B&B vol liefde #2

Ja met dr ik val op blonde Hollandse jongens

3 likes

Ik vind Ingrid echt psycho overkomen, met crazy eyes, ontploft haar en rare manier van praten. Doet me denken aan verwarde figuren op het station (afgezien van haar kleding)

21 likes

Jaa Ingrid komt op mij ook echt over als de dorpsgek

32 likes

Ik vind dit wel overdreven hoor

11 likes

Ja eens. Ik zie vooral een vrouw die in het verleden erg gekwetst en teleurgesteld is geweest, en nu wordt die oude pijn vaak getriggerd en overcompenseert ze haar reactie (zie je vaak als je “nieuw gedrag” uitoefent, vroeger liet ze waarschijnlijk over zich heen lopen en nu zit ze op het andere uiterste omdat ze nog niet heeft uitgevonden hoe ze dat op een gezondere manier kan doen)

Oké even psychologie van de koude grond waar niemand om vroeg

16 likes

Ik zei ook gelijk hechtingsproblematiek :rofl:

2 likes

Het hele dorp rondkruipen om alle dieren te begroeten en roepen op een volume dat ze het in Kreta nog kunnen horen heeft echt niets met trauma’s te te maken hoor😂

6 likes

Vind het wel leuke tv dat ze Renske zo op naait eigenlijk :joy:

11 likes

Tis wel eens wat anders dan de hele tijd dat gezapige “ja hele spontane meid” wat je hoort

4 likes

Maar als ze alleen dat zou doen, zonder dat hele muur om haar heen gedoe en alles wat daarbij komt kijken, zou ik enkel denken: goh, excentrieke vrouw. Maar niet psycho en dorpsgek?

5 likes

19

Huh Britt en Kees, maar Kees was toch getrouwd zei ze met die bbq?? Dit is echt zo raar

21 likes

Dit vind ik dus ook ALTIJD bij Boer Zoekt Vrouw. Al die knappe, jonge boeren zijn zo VRESELIJK saai :melting_face:

6 likes

Nouja blijkbaar dus niet, wellicht dat ze dat toen dacht

4 likes

9

Samenvatting

Dit denk ik ook steeds haha is hij nou getrouwd of niet??

4 likes

Uit deze poll kan ik echt opmaken wie mijn mensen hier zijn en wie niet.

7 likes

Lekkere aflevering 14

Deze hele scène is perfect :star_struck:

44 likes
aflevering 19

Jezus die Rob (Frankrijk) wat een teringlijer wtf
Echt een dooie met verlof die reacties die hij geeft op Margot? Ik vind het echt sneu voor haar hopelijk keert ze nooit terug.
Ik ga wel stuk om Rob bij Marga hahaha ik zou ook vertrekken bij die weirde Eugene zou het geen minuut trekken :grimacing: vind het wel echt cool dat hij zo de eer aan zichzelf houdt en gewoon weggaat.
Ik vond JP in dat gesprek met Britt het meest gevat/echt overkomen sinds het hele programma, hij speelt echt een toneelstuk bij iedereen normaal gesproken, alles zo oppervlakkig. Geniaal dat Britt gewoon bij Kees instapt :skull: Renate zit alweer te lachen maar dat gaat het toch echt nooit worden?

37 likes

De rest van 14 sorry ik probeer echt bij te lopen maar het is zo veel

Eveline

Jeeeeezus wat saai weer, saaie mannen, saai weer en wordt echt claustrofobisch van die keuken met IKEA eiland waar ze dan met veel te veel mensen staan en dan twee van die competitieve sukkels.

Arie:

Arie de dag ervoor:

Arno valt gelukkig wel écht op belangrijke zaken

Maar heeft zelf gelukkig ook écht veel te bieden

Wie is minder erg als partner?

• Arno
  • Arie

0 stemmers

Echt heel sneu dat Eveline denkt dat dit soort mannen haar level is, en ook hoe belachelijk dankbaar ze was voor een (compleet??! Echt?! Is ie compleet?) pakje speelkaarten.

Illya

Heb echt weinig te zeiken, ik vind Illya nog steeds een leuke man en Carina past wel bij hem denk ik. Love wel haar totaal random gebruik van Frans, zoals dit midden op de dag:

En vond haar intro zonder naam wel inspirerend, ga ik ook doen.

Daniel

Ja ik voel me nu echt :100: % Shirley, wat een top antwoord op haar zoveelste gezeik. Je weet ook gewoon dat Renske daarna op haar kamer hier nog uren over heeft gemaald, lezend in haar boekje.

Renske 80% van de tijd

Daniel 80% van de tijd als ie iets met Renske moet doen

Renske als ze echt even met je wil praten:

Renske 1,5 minuut later:

Sorry ik heb echt zo’n hekel aan deze vrouw :weary:

Rob

Wat de hel gebeurt hier joh

• Rob had haar nog vóór de 1-op-1 date moeten dumpen
  • Rob haar haar na de 1-op-1 date moeten dumpenk
  • Rob had haar na Spanje moeten dumpen
  • Rob moet haar idd de dag na Spanje dumpen

0 stemmers

Ik geloof echt dat Rob dit aardig bedoelt en ik zie het ergens wel maar de uitwerking is echt hartbrekend zo sneu.

Marianne de hele dag:

Margot de hele dag tot Rob Marianne eindelijk weg stuurt:

Rob nadat ie Marianne alweer de hele dag duidelijk laat derdewielen:

Marianne als ze nu terugdenkt aan het verblijf terwijl ze op tv ziet dat ze er eigenlijk al 3 dagen ongewenst was, maar hoopte dat Rob haar een leuke meid vond:

Ik die dit niet meer aankan en de achteruitrijden scène met Magda en Rob nog 15x kijkt:

67 likes

Aflevering 19

Samenvatting

SOS kan iemand Daniel gaan redden? Wat een engelen geduld heeft die man.
En wat een slachtveld verder deze aflevering, had niet verwacht dat er zoveel kandidaten zouden sneuvelen.

19 likes

Nu het seizoen verder is wil ik mijn stem verwijderen en niet kiezen :joy:

Edit: JP is toch echt miljoenen kwijt aan alle lunches, diners en feestjes? Die is blut na dit avontuur haha

8 likes