B&B vol liefde #2

:joy: :joy: :joy: Wat heeft zij misdaan?? Ik weet niet eens wie dit is eigenlijk

33 likes

De zogenaamde vriendin cq. adviesorgaan van JP toch?

5 likes

24

een primeur bij JP!!! de vrouw die binnenkomt krijgt zowaar water aangeboden en geen alcohol

ik vind dat nieuwe meisje bij daniel niet echt iets voor hem, beetje (nep)kak. en heeft ze nou zoveel fillers dat ze helemaal pillowface heeft of zijn t gewoon bolle wangen?

26 likes

Ze is pas 23 dus ik hoop het laatste… Babyvet. Ik zie de match ook nog niet echt met Daniël

8 likes

Dat nieuwe meisje bij Dick vind ik echt net een konijntje in de koplampen

13 likes

RENSKE IS DONKERBLOND EN NIET EEN VAN ONS

7 likes

Nee dit zijn fillers, sowieso lip, en botox in t voorhoofd, dat hoort ook op die leeftijd te bewegen.

15 likes

aflevering 24

ik zit een minuut te kijken van dat gesprek tussen Dick en Moniek en waaaaar gaat dit in godsnaam over?? Ze zegt ja ik vind het heel moeilijk dit te zeggen, ik kan alleen maar denken wat dan precies?? en hij zo ‘knap dat je het zegt’, mis ik iets? Ze kwam toch gewoon vragen wat hij van de situatie vond en ze geen hoogte van hem kon krijgen?

35 likes

waarom geven die vrouwen dick ook zoveel ruimte, mijn god, trek je grote broek aan dick

10 likes

Denk dat er echt heeeeeeel veel geknipt wordt waardoor je zulke vage dialogen krijgt.

17 likes

Walgelijk zijn

2 likes

Dick vindt zichzelf wel echt gods gift to Women zeg. wat neemt hij ook een vage aanloop ipv dat hij direct die boodschap brengt

19 likes

Lieve meid hoor maar zoooooo vermoeiend. Zowaar nog vermoeiender dan Renske😂

4 likes

Dit is echt onmogelijk

8 likes

Nee man, hoe ze praat alleen al😂

4 likes

Ik vind het heel leuk dat Bart van Eveline maar 387 volgers heeft op Insta, want krijg enorm het idee dat hij gewoon bekend wil worden.

4 likes

24, JP over de nieuwe vrouw :rofl:

plaatje

16 likes

24 Volgensmij had ze het over dat het allemaal te veel ook is voor haar en ook omdat ze dus geen hoogte krijgt van Dick (maar dat ze hem wel de ruimte wil geven blabla) en dat ze zich normaal gesproken altijd wegcijfert ofzoiets

5 likes

Ik vond vandaag wel echt alles en iedereen even heel irritant. Wat een figuren allemaal.

9 likes

hebben die meiden bij dick collectief afgesproken om daar allemaal elke dag in een sportoutfit rond te lopen?

26 likes