B&B vol liefde #2

Renske is mijn BEC

35 likes

Tot halverwege 14 Het lijkt meer te draaien om Renske en haar gevoelens dan om die gast zelf. Kan niet wachten tot ze eruit is, vind het heel vermoeiend en saai om te zien (maar ben ook weer te nieuwsgierig om het door te spoelen)

12 likes
14

Ik vind het zo zielig voor Marianne als ze dit terugziet. Echt niet leuk hoe hij alles met die ander bespreekt en Marianne denkt dat ze nog een kant maakt en hem oprecht leuk vindt. Ik denk dat hij het goed bedoelt, maar doe gewoon niet.

Verder stoor ik me kapot aan Renske, je weet toch aan welk programma je meedoet? Dan weet je toch dat je iemand in eerste instantie moet ‘delen’.

En die Rob bij Magda, wat een lieve man. Vind wel dat zij erg gefocust is op dat hij in haar leven moet meebewegen (met dat culinaire enzo), want in the end zal dat dan andersom ook zo moeten zijn met dingen die hij belangrijk vindt en zij misschien niet zo boeiend.

Wel weer echt genieten hoor. De eerste afleveringen dacht ik mehh, maar nu steeds zin in de volgende haha

10 likes

Aflevering 9 jaaaaa ik loop achter oké

Maar kunnen we Daniel redden? Die is na 48 uur Renske al helemaal depressief. Wat is dit haha, je hooooooeeeeeeft niet met haar te daten, arm ding.

35 likes

Haar leven draait om eten, maar o wee als Fons een plat du jour bestelt!

(Ik ben nog steeds verbolgen over dat exitgesprek van Magda, weet niet of ze ooit weer in mijn achting kan stijgen eerlijk gezegd :smiling_face_with_tear:)

24 likes
Analyse Dick & Sharon

Toen Sharon bij Dick begon over alle supplementen die ze nam en waar ze dan goed voor zouden zijn en bij de honing zei ‘dit is toch wel echte rauwe honing he? Niet dat suikerwater met allerlei toevoegingen’ had ik al mijn vermoedens, maar ze blijkt dus echt into biohacking te zijn (en de Wim Hof-methode). Moet iemand zelf weten, maar niets zo vermoeiend als mensen waarvan hun hele identiteit uit “gezond leven” bestaat en die dan ook over niets anders kunnen praten dan dat OF hun werk.

Dick gaf al aan dat ze heel erg veel praat, en in haar instagram bio staat wel iets over ‘if I am too much, go find less’, dus ik ben zo benieuwd of dat een verwijzing is naar B&B.

Ik moet echt iets nuttigs gaan doen nu haha

33 likes

Dick over Karin zodra Sharon binnenkwam:

Vond Karin wel een zeikerd, maar ik vertrouw Sharon en haar speciaal uitgezochte Barbie niet helemaal. Te ideaal tot nu toe.

47 likes

ik vind het wel irritant dat ze echt een tering mooie huid en goed figuur heeft, gezond leven maakt/houdt je echt mooier :weary:

5 likes

Klopt maar je wordt er wel irritant van. Is ook een hoge prijs.

52 likes

ja toen ik haar voor het eerst zag was ik jaloers en een aflevering later was ik toch wel blij dat ik een groot deel van mijn volwassen leven rokend drinkend en lachend heb doorgebracht

21 likes

Mijn god ja maar van elk plantje of zaadje wat ze tegenkomt slikt ze ook een supplement en ze doet er super petty over. Volgens mij denkt Dick ook okeejjjj.

2 likes

ja echt hoezo moet je heel je lijst met supplementen die je neemt opnoemen uit het niets

ik ben all for een beetje in het wilde weg lullen maar echt lekker boeiendddddd

10 likes

Toen ze hem als cadeau een ijsbadsessie gaf wist ik al genoeg

25 likes

Nog steeds 9 sorry hoor

Maar houden jullie ook zo van Illya?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gewoon de dingen die hij zegt, ik ga stuk

Love de tegenstelling met Rayisa, echt top tv

Zou het Rayisa om het geld gaan? Ik denk van niet.

34 likes

Ja love him en ook die pure ongemakkelijkheid in zijn interactie met rayisa, je ziet echt dat hij op sommige momenten echt zo moet nadenken wat hij nou toch weer op haar moet reageren

17 likes

Echt lekker de hele tijd posten over een aflevering die de meesten anderhalve week gezien hebben :smiling_face_with_three_hearts:

Zijn jullie na Magda’s Fons afwijzing afgeknapt op haar?

• Nee
  • Daarvoor al
  • Ja nadat ze na twee keer “dat hoeft niet” toch nog een hele uitleg ging geven
  • Ja waarom plukte ze hem ineens weg tijdens het petanquen? Wie doet dat???

0 stemmers

Vond sowieso de vibe de hele aflevering raar. Toen ze de waslijnen aan het ophangen waren stond Magda daar als tegen een muur een verhaal over haar ex-man te vertellen en Rob negeerde haar volledig en begon tegen Fons te praten.

Daarna gingen ze ff lekker Petanque doen, maar midden in het spel moest ze ineens Fons dumpen.

Magda 5 minuten lang nadat je zegt dat je geen details hoeft over hoe kut je bent:

Om vervolgens verbaasd te zijn:

Vind het ergens ook zielig voor haar, want ze lijkt het zelf ook niet te snappen, maar ze heeft wel alle ruimte voor Rob

Wordt het wat met Rob?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

7 likes

Ik was klaar met haar toen ze héél opgelucht en vergenoegd ging doen nadat ze Fons had verteld dat ze walgde van zijn dikke buik, alsof het voor haar een verschrikkelijk geheim was waar ze al jaren mee zat.

Ik kan prima begrijpen dat je op je 70e nogal vastgeroest bent in je leven en patronen, maar mensen beledigen en dan ook nog doen alsof dat voor jóú heel pittig was, valt daar voor mijn gevoel niet onder. Dan ben je gewoon een teef

57 likes

Oké de laatste, sorry hoor jongens moest het allemaal echt kwijt.

Maar wat voor’n B&B runt ons Eveline daar?

Naughty nights :joy::weary:

Maar lazy mornings

Maar er hangt toch echt iets in de lucht daar? Waarom wordt elke man botergeil zodra ze daar binnenkomen?

Deze man was 30 seconden normaal en daarna direct verliefd

Is IEMAND het trouwens eens met dit statement?

• Ja dat klopt
  • Nee de bloemen zijn de basis van een boeket

0 stemmers

Dingen die je nooit tegen een geile man moet zeggen:

Dingen die je zegt als al je bloed naar je piemel is afgedaald:

65 likes

Haha, door jou heb ik het idee dat ik het seizoen gewoon 2x meemaak. 1x op Videoland en dan 1,5 week later nog een keer. Double(dot) genieten.

58 likes

Hahaha jouw berichten hier maken het extra leuk, thanks!!

17 likes