Hond van Magda.
Anyhow, ik zou echt een mega slappe krijgen van dat gedrag van Renske en ik zou ver bij haar uit de buurt blijven
Hond van Magda.
Anyhow, ik zou echt een mega slappe krijgen van dat gedrag van Renske en ik zou ver bij haar uit de buurt blijven
Haha ja Ingrid vond ook dat ze met een half litertje wijn nog prima kon rijden ![]()
Maar dat was wel een klein half litertje
Ik zag gisteren Shirley op decibel!
Ik heb gisteravond alles gekeken haha en
24:
jeeeezus wat is dat nieuwe meisje bij Daniel lelijk voor 23 zeg, die lipfiller en je kon ook de nosejob zien, ik weet niet maar naar haar kijken maakte me legit oncomfortabel omdat haar hoofd zo vreemd was. Vond Renske ineens een stuk beter eruit zien en die is 10 jaar ouder. Ze praat ook zo typisch lipfiller slissend. Maargoed vond Daniel ook meteen weer stom toen ie 15 jaar verschil als niks zag dus misschien is het wel een match. Snap alleen niet dat Dick stuk voor stuk echt leuke vrouwen krijgt en hij krijgt allemaal van die rare typetjes, er zal toch wel ƩƩn normale vrouw te vinden zijn of niet?
Denk dat de locatie hier ook een grote rol speelt. Denk dat de Surinaamse jungle voor een grotere groep aantrekkelijker is dan dat Tsjechische Shining-hotel
Als je moet kiezen om naartoe te verhuizen, afgezien van Dick of Daniel:
0 stemmers
Ik denk dat de jungle relatief snel saai wordt, tuurlijk is het vet maar er is weinig anders. Paramaribo is prima, maar ook geen wereldstad en de rest van Zuid-Amerika is gewoon tering slecht bereikbaar vanaf daar tenzij je elke keer wil vliegen.
Shining hotel is lelijk, maar de natuur is er mooi en je bent in anderhalf uur (in de Bentley) in Praag of Brno, de twee grootste steden van Tsjechiƫ en vanaf daar kan je naar veel plekken in Europa. Lijkt me minder killing op de langere termijn. Maar het klinkt op papier wel minder aantrekkelijk dat snap ik.
Best lekker bij Daniƫl op dat dak in de hot tub en sauna ![]()
Ja maar dan wel zonder Daniel a.u.b.
0 stemmers
Ik denk dat Daniel zon iemand is die heel ongemakkelijk je clit zoekt. Dick heeft meer ervaring met zn slang denk ik
Aflevering 25
Waarom is iedereen in dit programma zo delulu?
Rob die speelt een liedje af en zingt kei vals " ik hou van alle vrouwen daarom wil ik niet trouwen met 1"
En die vrouw " Jaa gaat over dat hij meerdere types heeft. Ik zoek er een positieve boodschap in"
Sorry maar ik was per direct die auto uitgesprongen
vooruitblik 25, laat het alsjeblieft renske zijn die vertrekt bij daniel.
Afl25
Moet toch haast wel? Hoe hij het vertrek beschreef lijkt het wel in lijn met wat we van tot nu toe van Renske hebben gezien. Lijkt me dat die nieuwe dat niet zo snel zo zou doen. Misschien had ze nog de hoop dat hij in full romance book modus achter haar aan zou rennen, met zoān dramatisch opstappen
100% dat dit het geval was. Renske lijkt me precies zoān type die het tegenovergestelde zegt van wat ze wil, dreigt met weggaan en dan hoopt dat hij haar smeekt om te blijven.
Maar voor ons wel jammer als ze weggaat, want dit zijn wel de cringe situaties waarvoor ik naar b&b kijk.
ja ik hoop het. Klinkt wel als renske maar we kennen die nieuwe tekort hiervoor.
ik gil! Dit is echt zoiets wat zij zou doen. Moet je net Daniel hebben. Dat is echt zon iemand die daar dan versuft staat zo van āOh nouja als jij wilt gaan moet je dat doenā¦ā
Aflevering 25:
Als ik Eveline was zou ik Bart echt niet vertrouwen met die eieren ![]()