B&B vol liefde #2

Aflevering 26

Ja dit had ik ook. Heb ook wel zitten huilen bij dat moment. Mijn vader had net zoals bij haar ook een heftige vorm van Parkinson (MSA) en ik weet maar al te goed hoe het is om telkens op standby te moeten staan omdat het elk moment weer mogelijk is dat je naar het ziekenhuis moet. Lijkt me zo ontzettend rot voor haar dat ze dan vastzit in Italië en niet naar hem toe kon op dat moment.Vond het wel mooi dat die tattoo echt gezet werd op het moment hij overleed.

9 likes

28

Ik krijg broer en zus vibes van Ilya en Monique :skull:

27 likes

Hahahahah dit vond ik ook zo irri

6 likes

Hij maakte er ook aanleunwoning van, dat is toch wel ff wat anders. Alsof ze al een kamer in het bejaardentehuis had gekocht terwijl dit gewoon een woning is waar je alles beneden hebt. Juist goed en fijn voor haar dat je kleiner kan gaan wonen als je nu in een huis woont waar je ooit met een heel gezin zat. En lijkt mij met het oog op de toekomst een goede keuze om dan iets te kopen waar je in principe kan blijven.

23 likes

Die vrouw is sowieso alweer te leuk voor Rob.

30 likes

28

Leek mij eigenlijk wel duidelijk dat hij totaal geen idee had wat het inhoudt, die vent woont daar denk ik zo geïsoleerd op die berg en dat kennen ze daar ook helemaal niet :joy: Ook omdat hij er aanleunwoning van maakte. Dan kan ik ergens wel begrijpen dat hij denkt, die vrouw staat totaal anders in het leven dan ik als zij daar “nu al” mee bezig is, terwijl dat in NL indd hartstikke normaal is. Hij leeft overduidelijk vanuit een soort forever young mentaliteit (of dat nou delulu is of niet), past dan toch ook voor geen meter bij elkaar.

7 likes

28

Nou Rob, zelf ben je ook niet meer de jongste, wacht maar af tot je zelf hulpbehoevend wordt, daar hoef je echt geen 90 voor te zijn. Alleen maar slim van deze vrouw om zo’n woning te kopen!
Ik vond het idd lief van Illya dat hij een uitje kiest dat past bij zijn nieuwe date. En sjongejonge wat liet Sylwia zich kennen. Kan je nog zo’n mooie verschijning zijn, alle charme verdwijnt met zulk gedrag. Hoop dat Illya dat ook inziet. Met zijn nieuwe date zie ik geen romantische vibes, maar denk wel dat zij goed bevriend kunnen raken.

16 likes

Nou nee dit heeft niks te maken met dat ze daar het concept levensloop-bestendige woning niet kennen maar met niet luisteren en niet doorvragen maar meteen je eigen conclusies trekken op basis van twee zinnen.

14 likes

Sowieso krijgt die Dick echt een peloton aan fucking mooie vrouwen binnen vind ik :joy: Hoeveel zijn het er nu inmiddels wel niet geweest? Haha

5 likes

Hmm ja deels eens, maar hij vroeg “een soort aanleunwoning” en zij zei “ja”, nou ja als je dat echt niet kent, snap ik wel dat je daar dan een beeld bij krijgt. Voor de rest wel eens dat hij wss lang daarvoor zijn conclusie al had getrokken over deze vrouw dat hij haar te “correct” vindt

1 like

Helemaal hartjes en oogjes en handtastelijk naar iedereeen en zodra iemand grenzen aangeeft of haar op haar plek zet reageert ze als een klein kind.

Ik ga haar inderdaad ook nog missen.

5 likes

Ze heeft volgens mij in haar lippen, jukbeenderen en kin fillers, en botox in het voorhoofd. Ik zie onnatuurlijke ophopingen en een onbeweeglijk gezicht.

Ben niet tegen injectables an sich, maar ik vind 23 zo joooong. Je hebt nog zo’n lekker collageenrijk huidje zonder rimpels, kom op!

(edit: ik ben pas bij 26 dus sorry voor deze spuit elf toevoeging!)

23 likes

Tbf, Anja en Magda zijn ook wel dezelfde types

54 likes

Ik denk dat ze misschien ook een neuscorrectie heeft gehad, of die lijkt zo klein omdat de rest van haar gezicht zo “puffy” is. Wel erg dat ze gewoon het hele gebied rond haar bovenlip nauwelijks lijkt te kunnen bewegen, en dat inderdaad op je 23e :cry:

3 likes

Ik zag wel hele lichte lijntjes in voorhoofd en in het fronsgebied tijdens het praten, dus ik dacht eigenlijk geen botox.

3 likes

Ze zou die kin installeerder moeten aanklagen, past echt totaal niet bij de rest van haar hoofd.

9 likes

Een vriend van mijn partner zag vandaag twee deelnemers samen, zou natuurlijk om vriendschap kunnen gaan, maar toch geinig:

Eventuele spoiler

Pètra en Lieske!! In Breda. Wel gek dat ze samen in het openbaar verschijnen, ik zou denken dat dat allemaal contractueel niet mag tm de reünie aflevering.

14 likes

Misschien heb ik er gewoon totaal geen oog voor. Maar hoe weten we zo zeker dat Danique Botox/fillers heeft?
Nogal gemeen om dit allemaal te zeggen als dit gewoon haar eigen gezicht is.

En misschien ook wel gemeen om het eindresultaat zo te beoordelen als het wel dmv ingrepen is. Het is wel het uiterlijk van (een misschien wel onzeker) 23 jarige vrouw wat we nu hier keihard afkraken.

Even los dus van wat je ervan vindt dat zo’n jonge meid dit soort ingrepen zou doen.

15 likes

Ik vind vooral dat Eric een mooie stem heeft, hij zou echt zo op de radio kunnen!

6 likes

We hebben ogen!

Niemand heeft uit zichzelf zo’n plofkop met opgezette lippen, opgespoten wangetjes en een te grote kin.

17 likes