24, JP over de nieuwe vrouw
24 Volgensmij had ze het over dat het allemaal te veel ook is voor haar en ook omdat ze dus geen hoogte krijgt van Dick (maar dat ze hem wel de ruimte wil geven blabla) en dat ze zich normaal gesproken altijd wegcijfert ofzoiets
Ik vond vandaag wel echt alles en iedereen even heel irritant. Wat een figuren allemaal.
hebben die meiden bij dick collectief afgesproken om daar allemaal elke dag in een sportoutfit rond te lopen?
zijn ook allemaal van die invoelende types.
Ik denk overigens dat Moniek best wel een goede match met hem zou zijn.
Ik dacht eerst goh wat heeft ze een aparte uitspraak soms, kon het niet helemaal plaatsen. Maar volgens mij kan ze soms gewoon niet goed articuleren door de lipfillers
Ze slist dr s een beetje
24 Sjon Polleke laat fokking nasiballen van een cafetaria in Breda invliegenâŠ
24
Ik dacht al waarom biedt JP water aan, en geen wijn, maar ze zijn natuurlijk hung over van die avond ervoor
Also: warom zit hij de hele tijd met zijn handen aan het vlees op de bbq? En vervolgens biedt hij niet zijn gasten als eerst een stukje vlees aan maar schept alleen voor zichzelf op? Wat een hork zeg
Ik kan die naaktkatkop met veel te grote bril erop gewoon niet meer zien. Eeuwig zonde dat ie ook als eerste in die leader zit.
Ik vind het heel grappig dat je op social media precies één type vrouw Renske ziet verdedigen. Ik kan aan de profielfoto al zien wat ze vinden.
80% is Renske is insane en 20% vindt haar een onbegrepen lieverd haha
Nee Renske heeft duidelijk issues Ă©n daarvoor therapie gehad maar dat is volledig verkeerd uitgepakt. Ze past van die typische therapiedingen toe, maar volledig op de verkeerde manier. Ondertussen geeft ze zichzelf daar wel steeds schouderklopjes voor en beschouwt ze zichzelf als de persoon die de hele situatie goed aanpakt. Ze vindt zelf waarschijnlijk dat ze heel goed âgrenzen aangeeftâ en âdichtbij zichzelf blijft door momentjes voor haarzelf te pakkenâ of zich even âterug te trekkenâ wanneer ze iets moeilijk vindt. Echt therapy gone wrong daar.
Typisch dat onredelijk gedrag wordt weggezet als âonbegrepen.â Geloof best dat ze goede intenties heeft hoor, maar ze zou echt wat meer mogen bezig zijn met wat haar gedrag doet met andere mensen i.p.v. dat iedereen haar afwijkende gedrag moet gaan begrijpen.
Does she tho???
Haar intentie is Daniel krijgen, maar dan wel de Daniel die in haar fantasie, gevoed door haar romance boekjes, bestaat en niet de man die daar rondloopt. Je ziet heel erg dat ze een beeld van hem heeft dat stookt met de echte Daniel, ze lijkt hem heel slecht te begrijpen ondanks dat ze daar al tijden is. Ze hebben constante miscommunicaties en al haar âgrapjesâ over de pooierbak/lelijke bloemen raken ook niet bij hem, terwijl zij dan met zoân âwe zijn zo lekker onsâ blik rondloopt.
Ook toen Shirley naar huis ging de laatste aflevering en hij daar duidelijk moeite mee had, ging zij direct op zoân âdit is onze insider dynamiekâ manier reageren met ânou dan ervaar jij ook eens stress hahaâ, terwijl hij het echt niet leuk vond. En dat doet ze eigenlijk constant.
En in haar hoofd is het onoverkomelijk dat Daniel uiteindelijk inziet dat ie op haar valt, zolang de setting maar perfect romantisch is want zo gaat het ook in de boekjes. Ze komt er letterlijk åltijd tussen als er ook maar een kansje is dat ze geen controle heeft over de dynamiek tussen Daniel en iemand anders, puur uit angst dat hét moment tussen haar en Daniel daardoor niet het perfecte plaatje wordt dat ze zich al weken inbeeld.
Oh nee ik volg je helemaal! Ik heb het verkeerd verwoord met intenties, ik denk dat ze zelf gewoon totaal niet inziet dat wat ze doet niet kan tegenover anderen, dus ze beseft ook maar in beperkte mate wat het met andere mensen doet (of het interesseert haar niet, dat is misschien waarschijnlijker). Ze projecteert inderdaad een totaal onrealistisch scenario op de hele situatie.
Ik vind het trouwens ook vermoeiend als mensen elkaar de hele dag afzeiken in een relatie, wat dan zogenaamd âcuteâ moet zijn. Dat doet zij ook heel erg
Zo dit is echt mega on point.
In principe eens, zeker bij hun.
Maar ik vind wel dat daar, net als met flirten in het algemeen, wel een soort kunstvorm in te vinden is. Niet de hele dag nee, maar het kĂĄn als je het goed doet en beiden het goed kunnen inschatten en incasseren juist wel verbindend zijn vind ik.
Daniel zegt bijvoorbeeld wel dat ie het fijn vindt als Shirley grapt dat ie zich lomp gedraagt of over zichzelf dat ie altijd tafels omver loopt en iemand moet hebben die daar om lacht, denk dat hij dat plagerige best zou kunnen hebben van iemand die niet Renske is.
PĂštra en Appeltaart Rob hebben echt iedere aflevering dezelfde outfit aan
Ja ik kan dit echt niet aan bij petra. Ălke dag dat adidas vest. Gewoon lachwekkend.
Ze zegt dan ook tegen Liesje dat ze naar die wijnproeverij gaan en dat zij er zo mooi uit ziet in die jurk. En rara wat heeft PĂštra zelf aan naar de proeverijđ
Wat heb ik nou gemist dat al die mensen kilos asperges meenemen vanuit Nederland?