B&B vol liefde #2

Casanova toen JP met die vrouwen over de boulevard liep was ook een hoogtepunt

23 likes

Ja ieder persoonlijk gesprek kapt hij zo snel af, alsof hij er helemaal ongemakkelijk van wordt. En hij blijft in algemeenheden praten, hij heeft alle vrouwen volgens mij tot nu toe ā€˜gezellig’ genoemd maar niets persoonlijks wat hem nou aantrekt (of niet aantrekt) in die specifieke vrouw.
Ik vind het zielig voor Renate, lijkt me echt een lief mens maar hij geeft haar zo weinig persoonlijke aandacht en ondertussen zit zij maar te wachten op niks denk ik.

16 likes

Ik vind het zo leuk hoe b&b vol liefde zoveel mensen samenbrengt. Als dit programma weer op tv is is het hier druk, op whatsapp druk, je kunt aan lekker veel mensen vragen of ze het nog gezien hebben en ik word heel blij van dat ā€œsaamhorigeā€ gevoel :joy: erg sentimenteel, sorry maar vind het toch telkens weer leuk om te merken

55 likes

Oh god het is weer begonnen

3 likes

Afl 17

Poeh Renske is wel echt een kei in projecteren hè. In die auto ook met die vraag over familie, hij merkt dat hij een gevoelig onderwerp raakt en vraagt netjes of hij hierover mag doorvragen. En dan is hij ineens vals en zet haar voor het blok ipv dat ze het gewoon bij zichzelf houdt dat ze het moeilijk of ongemakkelijk vindt om over familie te spreken. Ze kan toch gewoon zeggen dat dat een onderwerp voor een andere keer is? Vind het echt lullig voor hem en überhaupt bizar dat hij na die paar dagen al zo bewust bezig is om de hele tijd om haar gevoelens heen te fietsen.

43 likes

Ja ik vind haar heeeel heftig

9 likes

Die van mij de Bassie&Adriaan tune toen Rob (Magda) ten tonele kwam, wat een droombaan om deze edits te doen.

9 likes

[spoiler]Ja, maar zij gaf ergens wel aan dat zij het er dus al over hadden gehad? Kan me wel voorstellen dat, als je een heel familie drama bespreekt op dag 3, het toch een beetje pijn doet als iemand dat op dag 6 weer vergeten is.

Maar ze doet wel ook alsof Daniel haar expres het leven zuur maakt ofzo, dat vind ik ook te ver gaan!!![/spoiler]

6 likes

Ja super kut als dat zo is maar dan zeg je toch gewoon goh vriend dat hebben we eergisteren besproken, nu al vergeten? Dat hele hij zet me voor het blok ???

3 likes

Hij lijkt wel de zoon van Charlotte uit And just like that

https://images.app.goo.gl/nGgPvTrLSJq7PJJM8

4 likes

Zelfs VALS is ie :joy:

1 like

Afl 18

Haha zoals ze van Shirley een soort live reporter hebben hebben gemaakt en dan beelden van Renske eronder die de hele dag achter Daniel aanrent :rofl:

14 likes

Dick is echt het perfecte voorbeeld van dat een best knappe man met een best leuke hobby / baan, alsnog echt OERsaai kan zijn. Mijn god zeg hee.

34 likes

They can never make me like you Renske

14 likes

Nee dit vind ik echt niet te terecht. Daniel stelt echt op een mega kinderachtige manier de vraag of hij er over door mag vragen, als een soort rare kleuter. En duidelijk een verwijzing naar een gesprek wat ze daarvoor hebben gehad waarin ze een manier van communiceren hebben afgesproken waar Daniel vraagt of hij ergens over door mag vragen. En dan gebruikt hij dat zo tegen haar in de auto waar die valse Shirley ook nog bij is, koren op haar pick me molen.

10 likes

Ja ik had dit ook voorbij zien komen en sindsdien kijk ik met een zure bril naar Rob, maar eigenlijk merk ik dat hem wel sympathiek vind? Misschien ook omdat de lat voor mannen sowieso niet zo hoog ligt, maar vind het bijvoorbeeld zo leuk dat ie dan, zonder Frans te spreken, toch in schaamteloos in gesprek probeert te gaan met die Fransen en hoe hij Magda ā€˜meisje’ noemt.

12 likes

Ohja zo zie je maar weer dat iedereen het anders interpreteert! Wat jij ziet als kinderachtig vragen zag ik als een voor hem nog wat ongemakkelijke poging om aan haar ā€œgedragsregelsā€ te voldoen, door het op een luchtige/grappende manier te vragen. Hoe Shirley dat dan weer (negatief) interpreteert is natuurlijk weer aan haar, niet aan DaniĆ«l. Ik zou het totaal niet raar vinden als iemand die ik niet ken zegt dat ze liever ergens niet over door wil vertellen, als dat gevoelig voor haar ligt. De hele reactie erna met vals en je zet me voor het blok vind ik dan veel vreemder.

10 likes

start aflevering 18 ik ga stuk om die chagrijnige kop van Shirley hierbij :joy:

8 likes

JONGENS IK WEET DIT ALLEMAAL NOG NIET SPOILERS PLS t/m 14!!! Of na 21:30 tot 15!!!

8 likes

Aflevering 18

Maakt het gedrag van Renske niet goed, maar Daniƫl is ook wel echt sociaal onhandig.
Verder word ik echt moe van alle scenes in Tsjechiƫ, zo ongemakkelijk allemaal.

9 likes