B&B vol liefde #2

Afl 18

Maar Renske kan het ook niet aan om maar een seconde samen met Shirley te zijn. Toen ze op die laptop bezig waren en hij even wegliep vluchtte ze ook meteen weg. En lekker dat Rinus zelf opstapt bij Ingrid. Jammer dat ze de hint van ‘het is geen B&B vol klussen’ niet echt leek op te pikken.

15 likes

Moet steeds hieraan denken bij Arno :joy:

23 likes

Ik kom er nu pas achter dat eveline 51 is!?

2 likes

? Wat is daar zo raar aan?

2 likes

Ik schat haar veel jonger

12 likes

Voorstukje 19

Samenvatting

Ik snap even niet wat JP bedoelt met dat Britt iemand anders leuker zou vinden? Valt ze op een van de andere vrouwen, de productie of heeft ie ontdekt dat ze een andere scharrel in Spanje heeft?? Wat een soap.

21 likes

Hahaha hier zit niemand meer op te wachten maar heb me eindelijk door 13 gesleept. Zal het kort houden.

Samenvatting Inrit:

Geef die vrouw een therapeut. Ik weet ook niet meer hoe je het goed kan doen bij haar.

Samenvatting Daniel:

Vooral een belangrijke PSA: gebruik geen filters in je filmpje als je er irl totaal anders uitziet

Ik dacht ‘geef ons pls een dominantere vrouw!’ maar toen Shirley 5 minuten daar was dacht ik al

Hoop dat ie ze beiden snel dumpt, maar dat zal niet.

Rob in de Pyreneeën

Samenvatting Marianne’s 30 uur bij Rob:

Hoop nog steeds dat Margot en hij endgame zijn.

Magda die ik weer mag nu

Samenvatting koken met Rob:

Compilatie van mijn blik als ik naar Magda en Rob samen kijk:

Ze slaan helemaal nergens op samen en het gaat vast niet werken, maar ik kan hier uren naar kijken. Die hele kookscene is fantastisch en vond het heel leuk dat ze advocaat met hem ging maken.

Samenvatting Jean-Paul

Twee Nederlanders wonend op een Spaanse berg onderweg naar een barbecue op een Spaanse berg vol Nederlanders, over wat zij het mooiste vinden aan Spanje:

En verder vooral: REN RENATE REN

Was helemaal blij dat ze eindelijk wat eiste van hem, maar uiteindelijk staat ze toch weer garnalen te deppen en bordjes rond te rennen.

Tbf, wat je ook tegen JP zegt, hij zegt altijd

Zegt ook doodleuk ja op haar vraag of ze de entertainer voor zijn gasten is, precies wat ze niet wilde zijn maar dan danst ie met d’r en is het weer goed???

Wel een opportunist, onze Renate

Maargoed ze moet daar gewoon echt weg.

79 likes

Ja die advocaat echt mijn hart :heart::heart::heart:

11 likes

Ik lig weer helemaal stuk om jouw verslag :laughing:

6 likes

Ik vind Magda ook veel leuker nu. Denk dat Frans het slechtste in haar naar boven haalde

4 likes
aflevering 19

Zal wel weer iets heel flauws zijn wat met montage heel erg lijkt terwijl hij gewoon een metafoor gebruikt ofzo maar hopelijk iets boeienders!

5 likes

Aflevering 18

Magda

hoe kan haar passie culinair zijn terwijl ze een vriezer vol met ingevroren chili etc heeft? :joy:

24 likes

Afl 18

Zou Daniel wel weten dat hij mensen naar huis mag sturen? Ik heb het idee dat ze hem dat vergeten zijn te vertellen…

87 likes

Ja ik heb dus ook het idee dat Magda zichzelf vooral heel culinair vindt terwijl ze gewoon avg’tjes kookt en flauwe soep

36 likes

Eetkamervraag

4 likes

19

Samenvatting

Ja inderdaad, zal wel weer over een hond gaan ofzo.

10 likes

Ja die droge witlofschuiten met boursin ook die ze die Fransen voorschotelt :joy:

9 likes

Afl 18

Die Petra omg!!! Ik vind haar zo irritant. Als het even niet om haar draait is ze meteen gepikeerd. Denk dat ze Pètra nu probeert op te stoken tegen Lieske en dat Pètra dan lieske naar huis stuurt (hoop het niet)

12 likes

Ik heb net aflevering 14 gezien en ik heb een toch helaas een beetje een crush op Daniel gekregen. Ja sorry maar ik vond de ontbijt amuse grappig en hij doet echt zo z’n best te doen en hij heeft zelfs voor Renske (te veel) geduld. Wat een schat.

Heb echt niks met blonde mannen en zijn kleding style is letterlijk Jack & Jones, maar toch denk ik met een beetje een gezellige vrouw erbij is het echt wel wat!!! En als ie in een donkere ruimte staat zie je dat blonde bijna niet!!!

70 likes

Ik hoop voor hem dat er ook nog wat vrouwen langskomen waar het wat vlotter en makkelijker mee gaat :rofl:

11 likes