B&B vol liefde #2

Ingrid doet me een beetje denken aan diegene die biechtte dat ze mannen langer in haar leven houdt om klusjes te doen :smiling_face_with_tear: (geniaal overigens)

11 likes

Shirley zit op een mountainbike op een hobbelige weg: ā€œnou, ben gelijk onbevangen bezwangerdā€ :skull:

10 likes

Ik zou denk ik Margot (bij appeltaartrob) zijn als ik een van de mensen in het programma zou zijn, jullie?
Vind appeltaartrob alleen totaal niet leuk, stomme vermijder

2 likes

Maar ondanks alles denk ik dat Daniƫl Renske toch (in ieder geval een beetje) leuk vindt, hij kijkt zo anders naar haar dan naar Shirley.

Ik denk dat Shirley best humor heeft maar ze praat bijna alleen maar over Renske, we weten niks van haar eigenlijk toch? Wat ze leuk vindt, wat voor leven ze heeft. Denk niet dat ze zo nors is als ze kijkt soms maar geen idee

25 likes

Ik ben denk ik tussen karin en monique bij dick in :joy: (behalve de looks)

3 likes
aflevering 19 Rob

Ik vind Margot echt een 10+ en Rob een 6- op een goeie dag, dat hij zo droog en onenthousiast tegen en over haar is kan ik echt niet begrijpen!!
Gun Margot echt een leuke vent! Wat een sympathieke vrouw, die er ook nog eens heel goed uitziet voor haar leeftijd :heart_eyes:

55 likes

That’s such a Shirley thing to say.

26 likes

Niet Invullen Voor Een Ander!!!

12 likes
15

ach die marianne. ik weet niet wat het met haar is en of het aan dingen in mijzelf ligt maar ik voel me zo begaan met haar, vind haar een beetje een ontheemd kuikentje die een beetje angstig maar met opgeheven hoofd op zoek is naar een huisje en genegenheid. heel haar lichaamshouding straalt dat uit ook, hoe ze loopt, hoe ze wild met gebaren praat maar haar ellebogen wel dicht bij haar lijf houdt, hoe ze haar eigen handen soms in elkaar slaat. ze kwam echt star over met die eetregels maar volgens mij is ze helemaal niet zo star.
haha ahh ik hoop dat ze ooit een lieve zachtaardige net etende kale man tegenkomt, zo’n grote beer die haar met een knuffel helemaal kan opslokken

en dat nieuwe meisje bij jungleman is echt mooi, haar ogen!!

51 likes

Denk dat ze dat ook wel echt zo framen, dat ze alleen over Renske praat, is natuurlijk leuke tv.
Snap wel wat je bedoelt want Shirley en Daniel hebben geen romantische klik.

Maar ik zie tussen Renske en Daniel wel een toxic sparkje, dat aantrekken afstoten en goedmaken, dat lijkt hun beiden nog te boeien. Heftig wel, als je dat op je veertigste nog zoekt, maar goed :sweat_smile:

15 likes

Aflevering 19

Ahhh nee wat jammer 2 leuke kandidaten weg :cry: Rob weet echt niet wat hij laat lopen met Margot, wat een topwijf. Zelfde geldt voor Magda en andere Rob eigenlijk, met z’n ā€˜meissie’ :broken_heart:

15 likes

Ik las ā€˜langer in leven houdt’ en het werd ineens heel luguber :open_mouth:

8 likes

Misschien Kees wel met Britt getrouwd en is ze voor de show opgetrommeld.

15 likes

Margot is ƩƩn van de normaalste deelnemers van dit seizoen en out of Rob’s league. Maar ik vond haar niet altijd sympathiek overkomen wat betreft Marianne. Ze ging mee in de manier waarop Rob Marianne als derde wiel behandelde, en kleinerend over haar sprak achter haar rug om. En als ik Margot was, zou ik afknappen op Rob hierdoor en door hoe lang hij Marianne aan het lijntje hield. Het zorgt voor goeie cringe tv maar het is zo sneu voor Marianne omdat ze het niet door had.

68 likes

Renske is vreselijk vermoeiend maar denk wel dat daar nog iets van te maken valt met een stukje begeleiding/therapie. Shirley is a lost cause.

5 likes

Ik denk dat Iliya vroeger echt een baddie was

9 likes

Moniek lijkt op Amber Brantsen

12 likes

Ik vind haar op die Boshut influencer Jennie lijken. Ook de manier waarop ze praat, zo Brabants voorzichtig.

28 likes

ik trek haar echt niet, oh wat praat zij irritant zeg.

@Evenveel Heel erg eens met alles! Ik snap die vrouwen bij JP voor geen meter, die man is nog geen seconde oprecht geweest, wat zien ze in hem?? Tussen hem en Renate zie ik ook niks bijzonders, geen leuke gesprekken of aantrekking of wat ook. En wat een dooie eikel die Rob, hoop idd ook dat Margot thuis tot zinnen komt en niet meer terugkeert

21 likes

Hahaha ja dat was ook mijn gedachte hierbij. Bij Renske denk ik nog dat er misschien iets aan de hand is waar ze wat mee kan doen. Shirley lijkt me gewoon naar en doet me denken aan een vreselijke vrouw die ik ken en dat maakt dat ik haar nog kutter vind.

6 likes