B&B vol liefde #2

wat is die shirley naar en zuur en grof ughhh

6 likes

Aflevering 14

Rob

Het lijkt echt alsof Marianne op bezoek is bij een (getrouwd) stel in plaats van dat Margot en zij op dezelfde man jagen

Daniel

Renske wordt ook wel echt geframed als jaloers kreng. Volgens mij valt dat best wel mee? Ze is niet zo heel handig sociaal maar ik zou me door Shirley ook flink geĂŻntimideerd voelen

Evelien

Zal deze Arno ook zo saai zijn?:joy:

Edit

Rob

nou we kunnen de huilbuien van marianne turven vandaag

6 likes

ik vind het zo bijzonder dat renske er steeds zo van overtuigd is dat haar perceptie de enige waarheid is. ze is duidelijk hartstikke onzeker maar in plaats van dat ze dat erkent projecteert ze alles volledig op daniel en heeft ze vooral commentaar op en verwachtingen van hem. ze plaatst zichzelf ook steeds boven hem, alsof zij wel weet hoe alles hoort en alles wat niet lekker loopt komt omdat hij het allemaal niet zo goed snapt of goed doet. zal ze vast doen omdat ze diep van binnen vooral aan haarzelf twijfelt maar van mij mag ze wel wat meer van buiten aan haarzelf twijfelen, iig over de omgang en dynamiek.

verder daniel/afl 14

ik vind het echt een beetje sneu voor hem, het is best een leuke gezellige gozert volgens mij, maar renske doet gewoon best wel fucking moeilijk, en hoewel ik shirley wel leuker vind komt die weer bijna stoicijns over.

hij heeft aan allebei de vrouwen het dakterras laten zien met uitzicht en sauna en jacuzzi en allebei reageerden ze zooo lauwtjes, dan zeg je toch oooh wat heeeerlijk een jacuzzi/sauna, oooh wat een mooi uitzicht ja!!! beetje enthousiasme komop, is toch ook fucking mooi uitzicht en hoe chill om een sauna & jacuzzi tot je beschikking te hebben?
en dan die amuse bij dat ontbijt nou renske deed letterlijk dr hand voor dr hoofd? ‘ja dat vind ik raar’ en shirley ‘ja wel lekker’ hahaha gvd die jongen maakt wat lekkers als een soort grapje en krijgt 0 op rekest. er moet daar ff gewoon een goedlachse ontspannen vrouw komen, want vind het tot nu toe allemaal echt niet aan daniel liggen

over die wandeling met renske ook: ik weet niet of ze dingen van mij wil weten, ik denk dat ze alleen maar dingen wil zeggen HAHA

@marley hoezo vind je shirley naar?

@Hippe_kikker
rob

HAHA ja ik vond het ook al echt alsof ze hun kind is bijna, zij huilen en vooruit lopen terwijl margot en rob keuvelen over tuinen, en bij thuiskomst mag het nog half betraande kind een ijsje (wijntje) terwijl papa en mama samen koffie leuten.
echt sneu voor haar wel, rob had beter direct eerlijk kunnen zijn

42 likes

Helemaal eens, ik geloof best dat hij ook eigenaardig is. Als in dat je na jarenlang in je uppie daar leven je ongetwijfeld vooral je eigen ding doet, en het best wel lastig is om dan nu daar mensen in mee te nemen. Maar hij heeft nu echt twee dooie pieren daar zitten, nul luchtigheid of enige vorm van gezelligheid laat staan humor. Denk dat hij met een gezellig en spontaan iemand een stuk beter uit de verf komt.

10 likes

14

ja precies! vind het vooral zo sneu aan de situatie nu dat ie zo aan zichzelf lijkt te gaan twijfelen. hoop heel erg voor hem dat er een leuke match gaat komen nog, denk dat we dan echt een heel andere en vooral vrolijkere daniel gaan zien

12 likes

Ja echt wtf hoe heeft zij op haar 55e een betere huid dan ik die bijna 25 jaar jonger is :cry:

3 likes

14

Is Rob even vergeten dat dit allemaal op tv komt? Ik vind het echt sneu voor Marianne

20 likes

Daniël: heb je last van je schouder?? :joy: :rofl: Dat is wel precies het soort miscommunicatie waar hij en Renske steeds op zitten

19 likes

Over Renske (en Daniel)

Samenvatting

Ja, echt helemaal met je eens. Die Renske overdenkt en benoemt ook Ă©cht alles. Vraagt ze ook “poeh even zonder emotioneel te worden hoor maar heb jij nog een kinderwens?” Reageert hij daar op met dat hij daar niet over fantaseert zolang hij geen partner heeft met wie hij dat voor zich ziet. Zegt zij “ja maar je bent 38 daar denk je toch over na?” Dus hij nog even verder toelichten (los van of ik zijn antwoord logisch vind, want dat vind ik ook niet) en dan zegt zij “ja het hoeft ook niet beladen te zijn, we kunnen het er gewoon luchtig over hebben” huh? Die is gewoon continu zichzelf hardop dingen aan het aanpraten en zichzelf aan het toespreken en doet dan alsof het richting Daniel bedoeld is :joy:

Hoop dat hij haar snel wegstuurt én dat er inderdaad snel een gezelligerd aansluit.

26 likes

Wie is het meest irritant

• Renske bij Daniel
  • Sharon bij Dick
  • Petra bij Petra

0 stemmers

3 likes

En grijs

Ik kan gewoon niet kiezen. Ik vind Sharon namelijk ook wel heel irritant, maar die Petra bij Petra ook hmmmz

5 likes

Dat is mijn standaarddrinker haar ook helaas

1 like

wat enorm vermoeiend om Renske om je heen te hebben de hele dag

7 likes

Dit is zo on point. :rofl:
Ik kan dit nu gewoon niet meer - niet zo zien en dat maakt haar echt nog meer mijn BEC. Man man wat een vermoeiend mens is dit.

2 likes

14

Ik vind Rob echt een lul hoe hij Marianne aan het lijntje houdt. Grow a pair en zeg gewoon dat het hem niet wordt. Maar hij doet elke keer zo kleinerende over haar, dat ze zielig is etc.

51 likes

Ook even een take op de Renske/Daniel situatie

Ik vond het zo raar dat Daniel tegen Shirley zei over Renske: “ja maar ze deed wel normaal toch, ze stelde zich netjes voor enzo. Dat was wel goed van haar”, toen dacht ik echt, gast dat is toch the bare minimum wat je mag verwachten van een meid die er 4 dagen is in een programma waarbij het duidelijk is dat je meerdere vrouwen tegelijk gaat “daten”??

37 likes

Als ik dat moet gaan uitleggen dan denk ik dat je zelf ook een Shirley bent😅

1 like

Haha wat een raar antwoord???

15 likes

Nou inderdaad, leg eens uit dan @marley ? Als je objectief kijkt naar wat ze gedaan en gezegd heeft dan is er niets zuurs of grofs aan namelijk, maar ik schat in dat je bevooroordeeld wordt door haar houding/uiterlijk? Wat best een beetje lame is

4 likes