Ik wacht nog steeds op Temperature of een andere Sean de Paul-song als intromuziekje bij JP
24 Dick
Sorry hoor, maar waarom doet iedereen bij Dick zo dramatisch. Dat gezeik over dat ze zien dat hij het zo moeilijk heeft blabla.
Vind wel dat hij de goeie keuze maakt for once en niet voor de âfysieke aantrekkingâ gaat
Afl 24 Daniel
Vind dat hele 38 jarige man noemt 23 jarige 10x een lekker wijf wel een beetje nasty. En nu mis ik Shirley want die had daar zeker iets over gezegd
Ervaring? Welke kandidaad ben jij??
Geschoren omdat ze zoveel klitjes had denk ik
Als je langharige katten niet goed kamt kunnen er zulke erge klitten ontstaan dat de vacht helemaal vervilt en dat kan veel pijn doen bij lopen/bewegen. Dit ziet er dus hele sneu uit, maar Muis is waarsch nu veel blijer ![]()
Beter nog om je kat gewoon goed te verzorgen⊠maar dat is voor de lul van Estadens blijkbaar teveel moeite
(Of de kat laat het niet toe)
Goede toevoeging, dat kan idd ook. Sorry Rob ![]()
Ik wilde ook niet ieder kattenbaasje wat ooit haar kat heeft moeten laten scheren shamen. Soms kan het idd niet anders. Vind het ook goed dat hij dit nu wel gedaan heeft.
Afl24
Wat een gedweep bij Dick zeg.
Hahahahaha niet die ervaring gelukkig
Ik heb dit eindelijk gezien gisteren haha, maar ik ben het heel erg oneens met je
Het is het meest geproduceerde stukje in de hele show.
Sowieso was ze aan het inpakken toen JP binnenkwam, tas stond al op het bed. Dan komt het verhaal van de Kees-klik maar hij verpakt dat als vanuit hem geen romantische klik. Hij is het moment ontzettend aan het regisseren, begint meteen een heel verhaal over hoe leuk het is als ze met Kees is, hoe prima dat is, hoe ze altijd vrienden blijven. Dan brengt ie het aan de andere vrouwen als dit:
En dan staat Kees al netjes klaar om haar mee te nemen terwijl ze nog een paar keer in de camera zegt dat ze JP zo dankbaar is. Deze mensen kennen elkaar allemaal al, weet ik echt zeker.
Theorie van iemand met te veel tijd
We ontmoeten Kees in aflevering 6, dan noemt JP hem âCornelio, oude maat/goeie vriend, 11 jaar geleden vertrokken naar Mallorca, maar hij is een paar daagjes hierâ. Dat is als Yvonne er net is en nog voor die Paris style vrouw die we collectief vergeten zijn, daarmee dus dagen voordat Britt komt. Hij heeft dan langer haar en hij blijft daar slapen, want Renate en Yvonne moeten zijn bed opmaken. De volgende ochtend noemt de VoiceOver hem niet meer Cornelio maar âeen b&b gastâ en ontbijt hij mee. Hij is ook op de oesterpartij aanwezig met die ellendige Rosalie, maar niet echt te zien of ie daar aan het werk is, we zien hem daarna niet meer in de B&B. Er zijn ook nooit meer andere gasten in beeld.
En dan is ie er ineens weer in aflevering 13, bij de BBQ waar ook die afschuwelijke Rosalie is. Hij is daar aan het werk en lijkt de leiding te hebben, als âgoeie vriend Keesâ. En opvallender, hij heeft ineens geen lang haar meer. Dit is minstens 10 dagen na de eerste keer dat we Cornelio ontmoeten, hij herkent Renate ook en Britt zegt âwij kennen elkaar uit de autoâ, maar ze stellen zich wel formeel aan elkaar voor. In het volgende shot zegt ze al âjij gaat niet meer naar huis, jij gaat met mij meeâ en Renate zegt ook uit het niets âecht een leuke manâ en dan zegt Britt de bekende âjammer dat hij getrouw isâ, zogenaamd allemaal binnen een uur dat Britt hem kent.
Dan weer een paar dagen later is ie volgens JP âs avonds langs gekomen voor een wijntje, maar in het restaurant zegt JP ineens dat hij sushi had meegenomen en zegt de afgrijselijke Rosalie dan âliefde gaat door de maag he Keesâ, die weet kennelijk ook alles al want JP heeft het Britt element nog niet benoemd. Britt zegt vervolgens dat ze echt diepe gesprekken hebben gehad en dat ze zich âaltijd beter op haar gemak voelt als Kees er isâ. Kees die ze eerder alleen op de BBQ en een avondje heeft gezien, zogenaamd.
Dus mijn conclusie is dat ze dit ff opgezet hebben om een verhaallijn te hebben daar, dat Britt en Cornelio/Kees/een b&b gast elkaar allang kennen, mogelijk zelfs voor het programma of mogelijk OMDAT KEES DAAR GEWOON DE HELE TIJD AL OVERNACHT EN JP DAAROM ELKE OCHTEND 1 EI TE VEEL MAAKT.
Eindelijk het ei-mysterie opgelost. Chapeau
Alf 24
Samenvatting
Wat is die magda toch een trut zeg. Mannetje komt helemaal uit NL gaat ze hem gisteren al uitlachen en nu met een high five gedag zeggen. Je verdiend beter hoor dirkie
Oh en verder over 19, vond het wel saai zo in ItaliĂ« zonder Eveline, JPâs geredigeerde moment, Daniel die steeds aan het werk was en het vertrek van Margot en Bassie ![]()
Komt Margot terug?
- Nee
- Wil wel, wordt niet gevraagd
- Ja
0 stemmers
En Bassie?
- Ja
- Nee
- Wil wel, wordt niet gevraagd
0 stemmers
De landschappen waarvoor je naar Frankrijk verhuist he? Kennen we hier niet.
Dingen die je zegt als iemand anders vader is opgenomen maar jij iemand die je een week kent ontzettend mist na 12 uur:
Dingen die je zegt als je probeert te doen of je heel werelds en culinair bent, maar niet inziet dat je in de Ragu regio van Italië bent en niet in Napels:
Ik call het: deze man is een dun laagje beschaving op een volkse binnenkant. Eveline gaat onder de indruk zijn voor de onontkoombare teleurstelling als ze ontdekt met wie ze hier dealt.
Dingen die je zegt als je wacht op een jongere vrouw en de oude eindelijk weg is:
Ik kijkend naar appeltaart Rob:
En ten slot dingen die je zegt als je wil dat ik je instant haat:
Voor mijn gevoel heeft Daniel alleen Shirley en Renske over de vloer? Heeft hij zo weinig dames uitgenodigd of is de rest alweer vergeten omdat ze zo saai waren
Heb ook even gekeken en het lijkt iemand met donker haar te zijn. Misschien wel de nieuwe ![]()
Ok ik luister dus soms de podcast Reality Check over B&B. En één van hen kwam laatst Margot tegen op een festival/concert (dacht ik). Ze raakten aan de praat en Margot zei toen dat iedereen moest blijven kijken want er kwam nog een cliffhanger aan!!!
Dus misschien belt Rob aka de Lul van Estadens haar toch nog op.
Ja of dat naar huis gaan was waar ze het over had
Renske heeft toch ook donker haar?
Ik hoop echt dat Petra wat meer in beeld gaat komen. Ik vind het zo gezellig daar