ja mee eens, de Daniel stukjes zijn erg ongemakkelijk. Vooral ook dat gesprek over helemaal niks aan die picknicktafel.
Ik geniet er wel echt van dat er eindelijk een extra vrouw bij Daniel is gekomen, beetje meer jaloezie en spanning in de tent. Op een of andere manier doet Renske me ook echt een beetje denken aan die overly attached girlfriend (qua vibe dan vooral)
Ik vind Rob bij Magda echt een schatje ![]()