Nee dit zijn fillers, sowieso lip, en botox in t voorhoofd, dat hoort ook op die leeftijd te bewegen.
aflevering 24
ik zit een minuut te kijken van dat gesprek tussen Dick en Moniek en waaaaar gaat dit in godsnaam over?? Ze zegt ja ik vind het heel moeilijk dit te zeggen, ik kan alleen maar denken wat dan precies?? en hij zo āknap dat je het zegtā, mis ik iets? Ze kwam toch gewoon vragen wat hij van de situatie vond en ze geen hoogte van hem kon krijgen?
waarom geven die vrouwen dick ook zoveel ruimte, mijn god, trek je grote broek aan dick
Denk dat er echt heeeeeeel veel geknipt wordt waardoor je zulke vage dialogen krijgt.
Walgelijk zijn
Dick vindt zichzelf wel echt gods gift to Women zeg. wat neemt hij ook een vage aanloop ipv dat hij direct die boodschap brengt
Lieve meid hoor maar zoooooo vermoeiend. Zowaar nog vermoeiender dan Renskeš
Dit is echt onmogelijk
Nee man, hoe ze praat alleen alš
Ik vind het heel leuk dat Bart van Eveline maar 387 volgers heeft op Insta, want krijg enorm het idee dat hij gewoon bekend wil worden.
24 Volgensmij had ze het over dat het allemaal te veel ook is voor haar en ook omdat ze dus geen hoogte krijgt van Dick (maar dat ze hem wel de ruimte wil geven blabla) en dat ze zich normaal gesproken altijd wegcijfert ofzoiets
Ik vond vandaag wel echt alles en iedereen even heel irritant. Wat een figuren allemaal.
hebben die meiden bij dick collectief afgesproken om daar allemaal elke dag in een sportoutfit rond te lopen?
zijn ook allemaal van die invoelende types.
Ik denk overigens dat Moniek best wel een goede match met hem zou zijn.
Ik dacht eerst goh wat heeft ze een aparte uitspraak soms, kon het niet helemaal plaatsen. Maar volgens mij kan ze soms gewoon niet goed articuleren door de lipfillers
Ze slist dr s een beetje
24 Sjon Polleke laat fokking nasiballen van een cafetaria in Breda invliegenā¦
24
Ik dacht al waarom biedt JP water aan, en geen wijn, maar ze zijn natuurlijk hung over van die avond ervoor ![]()
Also: warom zit hij de hele tijd met zijn handen aan het vlees op de bbq? En vervolgens biedt hij niet zijn gasten als eerst een stukje vlees aan maar schept alleen voor zichzelf op? Wat een hork zeg
Ik kan die naaktkatkop met veel te grote bril erop gewoon niet meer zien. Eeuwig zonde dat ie ook als eerste in die leader zit.